A Sony komoly reklámkampány mellett dobta piacra a The Order: 1886 című játékot, amelyről a Gamepod készített is egy tesztet. Ami kétségtelenül működik az a technikai megvalósítás. Nem csak működik, hanem szép is, de ami igazán megdöbbentő, hogy a ma általánosnak számító grafikai problémáktól nem szenved.
Amíg az ipar valami nagyot akar alkotni, és lohol a CGI technikák lemásolása után, vagy esetleg szemez az új potenciális futószalagok bevetésével, addig a Santa Monica Studio az aktuális kisebb problémákat úgy kigyomlálta, amire eddig nem volt példa.
Hibák, hibák mindenhol
A mai játékokban nagyon tipikus leképzési hibák vannak, amelyekre nem figyelünk fel. Egyszerűen azért, mert megszoktuk, hogy ezek léteznek és teljesen természetesnek tartjuk a jelenlétüket. Ugyanakkor ezek a legkevésbé sem természetesek. Manapság vannak olyan általános jelenetek, ahol a geometria túl vékony ahhoz, hogy az élsimítás jól működjön rajta. Elfogadjuk, mert megszokottá vált, de például a valóságban nem látjuk a drótokat cikkcakkosnak.