Ashes of the Singularity
Ha jól emlékszem, az első DX12-es játékok között volt, amit sokan dicsértek, sokan szidtak. Sok tesztelésnél jelen van, mert remekül meg lehet dolgoztatni vele a gépet, a sok egység és a viszonylag szép grafika miatt. Annyit hozzátennék, hogy a teszteléshez a fraps nevű programot is igénybe vettem mert a játék beépített benchmarkja által kidobott adatokkal nem tudtam mit kezdeni, így fraps-szel voltam kénytelen mérni az fps-eket.
A használt beállítások: preset-extreme
Viszonylag jól futott majd minden processzoron, kivéve a Pentiumokon és az APU-kon. A Pentiumokkal elindult, de aztán kétszer kékhalált kapott a gép, egyszer meg amikor lefutott, a 3 perces benchmark 15 percig tartott, így úgy döntöttem, nem erőltetem tovább a dolgokat. Az FX az i3-asokkal versenyez, eléggé lemaradt a 2500k-tól.
Az i5-2500k-ig még játszható szinten van a játék, de onnantól lefele már a 30 fps-es minimum sincsen meg. Sajnos a játék jobban preferálja az Inteleket, abból is a minél több magot és minél magasabb órajelet.
Szintén ugyanaz mondható el, mint FHD esetén, nem is pazarlom tovább a szót, jöjjön az utolsó játék.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!