UPC show

Mielőtt bárki azt hinné hogy magáról a reklámról fog szólni a következő kis szösszenet, leszögezném, hogy nem, a történet pusztán egy mostmár második hete tartó tortúráról szól amit a fennt említett netszolgáltató jóvoltából sikerült átélnem.

Hirdetés

A történet múlt hét pénteken kezdődött amikor ismét sikerült egy napomat elbarmolniuk a kékvirágosoknak( vagy mi a fene az a kaktusz ami a logojuk akar lenni??) mivel megszakadt a szolgáltatás...már tapasztalt ÜF-be betelefonáló ember lévén megpróbálkoztam a mindig ajánlott megoldással: újraindítottam a modemet, egyszer, kétszer, de még mindig nem akart a cable lámpa világítani így előkeresve az ügyfélszámot egy újabb betelefonálásra szántam el magamat felkészülve a hosszú várakozásra, amit amúgyis bemondanak a hívás elején, hogy tuti 1 percnél többet fogsz várni, de ez persze csak azért van hogy azzal hitegesd magad, hogy 1 perc múlva lesz is kapcsolás...ez persze nem így van, mivel 5 percnél kevesebbet sosem vársz, de végülis ők nem hazudtak, 1-nél több volt...

Miután levezettem a hölgynek, hogy nem ég a lámpa a modemen tehát nem kap kívülről jelet, és közöltem hogy már sokadszorra játsza ezt el, és ráadásul több órára, készségesen felvett egy munkalapot és közölte hogy kijönnek, majd kedden, mert a hétfőjük már be van táblázva: ekkor vegyes érzelmek kezdtek el kavarogni bennem, hiszen 1: mi az hogy az ország legnagyobb szolgáltatója hétvégén nem dolgozik, 2: ezekszerint nem csak nekem van problémám ha a hétfői napjuk tele van kiszállással, dehát mit volt mit tenni, belenyugodtam, legyen kedd délelőtt.

Telt-múlt a hétvége, a net persze visszajött, mert mindig csak a nap felére szokott elmászni. Közben elmásztam én is itthonról érettségimet megtekinteni (igen, 97% lett a matek, lehet granulálni:)) és botor módon csak nagyimat hagytam itthon, de gondoltam hogy 2 szakember csak megtud bírkózni 1 modemmel, mi baj lehet! Hiba volt... Mikor hazajöttem, nagyim a következő szakmailag adekvált szöveggel fogadott, amit a szakmailag hozzáértő emberek közöltek vele: a lámpa ég, tehát a problémát a belső hálózaton kell keresni...majd a szakemberek távoztak...igen, éljen, köszönöm erre megérte 3 napot várni, magamtól a büdös életben nem jöttem volna rá...az senkit ne zavarjon, hogy -ahogy azt az üf-es nőnek is mondtam- nem égett az a vacak lámpa! Sebaj, nagyim eltette a szerelő számát, így gondoltam felhívom (kb fél órával azután hogy itt volt): "Sajnáljuk, de a problémát nem sikerült előidézni, de ha gondolja hívja fel az üf-et és kérjen egy másik időpontot!" Erről a Quantas légitársaság egy gépének javítási naplója jut eszembe:
probléma: nem működik a magasságtartó automatika - válasz a szerelőtől: a problémát a földön nem sikerült előidézni...

Szakértelmét megköszönve elbúcsúztam, majd ahogy tanácsolta új időpontot kértem, ezúttal csütörtök du. lett kijelölve a show idejének! Ezúttal szerencsére egyszerűen megúsztam a problémát, ugyanis szimplán tojtak rám és ki sem jöttek, pedig már az ablakban áhitatosan várakozó kisfiúként epedtem a szakértelmük után...
Nem volt hát más megoldás, újabb telefon, újabb várakozás, újabb üf-es pali, aki ezúttal a szokásosnál is készségesebbnek bizonyult, ugyanis közvetlenül azután hogy angolosan leordítottam a fejét, sietve közölte hogy ad egy új időpontot és ráírja a munkalapra a modemcserét, hogy ne történhessen még egy keddi eset...meg is kaptam gyorsan az időpontot, keddre persze, mivel a hétfő tele volt, de legalább kaptam...az eredményről majd beszámolok...
jajj de várom már a keddet:)

sziasztok,

Brian