Hirdetés

2024. május 29., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2795) Kernel válasza zsoca67 (#2792) üzenetére


Kernel
nagyúr

Már a kérdés is zavaros:

Miért javasolják azt, hogy a gépkocsi akkumulátor testkábelét a karosszériához csatlakoztassuk töltéskor?

Test = karosszéria, hová kötnéd a testkábelt, ha nem a karosszériára? Ehhez jön még, hogy a járművek manapság negatív testelésűek, vagyis test = negatív.

Ha nem írod utána, nem lehetne érteni:

Lehet-e abból probléma, ha én közvetlenül az akkumulátor pólusára csíptetem?

Olvass vissza, épp tegnap fejtettem ki bővebben:

https://prohardver.hu/tema/re_brogyi_ctek_akkumlator_tolto_es_masolatai/hsz_2780-2780.html

Meg az előzményét is:

https://prohardver.hu/tema/re_brogyi_ctek_akkumlator_tolto_es_masolatai/hsz_2774-2774.html

Annyit tennék még hozzá, az említett távoli csatlakozásnak is elvileg az a szerepe, hogy az akku közelében termelődő gázoktól távolabb keletkezzen a szikra. Ha keletkezik.

De manapság már nem úgy megy a töltés, hogy kitekerjük az akku dugóit, odapörkölünk neki egy butatöltővel, hadd pezsegjen és érezni a gázt a garázsban, tehát ezért sem olyan veszélyes a dolog. Meg a többi, amit már leírtam.

[ Szerkesztve ]

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.