Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#73) ATM_automata


ATM_automata
őstag

Biztos csak az én csőrömet piszkálja, de ezen írással párhuzamosan én szívesen látnék egy olyat is, ami azt boncolgatja, hogy ez a szép csilli-villi cég:

- Miért nem tart fent magyar nyelven is elérhető ügyfélszolgálatot?
- A weboldaluk kapcsolat menüpontján található magyar telefonszám miért nem él már hónapok óta?
- Mi indokolja, hogy az elmúlt években 200euro/év áron megvásárolható LogMeIn Central árát tavaly már 220eurora emelték majd 3 hónappal később idén a korlátlanságát megszüntették (Basic verziónál 100 kliens a max) és ezzel együtt 500$ !!!-ra emelték az alap szolgáltatás árát, ami semmivel nem tud többet ennyiért, viszont kevesebbet igen :D

Volt olyan év, hogy egyszer csak csörög a telefonom és felhívott Seattle-ből egy csóka, Tom. És az után érdeklődött - persze hadaró amerikai angolsággal - hogy akkor meg akarom-e hosszabbítani a jövő évre is a Central előfizetésemet, mert akkor küld egy emailt, amire írjam meg, hogy akarom és majd akkor be kell lépnem egy oldalra, ahol egérrel alá kell írnom egy pdf-et, és ha ez kész egy másik osztály (számlázás) készít nekem egy számlát, amit majd átutalhatok...

Tavaly már egy Nő jelentkezett ugyan ezt kérdezve. Szerencsére az egérrel aláírós macerát már nem kérték, cserébe viszont emeltek 10%-ot az áron. Aztán egy másik nő másik osztályról küldött egy számlát...stb...

Ha a 499$-os "alap árat" szeretnék rajtam behajtani a következő megújításkor, akkor uninstall LogMeIn és lesz helyette más....

What else?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.