2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Telefónia rovat

Tisztelt Nokia

  • (f)
  • (p)
Írta: |

Tisztelt Nokia! Sajnálattal kell közölnöm Önökkel, hogy az Önöknél vásárolt termékkel...

[ ÚJ TESZT ]

Tisztelt Nokia!

Sajnálattal kell közölnöm Önökkel, hogy az Önöknél vásárolt termékkel Nem vagyok megelégedve.

2006.04.2x-én vásároltam egy Nokia N80as típusú készüléket, amelyet a mai napig háromszor kényszerültem szervizbe vinni. Minden alkalommal egy új N80at kaptam kézhez. Ezzel talán még semmilyen gond sincs, inkább azzal, hogy a készülék szolgáltatásait a munkám során használom, használnám, ha működnének, és ha nem állandóan a szervizben lenne. Már akkor is elégedettebb lennék, ha a cserekészülék tudná ezeket a szolgáltatások biztosítani, de némely szerviz esetében, cserekészülékről sem beszélhetünk (Kapott cserekészülékek: Nokia 3310, Nokia 6610i). Nokia klubtagként szervizelés esetén, előnyben vagyok részesítve, elméletileg… Gyakorlatilag nemhogy 48h leforgása alatt, de 1hét elteltével sem kaptam vissza a készülékem. Az utolsó szervizbe (DÁTUM) adáskor felvilágosítást kértem mind a mintaboltban, mind a Nokia ügyfélszolgálattól arra vonatkozóan, hogy van-e lehetőségem más típusú készüléket igényelni. Azt az információt kaptam, hogy én erre jogosult vagyok. Egyeztetve az ügyfélszolgálattal, leadtam a készüléket, a szervizpapíron feltüntetve a SZAKVÉLEMÉNY szóval. A múlt héten sms formájában kaptam az értesítést, miszerint visszaérkezett a készülékem a szervizből. Felhívva a mintaboltot érdeklődtem arról, hogy a szakvéleményben hogyan vélekedtek az esetemről. Sajnos azzal kellett szembesülnöm, hogy szakvélemény az igénylés ellenére nem készült el. Kérdeztem, hogy ez hogyan lehetséges, válaszul pedig a szervizes kolleginát kapcsolták, aki arról tájékoztatott, hogy szakvéleményt, csak az ügyfélszolgálat kérhet tőlük, email formájában. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, akik sajnálattal közölték velem, hogy kénytelen vagyok átvenni az újabb N80at, és majd ha ez is elromlik akkor kezdhetjük elejétől a szakvéleményezést, mert erre utólag nincs lehetőség. Kaptam egy olyan fajta tájékoztatást is, miszerint készült szakvélemény, volt is bírálat ebben az ügyben, de erről semmilyen papír nem készült, azért mert az elbírálás negatív volt.

Nokia N80:

Dátum:2006.04.25

Imei:358361xxxxxx

Dátum:2006.06.10

Imei:358361xxxxxxx

Dátum:2006.08.10

Imei:358361xxxxxx

Jelenlegi (a készüléket nem használom, szervizdobozban van)

Dátum:2006.09.14

Imei:358361xxxxxxx

Sajnálattal tapasztalom, hogy egy ilyen méretű cégnél, mint a Nokia a cégen belüli kommunikáció nem megoldott. Arról is sajnálattal veszek tudomást, hogy a készülékszervizük nem tudja teljesíteni a saját maguk által megadott időkereten belüli készülékjavítást. Tudom, hogy cserekészülékre a szervizek nem kötelezhetőek, de egy „felsőkategóriás” készülékeknél a vásárló elvárná, hogy kapjon egy színvonalas készüléket.


Kérem Önöket, hogy esetemet, vizsgálják újra, és a készülék típuscseréjét, egy csereutalvány formájában engedélyezzék.


Köszönettel: N. Péter

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.