Nem hagytam ki senkit. Az a 3. típusba sorolható, csak maximum azzal a kitétellel, hogy ő az "okos", mert a többi l(j)úzer megveszi drágán, átcímkézve ugyan azt a szart, de ő megmondta. Aki tudja csinálja, aki nem oktatja...
De az a legjobb, hogy gyakorlatilag arról megy a (hit)vita hogy az MLC, ami drágább, vagy a TLC, ami olcsóbb az-e a jobb. Lásd dízel/benzin vita. Teljesen más a kettő, innentől nem lehet egy egzakt összehasonlítást csinálni. Mág úgy sem, hogy a motor 90%-a azonos (blokk, dugók, stb).
Annyit tessenek megvizsgálni a kedves megmondó emberek, hogy az azonos felépítésben (TLC/MLC) melyik gyártó/széria mit tud? Utána lehet ugatni a Holdat.
Azt a puszta "véletlent" hogy azonos széria (840) még teljesen két különböző cucc. Így jelen esetben az összehasonlítás teljesen lehetetlen és műszakilag alaptalan.
Ennyi erővel egy i(diot)Phone-t is összevethetnénk. Pl 5S vs 5C. Mind a 2 5-ös széria, nem? Hát de! Akkor aki az 5c-t vette meg az egy lúzer és ne csodálkozzon, ha kevesebbért sokkal szarabb telefont kapott, aminek a technikai specifikációja merőben eltér. Bár ez utóbbi érdektelen.
Tehát attól a pillanattól, hogy teljesen más a két meghajtó alapja, felesleges bármit is pro vagy evo kontra mondani.
[ Szerkesztve ]