Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26051) zolynet válasza Integra (#26050) üzenetére


zolynet
addikt

Honda NSX: a 458 at half the price? :K

egy baj mégis van vele, sajnos awd :P ;]

[ Szerkesztve ]

Life is too short to stay stock!

(#26052) Integra válasza zolynet (#26051) üzenetére


Integra
titán

először beszerzek egy na2 nsx-et, mert erre a legújabbra még egy ideig nem lesz zsé, vagy ha lenne is, fogalmam sincsen hol tárolnám... :DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#26053) Napfénysüti válasza zolynet (#26051) üzenetére

Na ez igen, egy ilyen kellene a kínálatba. :K

Més que un club!

(#26054) m3tr0


m3tr0
senior tag

Ül a topik, egy kis saját tőlem!
Megjött a kormányom! :C

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

(#26055) DeathAdder válasza m3tr0 (#26054) üzenetére


DeathAdder
veterán

Mibe lesz a buszkormány?

(#26056) m3tr0 válasza DeathAdder (#26055) üzenetére


m3tr0
senior tag

Ep3 Type-R jááó???!!! :DDD
Amúgy 6gen Civicbe. :DDD

[ Szerkesztve ]

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

(#26057) BlacKSouL


BlacKSouL
addikt

[link]

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#26058) DeathAdder válasza BlacKSouL (#26057) üzenetére


DeathAdder
veterán

Sok a szűk látókörű buta ember, de hát ez van.. :DDD

(#26059) Integra válasza BlacKSouL (#26057) üzenetére


Integra
titán

nincsen ezen mit csodálkozni, a német piac a legnagyobb vásárló erővel rendelkező piac, ennek megfelelő a statisztika is. érdemes lenne még egy motor megoszlási statisztika is....

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#26060) BlacKSouL válasza Integra (#26059) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Kia Rio, Hyundai Solaris, Fiat Punto? Német piacon ekkora presztízsűek?

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#26061) NoLF válasza BlacKSouL (#26060) üzenetére


NoLF
addikt

A kia es a hyundai az amerikai piacon is borzaszto modon nyomulnak, akkor miert ne nyomulnanak az eleve ilyen jellegu autokra 'specializalodott' piacokon?

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#26062) Manitou


Manitou
addikt

Üdv!

Valakit nem érdekel egy Pipercross sport betétszűrő? ( gyári légszűrővel megegyező méret, csak be kell tenni és kész) [link]

Kb 2000km-t mentem vele. De jövőre valószínű eladom a kocsit, így erre se lesz szükségem.

Ezekhez a típusokhoz jó:
Honda Civic (EG) 1.4 16v 10/91 - 11/95
Honda Civic (EK) 1.4i 11/95 - 04/01
Honda Civic (EK) 1.4i S 11/95 - 04/01
Honda Civic (EK) 1.6i (EJ6) 11/95 - 04/01
Nissan 100 NX 1.6 SR 09/93 -
Nissan 200 SX (S14) 2.0 16v Turbo 04/94 -
Nissan 300 ZX 3.0 Twin Turbo 05/90 - 09/95
Nissan Almera 1.4 09/95 - 05/00
Nissan Almera 1.6 09/95 - 05/00
Nissan Primera Mk 1 1.6 05/93 - 01/95
Nissan Primera Mk 1 1.6 16v 09/96 -
Nissan Primera Mk 1 2.0i (125bhp) 01/95 -
Nissan Sunny 1.4 16v 10/92 - 05/95
Nissan Sunny 1.6 10/92 - 12/95
Nissan Sunny 1.6 16v 10/92 - 05/95
Subaru Legacy 1.8 4WD 01/89 - 09/91

(#26063) DeathAdder


DeathAdder
veterán

Feni felújítással kapcsolatban tippek?
Tudni szeretném, hogy mit kell hallanom, ha megkérdezem, hogy hogyan javítják ki a felnimet, pl. mit csinálnak a járdába beleharapott részekkel?
Mi ennek a módja, hogy kijavítsák jól? Mert gondolom több módja is van..

Holnap megyek körbekérdezni, csak tudni szeretném, hogy mit kell hallanom ha elmegyek ilyen helyre :)

(#26064) Integra válasza DeathAdder (#26063) üzenetére


Integra
titán

én nem értek hozzá, de ők igen. egy cimbora csinálja.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#26065) DeathAdder válasza Integra (#26064) üzenetére


DeathAdder
veterán

Bele van harapva a felni peremébe (járda stb), szerinted ezt meglehet olyanra csinálni mint az új? Te tudod ajánlani, vagy jobb ha veszek inkább másik felnit?
Kissé elbizonytalanodtam, néztem EP3 gyári megkímélt felniket tudnék venni 450euróért, amit eléggé sokallok, de ha ez a legbiztosabb...

[ Szerkesztve ]

(#26066) Integra válasza DeathAdder (#26065) üzenetére


Integra
titán

nem tudom és nem is akarok tippelgetni, pont azért mert a biztonságról van szó. elkell vinned a felnit és megmutatni, úgyis azt fogja mindenki mondani, hogy látniuk kell a felnit hozzá.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#26067) DeathAdder válasza Integra (#26066) üzenetére


DeathAdder
veterán

Majd kiötlök akkor valamit :))
Azon viszont most erősen gondolkodom, hogy meg-e vegyem a gyári EP3 felniket.
Ha azt nézem felújítás és fényezés kb. 120eur (egyik ezt mondta akitől kérdeztem), felni dugók amit akarnék venni mert az enyém kopottak 50eur, ami már 170eur. Ha ezt kivonom a 450-ből, akkor már is ott vagyok mintha vennék egy XY gyártmányú nem gyári használt 17"-es felnit..

(#26068) zolynet válasza DeathAdder (#26063) üzenetére


zolynet
addikt

tavasszal itt csináltattam:felnijavitas.eu
ilyen volt: felni1a felni1b felni2
ilyen lett: felnik -> fingom sincs melyiket javították, nagyon pazar munkát végeztek ... nincs újra fújva egyik felni sem!
2 padkázás eltűntetés (2x3k) + egy görgőzés = 11k (ebben a munkadíj is benne van)
2-3nap alatt megvolt ... nehogy új felnit vegyél egy kis padkázásért!
és az isten ágggyon meg, óvatosabban pádáván! :DDD

Life is too short to stay stock!

(#26069) !Overdose! válasza zolynet (#26068) üzenetére


!Overdose!
őstag

Én is itt csináltattam meg a 16"-os MG Hairpin szettet. Csak ajánlani tudom őket!

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#26070) DeathAdder válasza zolynet (#26068) üzenetére


DeathAdder
veterán

Nem én padkáztam meg, így vettem már :N
Mindenképp akarok másik felnit venni, és ha találnék megkímélt állapotú gyári felnit, akkor lehet azt venném meg, ez meg megmaradna felújítatlanul télire.
Az viszont lutri, ha veszek használt felnit, főleg ha 150+ ezres gumikat teszek rá aztán a felni miatt baj lesz a futással, mert a mostaniak tényleg tökéletesek, leszámítva az esztétikai hibáit :))

Felújíttatom akkor szerintem, egyre többen rábeszéltek bíztató szavakkal!

Szépen megcsinálták, Szegeden környékén nem néztél szét annak idején amikor csináltattad? Ott esetleg tudsz ajánlani? :)

(#26071) zolynet válasza DeathAdder (#26070) üzenetére


zolynet
addikt

nem néztem szét szegeden, mert oda már csak évente 5-6x megyek, akkor meg nem sok hely van, főleg nincs hely 4 felninek ... nekem ez volt helyben

ha olyan a történet, szívesen felhozom, vagy felhozatom és elintéztetem a javíttatást ha van másik amin tudsz addig gurulni

Life is too short to stay stock!

(#26072) DeathAdder válasza zolynet (#26071) üzenetére


DeathAdder
veterán

Köszi :))
Persze van/lesz másik garnitúra is, mindenesetre azért körbeszaglászok itt a környéken és megpróbálok valami profit keríteni, végső esetben pedig marad a linked, ami többek szerint is tuti :K

(#26073) Viszlát válasza zolynet (#26068) üzenetére


Viszlát
addikt

Ezt én is megköszönöm, régóta keresek normális megoldást, a gyári szettnek az esztétikát leszámítva semmi baja. :R

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#26074) DeathAdder


DeathAdder
veterán

Eléggé kihalt a topik, hát megosztom, engem is magával ragadott a tuning szele.
A skunk2 megvett kilóra, okosok szerint +5-10 le, egy biztos a különbség érezhető :K

(#26075) zolynet válasza DeathAdder (#26074) üzenetére


zolynet
addikt

nekem is van 2 ilyen zoknim, akkor az már 5-10le x 2 ;]
sőt én tovább mentem: 20-30pac :DDD

Life is too short to stay stock!

(#26076) DeathAdder válasza zolynet (#26075) üzenetére


DeathAdder
veterán

Jól néz ki :C
Csak kár, hogy minden ebből drááágaszág.. ;]

(#26077) neduddki


neduddki
nagyúr

hi

3. esmeros csereli a 7gen accordot 9gen civicra tejjes megelegedesre eddig hmmmmm

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#26078) DeathAdder válasza zolynet (#26075) üzenetére


DeathAdder
veterán

Haverom most próbálta ki az FN2-őt a Skunk2 cai-val, és azt mondja nem rúg akkorát VTEC-nél mint előtte, pedig rálocsolt egy vagon pénzt... :DDD

Tehát csak többet ért az én (ingyenes) tuningom, mint az övé teljesítmény szempontjából :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]

(#26079) zolynet válasza DeathAdder (#26078) üzenetére


zolynet
addikt

pedig cai-n én is agyalok egy ideje, persze ha már tennék bele akkor valami jófélét, de eddig mindenki esküdözik a gyári szűrőházra
k&n cai-ért sem fizetnék 70rongyot, nem feltétlen erőtöbbletet szeretnék hanem egy jó megoldást inkább
de leginkább most marad minden ahogy, ek9 momo-val szeretném meglepni magam :)

és még egy kis szkánkgtú, mert sztem vezérműtengely zárókupakot kell cserélnem, még a gyárit nem kérdeztem meg Imitől h hogyéba van de a skunk2 ölég borsos: kupak
van a crx-en 2ezeré 3gyűrűs de azt szart sem ér, szerencsére nem én tapasztaltam meg hanem cimbi, szóval az felejtős, így vagy gyári lesz vagy skunk2

Life is too short to stay stock!

(#26080) DeathAdder válasza zolynet (#26079) üzenetére


DeathAdder
veterán

Az enyém is szarabbul megy és a haveré is.
K20-nál tehát 100%, hogy önmagában inkább teljesítményt veszítesz mint nyersz vele. Neki fel kell tenni még a leömlőt, és venni hondata-t akkor lenne meg a kívánt többlet, de addig semmi :( Az fn2-je meg van zavarodva, 24 literes fogyasztás ír ki stb...
A szívóhang viszont vtec felett brutális, de nagyon kompromisszumot kell kötni, ha az ember úgy akarja használni.

Én is a gyárit javaslom, és a haverom Prelüje sem ment jobban, amikor egyszer kipróbálta a CAI-t.
Honda fórumon beszéltem pár CTR-essel, azt mondják önmagában nem ért semmit amikor a CAI-t berakták, de hogy még rosszabb is legyen, ezzel egyik sem dicsekedett..
Túl sok levegőt kaphat, ami messze meghaladja már a gyárilag előírt határokat, ami a teljesítmény rovásához vezethet..
Egyébként is azt mondják a K20 levegőből bőségesen el van látva gyárilag is :)

A VTi-vel is eldobtam stabil 3-4 tizedet, amikor ráaggattam a B18/16 Spoon leömlőt 60-as kilépővel és rendszerrel.
Nem olyan egyszerű dolog ez a tuning, mint amilyennek tűnik. Sok idő, vergődés, és nagyon sok pénz kell elérni a kívánt hatást!

Lehet nem lesz sokkal olcsóbb a gyári zárókupak, mint a skunk2. Kérdés, hogy miben jobb a skunk2 mint a gyári? :F
Én is a fórumozótól akartam venni a 3 gyűrűset, aztán végül gyári lett, de megmondom őszintén halvány fogalmam nincs, hogy mennyibe került :DDD
VTi-nél nem írtam a költségeket, ennél viszont minden apró kiadást feljegyzek :))

(#26081) !Overdose! válasza DeathAdder (#26080) üzenetére


!Overdose!
őstag

"Túl sok levegőt kaphat, ami messze meghaladja már a gyárilag előírt határokat, ami a teljesítmény rovásához vezethet.."

Szó sincs róla. Amennyivel esetlegesen több levegőt tudna szívni, azt még minden gond nélkül tudná korrigálni az ECU több üzemanyaggal. Inkább arról lehet szó, hogy a légszűrőrendszer egy hangolt, méretezett rendszer, aminek az áramlásviszonyait kedvezőtlenül befolyásolja egy CAI, főleg programozás nélkül. Illetve sok esetben melegebb levegőt szív a CAI, mint a gyári rendszer. Ez szintén káros hatással van a teljesítményre.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#26082) DeathAdder válasza !Overdose! (#26081) üzenetére


DeathAdder
veterán

Lehetséges!
Nekem is, ha nem is sokkal, de néhány fokkal hidegebb levegőt szív be a gyári airbox.
Programozás nélkül nincs értelme belevágni az egészbe :N

(#26083) m3tr0


m3tr0
senior tag

Zolynet és Deathadder: jók a cuccok,nekem bejönnek az apró kiegészítő finomságok, a motortérben is! :R ;)

Más: szerintetek 1.5-ös Civicre rakjak 16-os kereket vagy maradjak a földön és legyen újra 15 col?
Persze majd csak tavasszal...ha addigra helyre állnak a dolgok.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

(#26084) !Overdose! válasza m3tr0 (#26083) üzenetére


!Overdose!
őstag

Én használtam 195/45R16-ot a Civic-en. Nem éreztem, hogy rosszabbul ment volna és az úttartás, kanyarsebesség kiváló volt, de sajnos nem élvezhettem sokáig. Egy közepes kátyú kivágta a jobb elsőt és szálszakadásos lett a jobb hátsó. Mindkét felnit görgőzni kellett. Nagy szerencsém volt, hogy egyáltalán önerőből tudtam folytatni az utam és megfizette a biztosító a káromat. Aztóta gyári mérettel járok és élvezem a komfortot. Szerintem túl peres a 195/45R16, én napi használós autóra nem ajánlom.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#26085) DeathAdder válasza m3tr0 (#26083) üzenetére


DeathAdder
veterán

Nekem az 5gen Coupe-n volt 205/40-R16 - ez volt a váltóméret.
Keménynek kemény (plusz ültetve is volt), volt párszor olyan kátyú, hogy leengedett a kerék, mert a
felni eldeformálódott nem is olyan nagy ütésre.. :(
Egy gyári felni biztosan szívósabb, de akkor is, nekem az már sok volt, bár rohattmód jól nézett ki :K

(#26086) m3tr0 válasza DeathAdder (#26085) üzenetére


m3tr0
senior tag

Értem, köszönöm a válaszotokat!

Bár,lehet eladom inkább a Civicet..és veszek Megane I.-et vagy egy olasz valamit, most kapom az ívet a milyen autót vegyek topikban,hogy a Civic az amúgy egy putri...és bár szar, de legalább nekem való. :DDD :D

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

(#26087) DeathAdder válasza m3tr0 (#26086) üzenetére


DeathAdder
veterán

Tipikus szűk látókörű buta banda, ne törődj velük :N
Ha ők a pina jelű autóra izgulnak, akkor hajrá :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]

(#26088) honda23 válasza zolynet (#26079) üzenetére


honda23
aktív tag

Zárókupakot két éve cseréltem gyárira, 4, 4,5e Ft környékén lehetett, ha jól emlékszem.
Mivel műanyag, ezért hőre deformálódik. O-ring csere nem oldotta meg a folyást, az egész kupakot kellett cserélni, abban meg benne van az o-ring is.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#26089) honda23 válasza m3tr0 (#26083) üzenetére


honda23
aktív tag

Felejtős, 16-os kerekekkel egy literrel lett több a fogyasztásom anno, plusz gyorsulásban a nehezebb kerekek miatt több mint fél másodpercet veszítettem.
Nekem 1.6-os civicen voltak, d16y7-en.
15-ös nem fogta vissza annyira, főleg, hogy 14-es a gyári méret.
Én ezt tapasztaltam.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#26090) zolynet válasza honda23 (#26088) üzenetére


zolynet
addikt

az nagyon nem fasza ha hőre deformálódik, így ha jobb a skunk2, mármint anyagra akkor az lesz
mert ott a kupaknál van egy kis olaj kosz, és az most semmilyen szinten nem megengedett :N

Life is too short to stay stock!

(#26091) honda23 válasza zolynet (#26090) üzenetére


honda23
aktív tag

Félreértettél, én 99-es vtibe cseréltem, kb 10 évet simán kibír a gyári, tehát sok év sok km használat után deformálódhat egy kicsit az anyaga, amikor vtiket néztem az országban, szinte az összesnek a veztengely zárókupakja engedett! Nagyon sokan nem foglalkoznak vele, engem idegesített.
A másik ilyen hely, a vtec szelep tömítés, 7800 Ft az egész szűrővel együtt, és nagyon sok vtiben ez is folyat, ezt is cseréltem és meg is szűnt egyből a folyás, mondjuk ezek csak kis nedvedzések voltak, olajcserétől olajcseréig 1 deci nem ment el, csak idegesített, hogy ott volt a poros olajfolyás.
Először bepasztáztam, több szerelő is mondta hogy jó lesz. Jó volt kb egy évig utána pedig megvettem a gyárit és eladásig semmi baja sem volt.

10 évente, kb 200e km után kell cserélni a kupakot és a vtec tömítést szerintem, nem nagy tétel.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#26092) zolynet válasza honda23 (#26091) üzenetére


zolynet
addikt

ja ok, minden világos
nekem generál után nagyon szúrja a szemem, így a köv olajcserénél meg is lesz szüntetve a hiba, ~1hónap

Life is too short to stay stock!

(#26093) Integra válasza DeathAdder (#26074) üzenetére


Integra
titán

kész vagy :DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#26094) Napfénysüti válasza m3tr0 (#26086) üzenetére

Már nem is olvasom azt a topikot mert egy vicc. De most a benéztem és látom giigzzel akadtál össze. Na rajta ne lepődj meg már a focis topikban is lejáratta magát. Hihetetlen egy ember. Legyen boldog a Megánjával csak beláthatná hogy nem mindenkinek a kényelem a lényeg. Olyan unalmas csigazabáló kocsi akkor se kéne ha fizetnének. Szerintem barátnőm nem lenne hajlandó vezetni a jelenlegi gép után. :DDD

Més que un club!

(#26095) honda23 válasza Napfénysüti (#26094) üzenetére


honda23
aktív tag

A megán mióta kényelmes? :)
Egy recsegő ropogó sz*r.
Mondjuk az összes rönyó az, ültem már pár darabban sajnos.
Igazából a francia autók úgy sz*rok, ahogy vannak, egyet kipróbálnék, az a megane rs.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#26096) NoLF válasza honda23 (#26089) üzenetére


NoLF
addikt

Akkor cserelni kell 13ra es maris nyersz vagy 0,3 masodpercet gyorsulasban. Az pedig nem kis tetel! :K

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#26097) honda23 válasza NoLF (#26096) üzenetére


honda23
aktív tag

16-os kerékhez már kell a LE, ennyi.
Mondjuk az 5-6 genek olajos kormányműve a 7genekhez képest pontatlan, főleg nagy sebességben, ott is kijött a 16-os szett hátránya 6 gen civicemen.
Vtihez még jó a 16-os szett, de az alatti 6 geneknek sok, ez az én tapasztalatom.
Mindig megtartottam a gumik váltóméretét, de egy 105 Le civicnek sok volt a 16-os szett.
140 Le alatt a 16-os szettnek semmi értelme, ez az én véleményem, volt már 3 hondámon 14-től 17-ig minden, a ctr is sokkal vezethetőbb a 16-os szettel, viszont a 17-essel sokkal jobb és stabilabb a kanyarokban peres gumival.

Persze lehet, hogy más mást tapasztalt, én ezt.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#26098) Napfénysüti válasza honda23 (#26095) üzenetére

Franciák kényelemben azért nem rosszak, faternap Pug 306-osa van ami egész korrekt autó.

Més que un club!

(#26099) MMt#k#D


MMt#k#D
tag

kicsit off,de engem megrázott!
éjfél óta reménykedem,hogy kamu!
nagyszerű ember volt!!
Paul Walker elhunyt

Eat Sleep JDM

(#26100) DeathAdder válasza honda23 (#26097) üzenetére


DeathAdder
veterán

Könnyebben megy a CTR is a 16"-os papucsokkal?
Én az ESi-t éreztem lomhának, amikor rájuk aggattam a 17"-es papucsokat, no de az már rosszul is nézett ki rajta, meg nagyon bokorugró volt :DDD Le sem mertem mérni mennyit veszítettem, de nem pár tized volt az tuti :DDD

MMt#k#D - Nebazzz :F Pedig sok rész óta azt 7-ik részt direkt vártam a 6-ik zárójelenet miatt elsősorban, bár úgysem lett volna olyan mint az első 3.
Kíváncsi vagyok hogyan pótolják majd, ha egyáltalán szerepet szántak neki a 7-ik részben!

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.