Amazonon vannak néha nagyon jó akciók és így vettem egy porszívót a rendes ár kb. 30%-áért. Mivel Prime tag vagyok és időbe rendeltem, másnapra kellett is volna jönni a csomagnak. Kellett volna...
Azon a napon megfázás miatt itthon voltam és olyan dálután 5 felé az Amazon App azt mutatta, hogy a futár már közel van. Gondoltam okés, megvárom, meg amúgy sem volt semmi dolgom.
Este 7 felé megnéztem megint az appot és azt jelzi, hogy kézbesítve.
Ööö, oké, de kinek, hova? Kimegyek a postaldához, gondoltam megint lusta volt a futár becsengetni és csak bedobta a cetlit, hogy majd honnét és mikor hozhatom el.
Nem így történt, nem volt benne semmi. Hm..., gondoltam tuti az Amazon appal van hiba.
Másnap délelőtt is ugyanaz a jelzés, de akkor a DHL követőszámot a DHL oldalán beadtam és azt írta ott is, hogy az bizony le lett adva a postán és onnét hozhatom el.
Felhívtam a DHL és elmeséltem, hogy én itthon voltam... de még a szokásos papírt sem kaptam, mert valószínüleg nem is volt itt senki,a nélkül meg, hogy hozzam el a csomagot?
Sorry meg stb., küld nekem e-mailt és azt kinyomtatva mehetek a csomagért. Ez meg is történt, nagy vígan mentem is a postára.
Odaérve a szokásos „csomagé gyüttem”, de jött a következő pofon. A csomag nem volt ott. A hölgy a rendszerbe is utána nézett és a raktárban is 2x, de semmi.
DHL-t felhívtam és mondom mi történt... erre a válasz kb. 3 másodperc csend után: hát ez nem jó.
Hát nem, de mi a teendő?
Megesik, hogy a futár beadja, hogy „x” időben leadta a csomagot, de csak másnap adja le.
A kérdésemre, hogy miért, nem nagyon kaptam választ és arra se, hogy miért nem jött a futár egyáltalán.
Mentem másnap érdeklődni, hogy esetleg van-e csomag. Nem volt.
DHL hotline... úgy néz ki elveszett a csomag. Ó, hogy a *******.
1. Nem volt nálam a futár.
2. Beküldte a rendszerbe, hogy én nem voltam otthon és az általam kívánt csomagmegőrzőbe le lett adva... holott nincs ilyen és itthon voltam.
3. Nem adta le az időpont szerint a csomagot.
4. Másnap sem adta le.
4 ponton van a hiba, hogy lesz ez rendbehozva?
Majd értekeznek az Amazonnal és visszakapom a pénzt. Mondom „nagyon jó”, csak a megrendelt árú akciós volt és az életbe nem kapom meg annyiért megint.
Ha akarom, akkor beperelhetem a sofőrt... Na mondom szép, azt ajálja, hogy pereljem be a saját kollégáját, aki valószínűleg minimálbérért hajt. Megtehettem volna, mert ő volt szerintem a hibás, de mit érek el vele? Valószínűleg kb. semmit.
Kb. 6 hétbe telt mire jeleztek az Amazontól, hogy lezárult a DHL-el a téma és visszakapom a pénzt 3 napon belül.
Meg is jött a pénz és kb. 3 hétre rá jön egy levél a postától, hogy 9 hete náluk van egy csomagom és ha 2 héten belül nem megyek érte, akkor visszaküldik a feladónak.
Először nem esett le, hogy milyen csaomag... aztán hirtelenjött a wtf érzés.
A pláne az egészben, hogy ez egy másik posta volt, nem az, ahova annó a rendszer alapján le lett adva.
Odaérve el is meséltem a kálváriám, de csak jót mosolyogtak rajta.
Ezután még felhívtam az Amazon Hotlinet és elmeséltem mi a szitu. Az ügyet továbbadták és végül megtarthattam a pénzt is és a porszívót is.
Nem az első DHL-s kalandom, de még így is ők a legjobbak... de lassan velük is elég sok a gond. Hermes meg DPD nekem már a tiltólistán van, lassan nem lesz kivel szállítatni