Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [kraftxld:] Apróságok amik felcs*szik az ember agyát.
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MPowerPH
félisten
Menj el egy profi műhelybe, és optimalizáltasd rendesen... Tuningbox, pfújjj.
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
* nem kínál optimális,személyre szabott teljesítménybeállítást mint a chip tuning, hiszen egy passzív 'alkatrész'!
* a turbónyomást,előtöltést,szélsőséges extrém beállításnál pedig a korlátozásokat továbbra is a motorvezérlő szoftver végzi
* részecskeszűrős motorokhoz nem ajánlott
* végsebesség csökkenés várható
* szűk fordulatszám tartományban fejti ki hatását
* hosszútávú használat esetén téves diagnosztikai adatok,nemlétező hibaüzenetek várhatók
mod: Nem azért, de ennyi pénzért elvihetted volna optimalizáltatni. Nem lett volna drágább sem, és az eredmény is sokkal jobb lett volna, nem beszélve az autó jövőjéről.
Turbo -t biztosan kinyírja.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Klasszikus értelmű chip tuning az a gyári szoftver optimalizációja. És bezony soxor ez nem jelent plusz lóerőt. Csak idehaza van az a köztudatban, hogy a csip az plusz 1kk lóer és örök életet ad a kocsinak. Rick4 jól mondja: több levegő és üzemanyag. Amit nem szabad elfelejteni h a gyári értékekhez vannak igazítva a fékek, és egyéb biztonságtechnika a ótóban.
Én személy szerint abban hiszek, hogy gyári hang, soha 2 liter alattit (1995 még ok ) és az élet v6-tól kezdődik
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
mv
aktív tag
A chip tuning azért hosszú távon lerövidítheti a motor élettartamát, nem? Hiszen az alkatrészek nagyobb igénybevételnek lesznek kitéve.
Mi a helyzet az optimalizálással? Ha a "hülye Euro szabványok miatti "fojtásokat" módositják", akkor az autó bukni fog a vizsgán, nem?
Figyelem! A felhasználó a nyugalom megzavarására alkalmas képi és hanghatásokat produkálhat.
Dr.Zoo
senior tag
Igen!
Vannak az úgynevezett sarki hülyék, akik el laptopot fogva házhoz rohangálnak, és valamennyiért megkókányolják a kocsid.
Ha szerencséd van, akkor lesz valami pozitív változás.
Ha nem akkor semmi. (vagy többet eszik)
Ezek általában letöltikéznek a netről valamit a torrentről, és feltolják a tartalmat a kocsidra.
Gari, pénzvisszafizetés, gyári szoft. visszarakása nuku.
Vannak a kedvenceim, a tuning boxok!
Amin pótméter van, az már extra
Akkor elmondom, amibe poti van, a potin kívül kurvára nincs semmi, átveri az ECU-t, azt jónapot.
Amin az sincs, abban meg egy 10 forintos ellenállás van, ugyanazt csinálja mint a potis.
Persze vastagon kiöntve műgyantával, hogy csóró user ne jöjjön rá a turpisságra..
Aki szoftvert optimalizál, az megint más.
Vannak azok, akiknek nem számít a kocsi, és leszarja hogy megdöglik a turbód, eltöri a féltengelyed, stb.
Ha szerencséd van, szól, hogy ez nem lesz tartós.
És végül vannak a művészek, akik egy műhelyben dolgoznak, és normálisra írt szofverrel, mindent elmondva megcsinálják normálisan.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Kollárchip
biztos vagyok benne hogy alkalmazottai minden típushoz jobban értenek mint a gyár aki beállította a kocsit
az ostobák szarul adták ki, de a kollárchip majd helyrehozza
optimalizálja !!!!
ne hagyja hogy átverjék, forduljon a kollárchiphez
autója sokkal erősebb lesz és felét fogyasztja
miért is nem gyárt kollárchip autót inkább ha ennyire ért hozzá
ja mert kínából egyszerűbb rendelni valami tuningboxot amit ráköt aztán meg csavar kettőt a beállításon
a paraszt meg hadd nyomja neki amíg gurul
cryptot minden termékemért elfogadom
ludsimon
veterán
Mi van akkor, ha a részecskeszűrőt, meg úgy komplett leömlőtől kezdve az egész kipufogórendszert egy sport rendszerre cserélem és kihagynám a részecskeszűrőt?
Akkor meg lenne oldva ez a probléma és örök életű lenne városi ingázásra az 1.4 HDI?
Persze tudom, hogyha megváltozik az öblítés akkor az adagolót hozzá kell igazítani, de akkor kapna sportlégszűrőt is, meg egy kis teljesítmény optimalizálást, nem tuning chippet, hanem, hogy alsó tartományban jobban húzzon optimalizálást.
[ Szerkesztve ]
undefined
Na jó, de ne komolytalankoggyunk mán. Egy 116 literes volvó kamionnál persze h nagyobb az a 3% mint egy 1.6-nál Maradjunk az alma-alma hasonlatnál, ha kérhetem.
(#131491) fi:zi'k : áhá! Tehát nem tuningról beszélsz hanem optimalizálásról! Mert itt sokan keverik és úgy aggyák elő, ahogy koránt sem biztos h igaz. Jelesül csiptyuning= több lóerő + kevesebb fogyasztás. És ez így hamis. Lehet a helyi viszonyokhoz igazítani, de az csak optimalizáció. És persze nem kell csodálkozni, ha pl egy picit is kopottabb motor az Alföld után a Wörth tónál nem indul. Magát a kérdést már átbeszéltük itt is, és megállapítottuk, hogy a fogalomzavar közepén nem árt tisztán meghatározni, hogy mi a szándék és az eredmény. A motor optimalizáció ugyanis járhat teljesítményvesztéssel is. A pékeknek minden csiptyuning és bizony jó vastagon foschnak is bele h mit bszaraintanak el vele.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Paxker315
addikt
"megtuningolja valaki, azért csinálja, mert hajtani akarja "
Teljes téveseszme Van, aki azért, mert kíváncsi, és, optimalizáltatni akarja a motor-váltóprogramot, dízelnél még a fogyit is csökkenteni decikkel. Én csipszeltettem, de ugyanúgy 120-125-tel pályázok, főúton sem megyek kétszámjegyű értékektől gyorsabban.
Attól, hogy van tarcsi, nem kell kihasználni. Én egy jobban fogyasztó, jobban használható bódét kaptam a csipsztől, már a próbaúton teljesen biztos voltam benne, hogy ezt bűn lenne nem meglépni. : )
értelmezd a tuning szót SZÓ SZERINT. Nem "overclock", nem "húzás", hanem. Hangolás, finomhangolás, beállítások optimalizálása.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
imyourfriend
őstag
+eWro, + bandus:
Részemről úgy ideális a történet, ha fel van frissítve + kitakarítva a motor, üzemanyagrendszer és a fontosabb alkatrészek amik jelentőséggel bírnak egy ilyen tuningnál. Tapasztalatból megírt program olyan amilyen, még két egyforma motorfűrészt sem láttam nem hogy két egyforma 'jóval' bonyolultabb autót, mint rendszert magát. Motorgyárat nézem akkor pl egy első szimmering és egy hátsó szimmering szivárgás terén egy nap nincs két egyforma értékpárral rendelkező. Így még szép és elvárt az egyedi program írása, akár optimalizálásra akár + teljesítményre nézve. Írja meg a szaki úgy a szekeret, hogy az egyedileg legyen annak a tulajdonságaihoz alakítva. Emellett persze lássa a szaki, ha nem lehet tuningolni mivel nem megfelelő az autó állapota erre a tevékenységre!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)