Hirdetés

VÉGE !!

Végre vége az egész kálváriának.
2009 március 18 -án a kereskedő visszavette a pda -t. Gondolhatjátok, hogy nem saját önszántából tette. Még neki állt felljebb, hogy felkerült a Fogyasztóvédelem oldalára, ott is fog maradni még egy jó darabig. :K
Szerinte feljelenthet és kártérítést kérhet mivel x mennyiségű vevőtől elesett. Mondtam neki, hogy hajrá a tények tudatában nem hiszem, hogy egyedűl engem csapot be, illetve abban sem vagyok biztos, hogy ez volt az utolsó ilyen húzása.

Röviden ennyi lett az egész történetből.

Rendőrségi ügy lett belőle

Úgy tűnik a kálvária véget ér!

Az omniáról kiderült valaki valamikor a Pannonál vásárolta, majd függetlenítették teljesen feketén.
Szervizelték úgy, hogy a belsejét kicserélték kvázi a ház az eredeti maradt és kártyafüggetlen panelt raktak bele. (másodszorra, először természetesen pannonos került bele és T-mobilos kártyával persze nem működött)
A telefon működőképes most már, de a kedvem elment tőle.

Feljelentést tettem a rendőrségen csalás vádjával amit természetesen bizonyítani kell. Nehéz dolgom nincs mivel a készülék gyári száma után vissza nyomozható ki mikor és hol vásárolta a készüléket.
Ezzel egy időben a Fogyasztóvédelem felé is elment a bejelentés.

MINDENKIT ÓVA INTEK ETTŐL AZ ÜZLETTŐL. [link]

Samsung i900 Omniát itt ne vásárolj!

Ezt a Blogot azért hoztam létre, hogy figyelmeztessem mindazokat, akik kártya független Samsung i900 Omnia mobiltelefont akarnak vásárolni a Texphone GSM (1088 Budapest, Rákóczi út 47.) kereskedelemben.

honlapjuk: [link]

Kálváriám 2008 október 30. -án kezdődött mikor is várva várt telefonomat Samsung i900 Omniát megvásároltam. Kifizettem a nem kevés összeget és robogtam vele haza, hogy azonnal ki is próbáljam. Sajnos örömöm nem tartott sokáig. Egy fél éjszaka után rájöttem erről a telefonról nem fogok ma internetezni, mivel az istenért sem akart csatlakozni WIFI -n keresztül a hálózathoz. Mivel rám hajnalodott hagytam a csudába az egészet és a másnapi munka után újra próbáltam. Igénybe vettem kedves szomszédom segítségét, aki jobban otthon van az ilyen kütyük kezelésében. A telefon magyar nyelvvel is el volt látva így már ketten bújtuk, böngésztük hátha megoldjuk a problémát. Egy idő után feladtuk és a neten kezdtünk kutakodni hátha ott rá találunk a megoldás kulcsára. Az egyik fórumon, ami csak az Omniákkal foglalkozik olvastuk, hogy egy hardreset megoldja a problémát. Mit volt mit tenni megnyomtuk a gombot, minden idegszálunk pattanásig feszült, hogy na, most mi is fog történni. Láss csodát a telefon újra indult, működött, de angol nyelven. Nem volt mit tenni kevés angoltudásommal megpróbáltam újra a WIFI -s kapcsolatot. Felkiáltás, jé, működik:-) na, ne örömködjünk annyit a szerkezet 2 óra múlva ismételten nem találta a hálózatot. Mivel másnap ünnep lévén hétfőre maradt az üzlet értesítése. Én úgy gondoltam mivel 72 órán belüli volt a meghibásodás az üzletnek kutya kötelessége lett volna azonnal kicserélni a nagy értékű mobiltelefonom, de sajnos ezt csak én gondoltam így! Az alkalmazott közölte, hogy hm.........ez bizony szoftverhiba, amire a 72 órás cseregarancia nem él, így elküldi szoftverfrissítésre (ezt nem igen értettem, hiszen új telefon 3 napos mi a fene baja lehet a szoftverének), ezek után otthagytam és másnap érte mentem. Gondoltam hálle luja minden szép és jó az üzletben láttam a hálózatot így megnyugodva tértem haza. Ekkor ért az újabb csalódás, itthon a telefon megint nem működött, sőt nem egész 2 óra múlva teljesen meghalt. Teljesen elkeseredve másnap újra vissza mentem az üzletbe, ahol újabb frissítést ígértek a Samsung márkaszervizben. Ekkor már igen idegesen próbáltam a vételárat visszakövetelni, természetesen eredménytelenül. Nem volt mit tenni újra ott hagytam telefonom és vártam rá 3 napot mire jött a telefon, hogy mehetek érte. Az üzletben várt a telefonom, de a garancia papír az nem, hát sajnos az csak holnap lesz, mert gyorsan hozták el a szervizből és csak reggel adják ki mondta az alkalmazott. Én még mindig bizakodó voltam és naivan hittem, amit mondott. Otthon szinte minden megismétlődött annyi változással, hogy már egyáltalán nem találta a WIFI -s kapcsolatot. Itt aztán végképp elfogyott az összes türelmem és igen elszántan másnap reggel a Samsung márkaszervizben kezdtem a napot. Ekkor ért csak az igazi meglepetés. Kb. 10 perc múlva érkezett a szakember ki közölte, hogy ez a telefon nem járt a szervizben és ugyan magyarországi, de Pannon által forgalmazott készülék. Óvatosan fogalmaztam a kérdést. Akkor ez a telefon gyakorlatilag sosem volt független és talán még az is lehet, hogy használt készülék? Sűrű bólogatás volt a válasz! Hm.............teljesen leforrázva most már tajtékozva mentem az üzletbe és követeltem a készülék árát. Az alkalmazott azzal várt, hogy kicserélik a készüléket egy új kártya független készülékre, de most azonnal nem tudja mivel nincs az üzletben ilyen. Többszöri felszólításomra se hívta fel a tulajdonost, aki adott esetben illetékes lehetett volna a döntésben. Maradtunk tehát a cserében amit max. 2-3 napra ígért, ennek ellenére a vásárlók könyvébe már beírtam az egész történetet, hogy nagyobb nyomatékot adjak a dolgoknak. Három nap után ismételten felhívtam (3 hívás) az üzletet ahol közölték velem, hogy majd csak a jövő héten lesz csere telefon. Ezt nem igazán étettem mikor bármelyik kereskedőt felhívtam 1 órán belülre ígértek készüléket. Az alkalmazottal közöltem, hogy nekem ebből az egészből elegem van és nyomatékosan felhívom a figyelmét, hogy most már végképp a készülék vételárára tartok igényt. Ő visszahívást ígért mivel a tulajdonossal kell megbeszélnie. Majd 3 órás várakozás után megint csak Én kerestem meg és akkor közölte, hogy jó elintézte, de csak majd a jövő héten kaphatom meg a pénzem. Teljesen felháborodva kérdeztem az okát, melyre nemes egyszerűséggel nincs pénz volt a válasz. Erre azt feleltem engem nem érdekel, hogy nincs pénz vegye ki a tulaj a zsebéből vagy akárhonnan, de nekem holnap reggel 10 -re ott legyen a teljes vételára a készüléknek. Mire az alkalmazott nemes egyszerűséggel megint csak azt felelte, hogy nekem semmi nem jó!? Elintézte, hogy visszafizessék a pénzt és ez sem elég?! Hát elég érdekes egy hozzáállás, nem akarom elhinni, hogy egy GSM forgalmazással foglalkozó cégnek nincs ennyi pénze? Itt hozzá kell tennem a közel 13 nap alatt a drága tulajdonos Úr egyetlen egyszer nem vette a fáradságot, hogy felhívjon vagy elém álljon, és legalább megpróbálja megmagyarázni a dolgokat. A vita hevében feltettem egy kérdést, miért kell az, hogy odamenjek három pasival és levegyek a polcról három telefont, hogy megkapjam pénzem? Mondanom sem ezek után kb. 10 perc múlva rejtett számról érkezett a tulajdonos hívása és még neki állt feljebb, hogy én megfenyegettem. Ő aztán ezek után egy fillért sem ad vissza majd jövő héten kapok egy másik telefont és én, hogy képzelem, hogy szétveretem az üzletét és hamarabb kint lesz a rendőrség, mint én. A telefont kicseréli, de csak jövő héten és kész. Szóhoz nem nagyon jutottam az üvöltözése mellett, de azért csak sikerült annyit elmondanom, hogy félre tájékoztatták. Szerintem neki kellene a földig hajolva sűrű elnézéseket kérve a megoldást tálcán átnyújtani. De hát nem ezt a világot éljük, mi vásárlók természetesen csak nála vásároljuk gyári független 0 perces Samsung i900 Omniát, hát ha az nem Pannonos hanem éppen T-mobilos vagy Vodás használt telefon lesz. Itt szeretném a Samsung képviselet és minden vásárló figyelmét felhívni arra, hogy az általuk gyártott és reklámozott termékeket milyen forgalmazók próbálják értékesíteni és hogyan teszik tönkre a jó hírnevüket.