2019. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Salzkammergut Trophy 2018

Írta: | Kulcsszavak: mtb . bicikli . verseny . kerékpár

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Salzkammergut Trophy

Ez is megvolt, bringás bakancslistám első pontja kipipálva. 2012 óta tervezek elmenni, most végre összejött.

A verseny első fele eseménymentesen telt, egyszer esett le elöl a lánc, de azt gyorsan visszaraktam, nem hátráltatott. Csapattársammal indultunk, első hegyet elég jó tempóban abszolváltuk, talán nem ártott volna kicsit lassabban menni, de ha visz a tömeg akkor ez nem is könnyű.

75. km-nél volt egy technikás meredek lejtő, az versenyzők nagy része elég béna lefelé, szinte mindenki tolta (persze az út közepén vagy az ideális íven), pár helyen nehéz volt, de sikerült nyeregben maradnom és megelőznöm egy rakat embert. Itt maradt le a csapattársam, neki kevésbé jött ki jól a lépés.

Igyekeztem rendszeresen keveset enni, ennek ellenére kicsivel a táv közepe után időnként fájt a gyomrom, de leginkább a síkon, tókerüléskor.
9 és fél óra után jött a Salzberg. Annyit ijesztgettek már ezzel a heggyel, sokkal rosszabbra számítottam, csak egy rövidebb szakaszon kellett tolnom (ott már 30+ % volt a meredekség).

Jött a 147-154km közötti emelkedő (utolsó előtti nagy mászás), véget nem érő unalmas dózerút. Itt volt a holtpontom, alig akart már felmenni a pulzusom, a figyelmem is lankadt, gyomorfájás visszajött, meleg volt, tűzött a nap, stb... A fenti frissítőponton időztem az összes közül a legtöbbet, közel 10 percet: magnézium, red-bull, kaja.

Utolsó emelkedőre visszajött az erőm. Nagyon jól kapaszkodtam fel a hegyre, előztem folyamatosan az embereket. Ennek ára is volt, jött egy nagyobb zápor (mondjuk Alpokban ez inkább max egy átlagos), 2 perc alatt eláztam és utána még minimum 15 percen át ömlött az eső. A tetejéhez érve elállt, jó dózerút volt így szerencsére nem lassított lefelé menet.

És jött az utolsó szakasz: aszfalt, kis trailek, rövid gyors mászások. Vége előtt 20km-rel vettem észre, elöl valami nem ok: lassú defekt tubelesses külsővel, na mondom ez kellett nagyon... Először csak pumpáltam bele, kb 10-15 percig lehetett vele menni, de csak óvatosan. Úgy döntöttem most már nem teszek bele belsőt, inkább pumpálgatok bele (4-5 alkalommal kellett). Az egyik esetben a főút mellett álltam meg egy kicsi parkolóban. Egyből megáll mellettem egy autó, na mondom frankó, én most nem fogok alrébbmenni, hogy megfordulj... Kiszáll belőle a sofőr, hozza a műhelypumpáját és felfújta nekem, rendes volt, ez nagyon jól esett :)

Utolsó 20 percben már csak kb 0.5-1 baron mentem, iszonyatosan vigyáztam a kanyarokban nehogy leforduljon a felniről a gumi, necces volt sok helyen.

Végül 14 óra 9 perc alatt teljesítettem a 211 km-t és 7100 m szintkülönbséget. Csapattársaim a célban vártak pezsgővel. :R
Csapattársam is sikeresen egyben célba ért, sajnálom, hogy nem tudtunk együtt végigmenni, fejben könnyebb lett volna mindkettőnknek.

~800 indulóból 520-an értek célba, nekem 229. helyen sikerült végeznem. Emberfeletti küzdelem, de megéri. A szervezés profi, sok-sok lelkes szurkoló a pálya szinte összes pontján.

Még kicsit fáradt vagyok, ennél jobban nem sikerült összeszednem a gondolataimat :)

Hozzászólások

(#1) bugizozi


bugizozi
(őstag)

Gratula, nem semmi teljesítmény :R

CCNA, VCP6-DCV ||| Ami működik, ahhoz nem szabad hozzányúlni!

(#2) Fáraó


Fáraó
(őstag)

Az igazi királyetap! Gratulálok! Le a kalappal! :R

VIGYORRRGAZMUS..... "Igen Főnök! Mindjárt kész! Az UML már megvan, csak implementálni kell..."

(#3) ZolkoW


ZolkoW
(őstag)

gratula!

Eladóságok olcsón: On-One XC MTB sisak (limezöld, XL), Ritchey Venturemax gravel kormány (46cm), Racing Ray PERFORMANCE 29x2,25, stb...

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.