megint ez az okosság, hogy ABS-el hosszabb a féktáv?
maradjunk annál, hogy a csúszó kerék tapadása nagyságrendekkel (és itt fizikailag nagyságrendre, tehát tizedére) csökken. aki meg meg tud állni ugyanakkora féktávon abs-el, mint nélküle, mert csúszáshatáron tartja a kocsit, azt autóversenyzőnek hívják
ilyen emberről itt nem tudok.
amíg a kerék gördül, és a tapadása 10x akkora, mint csúszóban, addig rövidebb a féktáv.
macskakövön meg azért rövidebb abs-el a féktáv, és nem hosszabb,. mert a kereket a levegőben, mivel megáll a forgásban, felengedi a fékről, így a kerék mikor leér, forgásba jön, majd ráengedi a féket, míg ha nyomsz egy kövéret a kövön, és elemelkedik a kerék, levegőbe érve teljesen megáll, és az atyaúristen se hozza újra forgásba, hanem max az egész kocsit forgásba, mikor az álló kerék körül elfordul az egész kasztni.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |