Játék Benchmarkok II
Hetedik mérés: Metro Last Light, saját beépített benchmarkkal.
Beállítások: DirectX -11, Resolution -1920x1080, Quality -Very High, Texture Filtering -16x, Motion Blur -Normal, SSAA -yes, Tesselation -Very High, Advanced PhysX -No;
Az eltérő konfigok kis jelentőséggel bírtak. Szegény 6870, ez a teszt rajta képnézegetés lett, nem az ő világa.
Hirdetés
Nyolcadik mérés alapjául szolgáló játék talán a legidősebb a mezőnyben, de nagyon kedvelem.
A benchmark önállóan futtatható, játék megléte nem kell. S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
Beállítások: Preset -Ultra, Renderer -Enhanced full dynamic lighting (DX11), Video mode -1920x1080, MSAA -4x, MSAA for A-tested objects -DX10.1 style, SSAO mode -HDAO, SSAO Quality -High, Use DX10.1 -yes, Tesselation -yes, Hardening shadow -yes;
Meglepetés nincs, az egyéb összetevők kevéssé számítanak.
Kilencedik mérés szintén erre a motorra épül, amiért a tesztbe került: mert jelenleg is játszom vele. S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha. Méréshez FRAPS kellett, önálló benchmark nincs.
Beállítások: Render -Full Dynamic Lighting (DX10), Quality set -maximum, Resolution -1920x1080, Full screen -yes, Vision distance -max, Objects detail -max, Grass density -max, Texture detail -max, Anisotropic filtering -max, Lighting distance -max, Particles distance -max, Shadow map size -high, Sun shadow -yes, Grass shadow -yes, Motion blur -no, Step parallax -yes, Dynamic vet surface -yes, Use DX10.1 -yes, MSAA for A-test objecs -DX10.1, Antialiasing -2x
V-sync -no, Frequency 60Hz -no, Sun rays -high, Ambient occlusion -HBAO, SSAO quality -high, Soft water -yes, soft particles -yes, Depth of field -yes, NPC flashlifght -yes;
A 7870 kevésbé, míg a 1060 sokat profitált az erősebb processzorból. A 6870 megint csak képnézegető módban működött.
Tizedik mérés szintén önállóan letölthető, Sniper Elite V2 Benchmark Tool.
Beállítások: Resolution -1920x1080, Texture Detail -ULTRA, Shadows Detail -ULTRA, Draw Distance -ULTRA, Anti-aliasing -HIGH, Advanced Shadows -HIGH, Supersampling -4.0x, Anisotropic Level -16, Compute Shaders -ON, Ambient Occlusion -ON, Motion Blur -ON, Vertical Sync -OFF, Reduce Mouse Lag -OFF, Stereo 3D -OFF;
Semmi jelentősége a VGA alatt lévő konfigurációnak.
Tizenegyedik mérés: Sleeping Dogs, játékba épített becnhmark.
Beállítások: Resolution -1920x1080, Anti-Aliasing -Extreme, High-Res Texture -on, Shadow Resolution -High, Shadow Filtering -High, SSAO -High, V-Sync -off, Quality motion blur -on, FPS limiter -off;
Mint eddig, processzornak semmi jelentősége.
Tizenkettedik, egyben az utolsó mérés a Tomb Raider játékba épített benchmark.
Beállítások: Fullscreen -on, Exclusive Fullscren -on, Resoluiton 1920x1080, Double Buffer, Motion Blur -On, Screen Effect -on, Quality -Custom, Texture quality -Ultra, Texture Filter -16x, Anti-Aliasing -FXAA, Shadow -Ultra, Shadow Resolution -High, Level of Detail -Ultra, Post Processing -On, Tesselation -On, High Precision -On, Hair Quality -Normal, Reflections -High, Depthof Field -Ultra, SSAO -Ultra;
Itt nagyon érdekesen alakult a sorrend, elképzelésem sincs, mi okozta.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!