Folytatom élménybeszámolómat...
Aki olvasta az első részt, végig tudja követni, a következő videókat. A képeket, már láttátok az előző részben.
A fölöslegesebb részeket, kivágtam belőlük. Nem lett egy profi munka (szintén időhiány), de szerintem élvezhető. Érdemes végignézni őket.
Az erők hatásai alatt szenvedő barátaim obszcén kifejezései miatt, csak 18 éven felülieknek ajánlom!
1. A 2,2km gyorsan eltelik... [link]
Barátnőm kamerázott és kicsit remegett a keze amikor kiszállt a kocsiból. Ez látszik is a felvételen. Sajnos fújt a szél is, ami egy kicsit talán zavaró, de ettől függetlenül, lehet hallani a szépségek dorombolását.
A számotokra valószínűleg feleslegesnek tartó részt azért hagytam, hogy lássátok a kispályát, ill. az aszfaltot és a környezetet.
2. Irány a nagypálya... [link]
Itt is tartani kell a kamerát... Látszik, hogy segítőm, mennyire szakszerűen mutatja be a pályát és mennyire ért ahhoz, amit csinál. A ''kormánybanyúlások'', nem azért vannak, mert nem tudok vezetni, csak kevés az idő arra, hogy ilyen helyzetben megérezzem a kocsit. Ez szerintem, mindenkinél megvan, aki nem vezetett huzamosabb ideig, ilyen autókat, ilyen vagy hasonló környezetben. Legközelebb már jobban fog menni!
3. Itt csak vittek... [link]
Megmutatkozik, hogy segítőm egy kicsit többet gyakorolt... Az anyósülésen, most Én tartom a kamerát. (nagy nehezen)
Sajnos a Subarunak lecsúszott a turbócsöve (erre később kitérek), ezért rövidre sikeredett az ''élvezkedés'', de helyette vitt még egy kört az EVO-val kárpótlásul.
4. Nyálcsorgatás... [link]
Ez már tényleg csak a nyálcsorgatás része. Megpróbáltam, minél több időt eltölteni a picikékkel.
Amit hallotok ''zajt'' az elején, az a kocsik ventillátorának hangja, melyet a hangár felerősít.
Ez a turbó és egyéb alkatrészek hűtése miatt kell. (amit, sajnos pár ''turbós'' tulajdonos, nem tesz meg )
Sajnos a videó nem tudja azt átadni, amit éreztem/tünk, de ha ránéztek a fejemre, letudjátok olvasni.
Kicsit az autókról:
Ne próbálja senki egy mezei személyautóhoz hasonlítani őket! Teljesen más, mind viselkedésben, mind élményben.
Mind a kettőnek megvan a híre, elődeik, senki számára se ismeretlenek.
Hiába vannak fanatikusok, akik csak az egyikért rajonganak, a másikat viszont tisztelik és elismerik. Szerintem ezzel a kijelentésemmel, nem veszek össze senkivel...
Amit ezek a kocsik kibírnak...minden tiszteletem a gyártóknak.
Gondoljátok meg, mennyit kapnak. Egész nap, maximumon hajtják őket.
Ennél nagyobb próbatétel nem kell. Ha ez nem bizonyítás, akkor semmi.
Segítőmmel és kollégáival, mint már mondtam, elég sokat beszélgettünk. Nagyon kedvesen és készségesen válaszoltak.
Elmondták, hogy mivel ily módon vannak használva, minimális módosításokat kellet alkalmazniuk és 2000km-ként szervizelik őket. Tehát, senki ne gondolja azt, hogy nem kell rájuk odafigyelni, csak mennek. 45l-es fogyasztásuk van és nem 95-ösből.
Elmondásuk alapján, nagyon jó kezekben és a legjobb módon vannak tartva.
A legapróbb részletre is odafigyelnek.
A Subaru turbócsöve sajnos a nagykörnél lecsúszott és vissza kellett térnünk, de az élmény magáért beszélt. Ekkora hajtásnál ez belefér.
Valószínűleg ezt is elhárították azóta.
Kívül-belül csodaszép mind a kettő, persze ez szubjektív.
Belül kicsit talán nagyobb az EVO.
Kényelem szinten nincs velük semmi baj, bár több ezer km-t, nem utaznék bennük.
A (nem) pici barátaim, jobban elfértek hátul az EVO-ban, mint az Iprezában, de ez engem elöl nem zavart, és ha lesz valamelyik a kettő közül, nem is fog.
Különös véleményt a kezelőszervekről nem tudok mondani, mert nekem csak a pedálokat, a váltót és a kormányt kellett használnom, de ahogy láttam, minden a kézre áll.
Kívülről...hát akármelyiket látom, azért megdobban a szívem... Ezzel szerintem, szintén sokan vannak így, rajtam kívül.
Aki kedvet kapott, menjen el!!! Érdemes legalább egyszer kipróbálni.
Én, még mindíg a hatása alatt vagyok!
Ami kimaradt:
Mesélték, hogy építenek egy autót. Evo VI. alváz és motor, III-as karosszériával (a könnyítés végett), becsüvezve, stb . A többi alkatrészről nem esett szó, de biztos nem utcai fog belekerülni.
Annyit kell még róla tudni, hogy 450LE, 750Nm és 5,7mp alatt gyorsul 200-ra !!
Ezzel csak vinni fogják az ügyfeleket. Bekell majd öltözni és bukósisakot kell viselni.
Ezt meg is értem...
Kiváncsi leszek rá, biztos, hogy kipróbálom!
Első rész:[link]
A cég honlapja: [link]
Gyorskeresés
Élményvezetés - Adrenalinbomba! 2.
Folytatom élménybeszámolómat... Aki olvasta az első részt, végig tudja követni, a következő...
[ ÚJ TESZT ]
Percről percre
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Az FDA viszont csak olyan eszköz használatát javasolja, melynek orvosi képességeit bevizsgálta.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Kínai Neuralink, majom
A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
EV-kölcsönzés, bukó
Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Streamingjövő: reklám?
A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Google és a találatok
A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
Cisco-botrány, hoppá
A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Motorola Moto G24 Power teszt
Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Kriptofőnök, 3 év börtön?
Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.