Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9194) MPowerPH válasza hdman (#9193) üzenetére


MPowerPH
félisten

Menj el egy profi műhelybe, és optimalizáltasd rendesen... :(( Tuningbox, pfújjj.

Don't Tread On Me

(#9198) MPowerPH válasza hdman (#9197) üzenetére


MPowerPH
félisten

* nem kínál optimális,személyre szabott teljesítménybeállítást mint a chip tuning, hiszen egy passzív 'alkatrész'!
* a turbónyomást,előtöltést,szélsőséges extrém beállításnál pedig a korlátozásokat továbbra is a motorvezérlő szoftver végzi
* részecskeszűrős motorokhoz nem ajánlott
* végsebesség csökkenés várható
* szűk fordulatszám tartományban fejti ki hatását
* hosszútávú használat esetén téves diagnosztikai adatok,nemlétező hibaüzenetek várhatók

mod: Nem azért, de ennyi pénzért elvihetted volna optimalizáltatni. Nem lett volna drágább sem, és az eredmény is sokkal jobb lett volna, nem beszélve az autó jövőjéről.
Turbo -t biztosan kinyírja.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#9912) bitpork válasza mycso (#9910) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Klasszikus értelmű chip tuning az a gyári szoftver optimalizációja. És bezony soxor ez nem jelent plusz lóerőt. Csak idehaza van az a köztudatban, hogy a csip az plusz 1kk lóer és örök életet ad a kocsinak. Rick4 jól mondja: több levegő és üzemanyag. Amit nem szabad elfelejteni h a gyári értékekhez vannak igazítva a fékek, és egyéb biztonságtechnika a ótóban.

Én személy szerint abban hiszek, hogy gyári hang, soha 2 liter alattit (1995 még ok :) ) és az élet v6-tól kezdődik :DD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#9925) mv válasza hdman (#9919) üzenetére


mv
aktív tag

A chip tuning azért hosszú távon lerövidítheti a motor élettartamát, nem? Hiszen az alkatrészek nagyobb igénybevételnek lesznek kitéve.

Mi a helyzet az optimalizálással? Ha a "hülye Euro szabványok miatti "fojtásokat" módositják", akkor az autó bukni fog a vizsgán, nem?

Figyelem! A felhasználó a nyugalom megzavarására alkalmas képi és hanghatásokat produkálhat.

(#48417) Dr.Zoo válasza FerNandor (#48414) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Igen!

Vannak az úgynevezett sarki hülyék, akik el laptopot fogva házhoz rohangálnak, és valamennyiért megkókányolják a kocsid.
Ha szerencséd van, akkor lesz valami pozitív változás.
Ha nem akkor semmi. (vagy többet eszik)
Ezek általában letöltikéznek a netről valamit a torrentről, és feltolják a tartalmat a kocsidra.
Gari, pénzvisszafizetés, gyári szoft. visszarakása nuku.
Vannak a kedvenceim, a tuning boxok!
Amin pótméter van, az már extra :DDD
Akkor elmondom, amibe poti van, a potin kívül kurvára nincs semmi, átveri az ECU-t, azt jónapot.
Amin az sincs, abban meg egy 10 forintos ellenállás van, ugyanazt csinálja mint a potis.
Persze vastagon kiöntve műgyantával, hogy csóró user ne jöjjön rá a turpisságra..
Aki szoftvert optimalizál, az megint más.
Vannak azok, akiknek nem számít a kocsi, és leszarja hogy megdöglik a turbód, eltöri a féltengelyed, stb.
Ha szerencséd van, szól, hogy ez nem lesz tartós.
És végül vannak a művészek, akik egy műhelyben dolgoznak, és normálisra írt szofverrel, mindent elmondva megcsinálják normálisan.

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#107592) LuckyL válasza Integrale (#107591) üzenetére


LuckyL
őstag

Kollárchip :DD
biztos vagyok benne hogy alkalmazottai minden típushoz jobban értenek mint a gyár aki beállította a kocsit
az ostobák szarul adták ki, de a kollárchip majd helyrehozza
optimalizálja !!!!
ne hagyja hogy átverjék, forduljon a kollárchiphez
autója sokkal erősebb lesz és felét fogyasztja

miért is nem gyárt kollárchip autót inkább ha ennyire ért hozzá :))

ja mert kínából egyszerűbb rendelni valami tuningboxot amit ráköt aztán meg csavar kettőt a beállításon
a paraszt meg hadd nyomja neki amíg gurul

cryptot minden termékemért elfogadom

(#116727) ludsimon válasza hobizoli (#116726) üzenetére


ludsimon
veterán

Mi van akkor, ha a részecskeszűrőt, meg úgy komplett leömlőtől kezdve az egész kipufogórendszert egy sport rendszerre cserélem és kihagynám a részecskeszűrőt?
Akkor meg lenne oldva ez a probléma és örök életű lenne városi ingázásra az 1.4 HDI?

Persze tudom, hogyha megváltozik az öblítés akkor az adagolót hozzá kell igazítani, de akkor kapna sportlégszűrőt is, meg egy kis teljesítmény optimalizálást, nem tuning chippet, hanem, hogy alsó tartományban jobban húzzon optimalizálást.

[ Szerkesztve ]

undefined

(#131497) bitpork válasza tomiii. (#131489) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Na jó, de ne komolytalankoggyunk mán. Egy 116 literes volvó kamionnál persze h nagyobb az a 3% mint egy 1.6-nál :U Maradjunk az alma-alma hasonlatnál, ha kérhetem.

(#131491) fi:zi'k : áhá! Tehát nem tuningról beszélsz hanem optimalizálásról! Mert itt sokan keverik és úgy aggyák elő, ahogy koránt sem biztos h igaz. Jelesül csiptyuning= több lóerő + kevesebb fogyasztás. És ez így hamis. Lehet a helyi viszonyokhoz igazítani, de az csak optimalizáció. És persze nem kell csodálkozni, ha pl egy picit is kopottabb motor az Alföld után a Wörth tónál nem indul. Magát a kérdést már átbeszéltük itt is, és megállapítottuk, hogy a fogalomzavar közepén nem árt tisztán meghatározni, hogy mi a szándék és az eredmény. A motor optimalizáció ugyanis járhat teljesítményvesztéssel is. A pékeknek minden csiptyuning és bizony jó vastagon foschnak is bele h mit bszaraintanak el vele.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#215508) Paxker315 válasza TrollBalint (#215506) üzenetére


Paxker315
addikt

"megtuningolja valaki, azért csinálja, mert hajtani akarja "

Teljes téveseszme :) Van, aki azért, mert kíváncsi, és, optimalizáltatni akarja a motor-váltóprogramot, dízelnél még a fogyit is csökkenteni decikkel. Én csipszeltettem, de ugyanúgy 120-125-tel pályázok, főúton sem megyek kétszámjegyű értékektől gyorsabban.

Attól, hogy van tarcsi, nem kell kihasználni. Én egy jobban fogyasztó, jobban használható bódét kaptam a csipsztől, már a próbaúton teljesen biztos voltam benne, hogy ezt bűn lenne nem meglépni. : )

értelmezd a tuning szót SZÓ SZERINT. Nem "overclock", nem "húzás", hanem. Hangolás, finomhangolás, beállítások optimalizálása.

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#220311) imyourfriend válasza batai15 (#220304) üzenetére


imyourfriend
őstag

+eWro, + bandus:

Részemről úgy ideális a történet, ha fel van frissítve + kitakarítva a motor, üzemanyagrendszer és a fontosabb alkatrészek amik jelentőséggel bírnak egy ilyen tuningnál. Tapasztalatból megírt program olyan amilyen, még két egyforma motorfűrészt sem láttam nem hogy két egyforma 'jóval' bonyolultabb autót, mint rendszert magát. Motorgyárat nézem akkor pl egy első szimmering és egy hátsó szimmering szivárgás terén egy nap nincs két egyforma értékpárral rendelkező. :) Így még szép és elvárt az egyedi program írása, akár optimalizálásra akár + teljesítményre nézve. Írja meg a szaki úgy a szekeret, hogy az egyedileg legyen annak a tulajdonságaihoz alakítva. Emellett persze lássa a szaki, ha nem lehet tuningolni mivel nem megfelelő az autó állapota erre a tevékenységre!

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.