Hirdetés

Hogyan írjunk panaszlevelet egy ügyfélszolgálatnak

A XXI. századi fogyasztói tásadalomban rengeteg nagy cég úgy érzi, hogy bármit megtehet, az ügyfelek úgyis csak apró hangyák, akiknek esélyük sincs a nagy gépezettel szemben.
Mára teljesen általánossá vált az az üzletpolitika, hogy az új ügyfélért bármit megtesznek, de aki már aláírta a szerződést, az kussoljon és fizessen.
De ettől függetlenül az ügyfélszolgálatok ontják magukból azokat az újra és újra bemásolt protokoll mondatokat, hogy a cég számára mindennél fontosabb, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek a szolgáltatás színvonalával, az ügyfélszolgálat működésével, és, hogy az árakat is ügyfelek igényei szerint alakítják.

A videónak nem célja támadni a szolgáltatókat/cégeket, csak szeretnék mindenkit arra bíztatni, hogy merje az érdekeit érvényesíteni a nagy cégekkel szemben, és ehhez próbálok némi útmutatást nyújtani: nem mindegy ugyanis, hogy milyen stílusban ecseteljük a problémánkat. Sokan agresszíven, alpári módon tálalják elégedetlenségüket, én most egy másik műfajjal próbálkoztam.

Még van hozzászólás! Tovább