Én az utas szemszögéből nézem a dolgokat.
Korábban is leírtam, nem a taxis, nem az állam definiálja a "megfelelő színvonalat", hanem a piac. Ha vannak elegen akiknek ez a színvonal kell ennyiért, megéri.
Az ügyfeleknek több pénze marad, amit másra lehet költeni, a taxisokat meg hatékonyabb működésre készteti, ami végül a magyar gazdaságnak jó.
Lehet hogy beetető az ár, de akkor majd helyreáll.
A "kiviszi a hasznot" azt hiszem magyarázatra szorul: nem fektet be a cég Mo.-n? Nem teremt munkahelyeket?
Ha valóban adózatlanul viszi ki a nyereséget, miért nem ennek feltételeit próbálják finomítani? Miért kell betiltani? Ez mindkét félnek vesztes szitu.
A taxisok meg tüntessenek a saját versenyképes feltételeikért, de a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" mentalitásba ragadjanak bele.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"