Ez a topik a Canon EOS DSLR digitális tükörreflexes fényképezőgép vázaival és a velük kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [patomi:] Alufelni felujítás amatőr módon.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
duni84
aktív tag
nem olvastad el az én hsz-omat, ugye? egész egyszerűen olyan ajtókon kopogtatsz, ahol még véletlen sem az fog válaszolni, akinek ez a munkája/felelőssége. közvetlenül a márkaszervízzel kommunikálj. megértem én, hogy messze vagy, de ha valamit el kell intézni, akkor el kell intézni. vagy itt (nem máshol, hanem tényleg itt!!) és aztán kérni egy garanciafutárt ("Canon, Tamron és Sigma fotóeszközök esetén a futárdíjat átvállaljuk, amennyiben a készülék jótállása érvényes"), miután mindkét fél képben van.
ezen mi olyan nehéz? a viszonteladónak (esetedben: üzlet/bolt) addig számítasz, amíg megvetted. a canon hungária max meghallgatja amit mondasz nekik, aztán megértően a márkaszervízhez irányítanak. olvasom egy ideje a fórumot és úgy tűnik, hogy eddig ezt az egy lépést hagytad ki. ha én is az alapján alkotnék véleményt a canon-ról, ahogy abban az üzletben kezelték a problémáimat, ahol az első vázamat vettem, akkor már rég nikon/sony/pentax/akármi gépeim lennének, esetleg nem fotóznék (ez a "hülye azért nem vagyok" volt mellesleg)
szóval márkaszervízzel kapcsolat felvét, fotók elküldése, hiba leírás ismertetése, rákérdezés, hogy járt-e náluk és milyen infóval küldték oda, ha emailben nehézkes, akkor az első 2 levélváltás után a levelezésre hivatkozva telefonon lehet tisztázni a dolgokat és megmondani, hogy mikor és hova jöhet a futár)
#metszéspontok