Éppen egy hónapja történt, hogy szeretett Brainwavz fülesem kezdte megadni magát. A bal oldala, valahol egészen a fülhallgató "nyakánál" (illesztésnél) sajnos megtörhetett, így csak bizonyos szögben tartva lehetett használni. Igazából, mivel egy ún. over-the-ear kialakítású fülesről van szó, viszonylag könnyen meg lehetett találni azt a pontot, ahol jól érezte magát. Ráadásul nem is kellett vigyázzban állni, egész jól tűrte a fejmozgatásokat, amin jómagam is meglepődtem.
Ettől függetlenül természetesen hamar beláttam, hogy ez így nem egészséges. Pláne úgy, hogy a fülhallgatóra 1 év garancia is van. Igen ám! De nincs se magyarországi....sőt, még európai szerviz sem! Mit kell ilyenkor csinálni?
Első dolgom volt, hogy rákérdeztem a tapasztaltabb Kollégáknál a "fülhallgatós topicban", hátha valaki intézett már ilyet korábban.
Innen nyilván kapásból az mp4nation support oldalára irányítottak, ahol is nyitottam egy hibajegyet. Szerencsére elég gyorsan reagálnak ezekre a jegyekre, az én ügyemmel egy Kam nevezetű emberke foglalkozott. Pár levélváltás után arra jutottunk, hogy küldjem vissza nekik a hibás fülhallgatót, ők azt megvizsgálják és hogyha indokolt, küldenek egy cserét.
Ekkor még kissé bizalmatlanul álltam a dologhoz, hiszen saját költségemen kellett egy hibás fülhallgatót a világ másik felébe postáznom. Ráadásul az is benne volt, hogy talán ki sem cserélik, mondjuk "nem rendeltetésszerű használatra" hivatkozva. De a fent említett topicban többen is arra biztattak, hogy nyugodtan küldjem vissza, így hát ezt meg is tettem.