Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5484) a_tesz válasza csigi (#5476) üzenetére


a_tesz
Korrektor

nekünk volt egy ezres varrógép újonnan, 2002 őszétől, azon tanultam meg vezetni, én szerettem, leginkább azért mert sose volt vele semmi gond, és annyira alacsonyan voltak a határai minden tekintetben, hogy túlzottan nem volt veszélyes nekem se friss jogsival :) aztán tavaly karácsonykor lecseréltük szegénykét, a szívem szakadt meg hogy nem tarthatjuk meg, de a kereskedő 500ezerrel többet adott érte mint amennyiért el tudtuk volna adni a piacon, ráadásul nem nagyon kapkodtak után pedig több helyen volt hirdetve. szóval csere lett a dologból, 1.3 gs, tele minden földi jóval :) nagy váltás volt igazából, egy teljesen más világ, mondjuk én nem sokat adok a komfortra, de el kell ismerjem sokkal jobb benne lenni mint a régiben volt. ami tapasztalat fogyasztással kapcsolatban: nyáron ezerfokban nyíregyháza-kaposvár autópályán 6.9 klímával persze, a legális sebességhatárok és a trafipax által készített fényképek alapján büntethető sebességértékek között lavírozva. ami mindenképpen pozitívum, hogy habár az egész bódé sokkal nagyobb mint a régi, a motor korántsem olyan halott, igaz ahogy írták, a száguldozást azért számonkéri a benzinszámlában, viszont, itt vidéken is azért kell sajnos álldogálni néha dugóban, ennek ellenére 6,5 alatti fogyasztást igazából nem nehéz kihozni városban (jó ez azért nem pest, aláírom). országúton az 5 liter se elérhetetlen, ekkor azért már fel kell tartani az ifákat, vagy olyan időjárási körülmények kellenek, egyébként olyan 5,5 liter az teljesen reális. szerintem ahhoz képest ez korrekt, amit ad a régihez képest, meg úgy általában is kényelem, biztonság terén. (most pedig megyek és felmarkolom a magyar suzuki rt-től a pénzecskémet :DDD

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.