OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Celtis
veterán
Ok, szerintem nagyjából ugyanazt mondjuk.
Sült galambot nem kell várni, azaz egy második panelhiba után a szerviz nem a pénzt fogja küldeni magától. Ez nem jár. Ha viszont úgy érzed, hogy a termék a meghibásodások száma, jellege stb miatt nem az ami elvárható, akkor van lehetőséged kiharcolni az elállást is.
Én 9 hónapon át küzdöttem a Samsunggal (végtelen emailezés, két bevizsgálás, Békéltető testületi tárgyalás) és végül a kötelező jótállási időn kívül is elértem, hogy vásárolják vissza a tervezési hibás készüléküket, szóval nem gondolom, hogy ilyen szempontból kevésbé rámenős vagy tájékozatlan lennék. Pont ezért kaptam fel a fejemet az eredeti állításra.