2024. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Aqua webáruház, soha többet.

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Halihó.

Népszerű, régi jó áruház az Aqua webáruház, pláne ha van időd kivárni a remek cuccokat. Kisnyugdíjasok, otthonülők előnyben. Én igazán türelmes vagyok, mindent is megértek, képes vagyok együttérezni.
De van, ami nálam is kicsapja a biztosítékot. Mondom, mi van: November tizedikén, csütörtökön reggel nyolc órakor rendeltem számítógép alkatrészt. Jó drágán, nyolcvanezer forint körül.
A termék az oldal szerint raktáron volt. Kosárba tettem, megrendeltem, úgy számoltam, jövő hét kedden, esetleg szerdán meg is jön. Kaptam e-mailt a visszaigazolásról, tehát elméletileg minden rendben volt.
Hétfőn már kezdett gyanús lenni, hogy semmilyen levelet nem kaptam, elvégre két munkanap alatt már össze lehet készíteni a csomagot.
Kedden semmi, szerdán semmi. Akkor már szinte éreztem, hogy van valami gebasz, de arra gondoltam, hogy biztos az influenza miatt lecsökkent személyzet, meg a fekete péntekre való felkészülés miatt csúszik az egész. Most csütörtökön, öt munkanap elteltével pattant el a cérna, és telefonáltam. Ügyfélszolgálat, nem egészen fél perc alatt kapcsoltak az ügyintézőhöz.
Xy vagyok, sok szám a megrendelés azonosítóm, mi újság?
Unott, lekezelő válasz a vonal túloldalán. Talán huszonkettedikén érkezik raktárba, utána küldjük. Már bocs, a termék raktáron van, akkor??? Ja, nem érünk rá óránként frissíteni a készletinfót.
Mondom, azért rendelés érkeztekor csak rá tudtok nézni hogy van abból a cuccból ami kellene, nem? Aztán ha nincs belőle, legalább egy tájékoztatót kellene küldeni, hogy drága user, nincs épp készleten, de van ez és ez helyette kicsit drágábban/olcsóbban, kell vagy sem? De inkább akkor hagyjátok az egészet akkor a fenébe, töröljétek a rendelést.
Oké. Ennyi volt a válasz, és már bontotta is a vonalat.
Érdekes, ügyfélszolgálatot fenn tudnak tartani, de azt, hogy megfelelően tájékoztassák a vevőt, az nem megy ugye? :U

Hozzászólások

(#1) Krugszvele


Krugszvele
senior tag

firstshop.hu
ha csütörtökön reggel 8-kor rendeled meg, akkor péntek reggelre nálad van :) Többször is teszteltem már, egyszer sem csalódtam még bennük.

(#2) Hieronymus


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Az teljesen normális állapot, ha a kereskedő a raktárkészlete helyett/mellett a saját megrendeléseit is forgalmazza.
Ezen nem kell kiakadni. A vásárló szempontjából kettő lehetőség van.
1. Törli a rendelést. Ez akkor értelmes, ha másutt olcsóbban és vagy gyorsabban hozzáférhető.
2. Kivárja a rendelés teljesítését.

Én egyszer kilenc hónapot vártam egy AVR készülék leszállítására. Esélyem nem volt másutt megvásárolni. Drágábban és hosszabb határidővel szállították volna.

A jó kereskedő amúgy is azt árulja, amit még meg sem rendelt. Nem áll benne a pénze, nem foglal helyet, ezért olcsóbban tudja adni, mint a konkurencia. :DD

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#3) Krugszvele válasza Hieronymus (#2) üzenetére


Krugszvele
senior tag

Csak itt nem erről volt szó! Hanem arról, hogy egy raktáron jelzéssel lévő terméket egy hét alatt se tudtak kiszállítani és utána kifejzett hívásra közölték csak, hogy nem is tudják mikor viszik ki...
Ha előre kiírják hogy 7-9 nap, akkor a vevő eldöntheti, hogy vár-e, vagy nem.

(#4) Jack Hunter válasza Krugszvele (#3) üzenetére


Jack Hunter
csendes tag
LOGOUT blog (1)

. De egy értesítő e-maillel is kibékültem volna. A tájékoztatás teljes hiánya, a nemtörődömség volt az,ami kiakasztott.
A tippet pedig köszönöm, ránézek a boltra.

[ Szerkesztve ]

(#5) Yézi válasza Krugszvele (#1) üzenetére


Yézi
aktív tag
LOGOUT blog

+1, nagyon korrekt bolt, sokszor rendeltem már tőlük. Garanciális ügyintézés is mindig gördülékenyen ment, de például az inkompatibilis memóriáim is minden szó nélkül azonnal cserélték. :))

(#6) pető bá'


pető bá'
őstag

szerintem ez bármelyik boltnál ugyanígy benne van - nekem az aqua-val nem rémlik, hogy lett volna ilyen gondom, de pl az ExtremeDigital-nál voltak rendelések, amik 1 termék miatt egy hetet vártak.. Egy PC konfigot nem tudtam tesztelni, mert egy valami 5000 forintos CPU hűtő nem jött meg. :DDD

Legutóbb pont aqua-ból raktam össze egy PC-t, simán úgy számoltam, hogy 4-5 nap, volt vagy 6-7 tétel, 2 nap alatt ideért. Teljesen kiszámíthatatlan.

"... and I hope you have a great day!"

(#7) spirit007


spirit007
senior tag

Nekem pont az Aqua-val nem volt még gondom (kb.20 év óta)
Az viszont feltűnt, hogy korábban egy rendelés leadása után minden státus változásról kaptam e-mailt, újabban csak megrendelés visszaigazolás és átvételi értesítő van.
(2-5 munkanap)

(#8) szabonagyur válasza pető bá' (#6) üzenetére


szabonagyur
félisten

+1, bárhol megeshet ilyen.

Raktár sok helyen nem frissül live-ban (tudok jóval nagyobb forgalmat bonyolító cégről is ahol majd amikor eljutnak a küldésig derül ki, hogy nincs valami).

Másrészt emberek dolgoznak ott is, megesik az ilyen.

A visszaigazoló emailt érdemes megnézni, hogy mi szerepel benne, mivel az sokszor csak a rendelés tényét jelzi, és benne van, hogy majd ha visszaigazolják, hogy mikor kapod meg akkor lesz tényleges rendelés csak.

Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan

(#9) Syl


Syl
nagyúr

Nálam az Alza a rekorder, pozitív szempontból.
Tavaly október 22-én, pénteken 15:00 órakor leadtam egy rendelést, másnap, 23-án, szombaton, ünnepnap, hajnali kettőkor jött az e-mail, hogy mehetek a cuccért az alzaboxhoz. :C

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#10) totron válasza Hieronymus (#2) üzenetére


totron
addikt

Attól, hogy lett egy AVR-ed nem muszáj ám helyeselni a morális posványnak. Megtévesztő infó volt kint a weben. Nem elhanyagolható vagy másodlagos szempont, ha már egyszer ott értékesítenek. Legyen up to date a felület, hogy a júzer tudjon kalkulálni, na onnantól él esetleg amiről te beszélsz, hogy legegyszerűbben, meg legolcsóbban, cserébe kivárós. A kereskedőnek önérdeke, hogy ne legyen beragadó készlet, de ettől még nem lesz sem ő, sem az eljárása jó; az anyja ravatalán árulja a előre a semmit biztonsági játékosként. A jó kereskedő nem más vesszejével veri a csalánt, hanem rutinból-ráérzésből-igényfelmérésből rendeli a mennyiséget. Az a baj, hogy be van hülyülve a technikába (is) a sok ember, drogként funkcionál az életükben, minden alárendelődik, a mannát csepegtető viszonteladó/ügyfélszolga is ezért üthet meg olyan hangnemet amilyet csak akar, ő el tudja adni másnak is. Nagyon nem kellene engedni, legitimizálni ezt a magatartást, lefeküdni neki. S most is van, meg lesz is egy réteg, aki nem is érti miről beszélek, miért is baj ez az egész jelenség...

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.