2024. április 26., péntek

Honor 8X a határon túlról

Több országból is lehetőséget kaptunk néhányan, hogy a Honor 8X európai premierjére látogathassunk.

Második nap II

A várba felérve – sőt, igazából többen már induláskor – kaptunk pár telefont, hogy azzal fotózzunk mindenfelé, megismerkedve a telefonokkal. Ebből kifolyólag értelemszerűen a kamerát helyezték előtérbe. Átmenve egy biztonsági ellenőrzésen nekiálltunk kattintgatni, miközben egy profi fotós adott különféle tanácsokat, hogyan fotózzunk, mire figyeljünk, illetve két másik fotós pedig minket fotózott, valamint alkalmanként meg-megállított hol a Károly-hídon, hol a várban, hol az utcákon, hogy elmondjuk, milyen lenyűgöző a telefon számunkra.
Jó volt megismerkedni a telefonnal, felfedezni a kamera képességeit. Persze mivel egy Huawei P20-at használok saját készülékként, így számomra nem feltétlenül hatott az újdonság erejével a készülék. Mégis az, hogy épp csak hosszabb (kevesebb mint 3 mm-rel), mint egy, a fiókomban pihegő HTC Desire 820g, miközben az szélesebb a 8X-nél, kifejezett felüdülést jelent, hogy közben a kijelző 6,5" a HTC 5,5" értékével szemben. Jó volt kézben fogni, nem éreztem kezelhetetlenebbnek, mint egy-másfél éve az egy hüvelykkel kisebb átmérőjű telefonok esetében.

A várból indult egy hosszú séta vissza a városba, közben kóricáltunk, őrületbe kergettük a szervezőket, megálltunk a Károly-hídon némi újabb videó készítésére, hogy aztán elmenjünk egy jó kis étterembe ebédelni úgy három óra környékén. Figyelmetlenek voltak, így ekkor még nem volt gond, ha bort vagy sört kértünk az ebédhez, és volt, aki ezt sokszorosan is kihasználta. A falatozás után – a következő alulszervezettség okán – kiadták, hogy mindenki vadásszon egy taxit, fizessük ki, és majd visszaadják az árát, csak legyen egy blokk vagy fotó a díjról.
Ez az új helyszín egy volt raktárépület, amit átalakítottak valami hipster hellyé. Jól nézett ki, tágas, szellős volt, az emeletén pedig egy különteremben jött a következő felvonás, ahol egy kreatív tervezővel találkoztunk, majd megtervezhettük mi az új reklámarculatot – amit persze nem fognak használni, mert igazán bénák voltunk.

A kép, mielőtt még tönkretettük volna

Az este hátralevő részében szabadok voltunk – azaz vacsi már nem járt. Jött egy esti séta, kajálás, beszélgetés, majd vissza a kényelmes kis ötcsillagos szállodába, hogy rákészüljünk a másnapra