Üdvözletem!
Független/külföldi/utólag nyitott telefonoknál nem egyszer kell beállítani a mobilnetet.
A sok értelmezhetetlen leírás helyett íme az, hogy mit-hova:
[ ÚJ bejegyzés ]
Üdvözletem!
Független/külföldi/utólag nyitott telefonoknál nem egyszer kell beállítani a mobilnetet.
A sok értelmezhetetlen leírás helyett íme az, hogy mit-hova:
Krisz1000
tag
válasz
Earl_Muttley
#2
üzenetére
Szia ez továbbra is érvényes most 2016-ban is...? illetve nekem 3 hozzáférési pont van beállítva, egy wnw (web n walk gondolom), egy net gprs, és egy mms. akkor ezek közül az egyiket törölhetem? és ha igen, melyiket
...? köszi
Lacee04
tag
Köszi!
LKW
aktív tag
Köszönöm szépen a linket.
Nekem is egy hálózat független telefon került a kezembe T-kártyával. Mobil net nuku. Ez a beállítás kihúzott a bajból.
kerekfej
őstag
Nem működik
S. Szabi
őstag
Köszi a leírást, nagy segítség volt!
#09819904
törölt tag
válasz
Earl_Muttley
#2
üzenetére
De már SMS-be sem küldenek semmit! Mondjuk lehet jobb is...
Csak azt nem értem, hogy bent az ügyfélszolgálaton, személyesen belőtte a fazon a telefont. Mondjuk kb. 8 sort beírni nem nagy művészet. Aztán utána a T fel lett hívva, hogy ellenőrizzék már le, és sehogy sem voltak képbe!
Nem vagyok felháborodva, mert nem életbevágó dologról van szó, de egy kissé zavar, hogy olyan embereknek van munkahelye, akik konkrétan csak az előre megírt szerződéseket nyomtatják ki, kiadják az árukat vagy épp bevételezik szervizre és itt kifújt! Aki értene hozzá azt nem veszik fel, mert a végzettsége...
Ismét magamat tudom idézni! "Az elvárások megölik az embereket!". Itt is tisztán látszik, hogy érettségivel, diplomával belehet csücsülni egy munkahelyre úgy, hogy effektív szaktudás nincs! Ami viszont relatíve vicces, az az, hogy kapják a továbbképzéseket és ezzel együtt alap dolgokhoz nem értenek! Erről pedig akárki akármit mond, a vezetőség tehet!
Az internet esetében is ez volt! Saját tapasztalat. Elment a net, majd próbáltam újraindítani a modemet, routert, de ugyanúgy nem villogott a hálózati led. Felhívom Őket, majd laza tíz perc zenehallgatás és "Ügyintézőnk kapcsolásáig kérjük várjon!" jellegű duma után végre felveszi egy ufónauta és közli, hogy indítsam újra a modemet... Közöltem vele, hogy hagyjuk a sablon dolgokat, már mindenen túlestem és semmi! "Routert használ?" Na, erre a kérdésre hosszan rávágtam, hogy "Igen!". Egyből jött a duma, hogy akkor az a baj! Csak a kis konok azt felejtette el, hogy nem a router nem továbbít netet, hanem magán a modemen nem villog a hálózati led. Ami értelemszerűen egyenlő azzal, hogy valahol náluk van a hiba. Majd miután "kedvesen" a tudomására hozom, hogy unalmas a sablon mondóka és nézzen már rá a dolgokra, akkor kiderül, hogy épp karbantartás van...
De erről nem tudna tájékoztatni premierbe! Ha viszont nincs karbantartás akkor is előbb majdnem el kell hajtanom az anyjába, hogy rányomjon egy belső frissítést, hogy jó legyen. Fenomenális!
Magával a T-vel nincs bajom, mert ami szolgáltatásait igénybe veszem, lekopogom, nem volt probléma! De a dolgozóival már annál inkább! Volt pozitív példa is persze amikor TV-t rendeltem és telefont vettem. De hát ez a ritkábbik eset.
Bár ezt már Te is tudod!
#09819904
törölt tag
Köszi itt is!
Tegnap kellemesen szívtunk vele. Az külön poén, hogy a T amit a 1412/1430-on mond beállítás az annyira sem elég, hogy MMS-t küldjön az ember. De visszakérdeznek vagy ötször, hogy kisbetű jó? Számok jók? Aztán semmi... T reakciója: "Újraindítjuk a mobilinternetet!". A végén pedig közölték, hogy szervizelni kell a telefont. Amivel csak annyi a poén, hogy 0 perces és nem T-s, hanem gyári független. Amúgy semmi gond!
Az is vicc, hogy külön három beállítás akarnának nyomatni akkor, amikor egy bejegyzés alá megy minden. Na, sebaj! Jól fog ez még jönni sokaknak!