Játékok
Igen, ez egy érdekes rész, ugyanis nem erre találták ki szerintem ezt a tabot, de a tudomány nevében ezt is ki kellett deríteni. Előző cikkemben jött pár pozitív visszajelzés a YouTube-os szemléltetéssel kapcsolatban, most is ezt alkalmazom. A játékok átlagos mapokon mennek, Fraps-szal rögzítem mellé az FPS-t.
Hirdetés
Kezdjünk egy könnyed COD2-vel annak is a multi részével. Kompatibilitási gondok miatt az egyjátékos mód nem hajlandó elindulni. Annyi, hogy itt nem használtam Fraps-ot, ugyanis console-ból iratom ki az FPS-t.
DX7-be 1280x600-as felbontáson maximum textúrák mellett, íme, így megy:
Következő alanyunk Source Engine-en fut, ám ezúttal nem Counter Strike, hanem a Portal 2. A CS:S amúgy se lehet nagy feladat, pláne DX7-ben. De a Portal 2-vel is szépen megbirkózik a gép, 1024x768-on, alacsony részletességgel viszonylag játszható.
Jöjjön egy kis kocsikázás a Need For Speed World-del. Alacsony részletességgel, 1024x768-on egész tűrhetően megy.
Végül egy kis izzasztás a Dirt2-vel. Az elején nem vártam sokat, pláne, mikor elindult a játék, már a menüben diavetítés volt, de azért lehetett még ezt azt lejjebb venni és felbontáson állítani, így már legalább úgy-ahogy menni is lehetett. Alacsony részletesség mellet 800x600-ban is bőven jó a 15-20 FPS, nyilván senki nem játszana így vele, de ez most arról szól, mit tud a kis Atom.
A játékok alatt persze megérződik a memória hiánya meg a komplett hardver nem erre lett kitalálva, de pár oldschool játékkal, pl. egy HL2 vagy NFS MW már el lehet játszani, és ha azt nézzük, hogy mindezt 5-6 W-ból oldja meg (tablet összteljesítmény-felvétele Aidában), nem is rossz eredmény.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!