Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [magmakocka:] PSX/PS2 CD/DVD tokhoz jó minőségű borító elkészítése
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Retro Kocka Kuckó 2024
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Nálam a kínai garancia nem garancia Szerencsére gondom nem volt még.
Gearbestel annyi a tapasztalatom, hogy egyszer elkúrták a tracking számot, a rendszerben azt jelezte, hogy valahol Kínában dekkol a cucc, de közben meg hozta a postás. Írtam nekik, 10x leírtam szépen, érthetően, angolul persze, nem akarák felfogni, hogy mi a bajom, csupán érdeklődtem, miért kérnek el pénzt a tracking számért, ha nem működik. Visszaírták mindig, hogy legyek türelmes, hamarosan megindul hozzám. Meguntam, és egy kis idő múlva írtam, hol a cucc? Reklamáltam hogy nem jött meg, erre küldtek egy másikat, ingyen.....jó tracking számmal
Témaindító írás:
Téma tudnivalók
-Kérdés előtt kérlek olvasd el a topik összefoglalót!
-Hirdetni Hardveraprón lehet, a topikban nem!