Miért van az, hogy az ember sokadik telefonálgatás után se tudja elérni azt, hogy egy telibeszabott felhasználói felületen azt lássa, amit megbeszélt az ügyintézővel?
Eltelt pár hét, mióta a telefonokat megejtettem egy nagy magentaszínű T betűs cég felé, hogy a szolgáltatások árai és hűségideje rendben fel legyen tüntetve, erre mai napig azt látom, hogy hűségidő nélküli árral fut az egyik szolgáltatás (egyébként mindhárom egyaránt 1 évesen fut).. Gyakorlatilag minden rendben van (amit ők látnak rendszerben, ott minden oké), és mondták is, hogy 1-2 hét, mire átáll a rendszer, hogy én is azt lássam, ami a valós, de rohadtul nem így van, és az az 1-2 hét is eltelt már bőven. Cseppet bosszant ez.. Szoktam volt mondani, T, úgy imádlak..
Elképesztő..
-
Írta:
Vic87
[ ÚJ bejegyzés ]
-
Ghoosty
őstag
-
kemotox
addikt
Ezt az "átáll a rendszer" és társai szövegeket soha nem értettem. Átírsz valamit egy számítógépen, és bumm, már meg is változott. Vagy ezek C64-esekkel dolgoznak és floppyn hordozgatják egymásnak az adatokat, vagy mi?
Tovább a fórumba.
Aktív témák
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Autós topik
- PlayStation 5
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- sziku69: Szólánc.
- Óvodások homokozója
- Formula-1
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...