Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
solberci
csendes tag
kép:
http://civiccoupe.gallery.extra.hu/nah....
-
Gergello
addikt
válasz solberci #2501 üzenetére
Regadó mennyi volt rá? Amúgy nagyon jól néz ki
Én meg nem tudok leakadni a 4g civicekről, nagyon eltalálták a formáját.[ Szerkesztve ]
-
solberci
csendes tag
300e volt rá a regadó,de még igy is bőven megérte az itthoni árához képest,azzal együtt h kirepültem,és hazabenzineltettem a kocsit,sőt itthon még felnit is vettem rá,igy jött ki minden együtt 1,2m-ra.Na most itthon felnis,klimás,fekete ilyen civic (nincs is eladó a neten,de régen volt egy) 1,3m és akkor a német út,tulaj,szerviz adta előnyökről még nem is beszéltünk.A kocsi alapára 2300 euro volt.....durva mi....a kibaszott adók ugyanannyi mint a kocsi....kemény világ.....
Szóval lengicsillapitó,rugó ügyben nincs valakinek tanácsa magyar utakra?
üdv
-
DeX
tag
Nem tudja valaki, hogyan lehet egy 6gen 5d civic jobb első ajtajáról a műanyag borítást leszedni? Minden csavart kiszedtem, lent volt 3 patent, de valahol középen nagyon nem mozdult. Gondolom az ajtónyitónál fogja valami, de azt sem sikerült leszednem, akárhogy feszegettem. A borítást is próbáltam huzigálni, feszegetni mindenfele, de nem jött össze. Bal első borítással nem próbálkoztam, de az ajtónyitó könnyedén kijött, csak a csavar tartotta.
-
DeX
tag
Tegnap már megtaláltam a service manual-ban, csak még nem volt időm foglalkozni vele. Az ajtónyitón vannak műanyag kampók és valamelyik gondolom meg van szorulva, de már tudom, merre kelle nyomni/húzni, hogy ne törjem le.
Esetleg nincs valakinek olyan service manualja (95-97-es 5d civic-hez), ami nem csak scan-nelt képekből áll, hanem kereshető szöveges? Egy tartalomjegyzékes sem lenne rossz, mert amim van abban nincs. Macerás több mint 1100 oldalon így bármit is megtalálni. Elkezdtem magamnak már egyszer bookmark-okat hozzáadni, csak meguntam , hatalmas meló lenne végigmenni rajta.
-
xcbiker
addikt
Ha tud valaki eladó jó állapotú 5gen civic-et ne tartsa magában.
Amit szeretnék:
- jó műszaki és esztétikai állapot
- minél kevesebb km.
- elektromos tető
- sima 3 ajtós csapott hátú vagy coupé
- manuális váltó
- motor: 1.4 -1.6 közt
- piros vagy kék szín előny!
- klíma szintén előny![ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz Gergello #2512 üzenetére
Már nem biztos, hogy honda lesz, de az tuti veszek valamit mert a mostani öreg ford kikészít.
A Seat Leon-okról mi a vélemény? (2000 körüli évjárat) pl ez szimpi: [link]Vagy veszek egy pici VW Polo-t... esetleg dízelt.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Gergello
addikt
válasz xcbiker #2513 üzenetére
Ennyi pénzbe beleférhet korrekt állapotú 6gen is ,ami azért mégis fiatalabb autó, vagy ha ragaszkodsz az 5 genhez, akkor 1 millió körül már vannak szép darabok. Ezeknél talán megúszhatók az utómunkálatok.(kaszni, felfüggesztés, kipufogó, kopó, rohadó alkatrészek)
De rögtön jön Integra és átirányít ide
-
Flashback
addikt
válasz xcbiker #2513 üzenetére
Hát most nem akarlak lebeszélni a Hondáról, szíved joga. De a VW gyártja a legroszabb hatásfokú motorokat. (2.0D=75LE, 1.6=75LE...) Bár újabbat kapsz belölle, mert a Hondák drágább de talán egy picit tartósabbak is...
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
xcbiker
addikt
Egy kis Honda történelem: [link]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz Integra #2519 üzenetére
nem tom melyikre gondolsz most épp...
Mert a nekem abszolute a hondához húz a szívem, de nagyon nehéz az igényeimnek megfelelőt találni 5gen-ből.A VW az nagyon a véglet ott inkább talán a fogyasztás és üzemagyagköltség a mérvadó.
A Leon meg a sportossága miatt tetszik.
Ha lenne 2,5-3 millám akkor tuti egy 7gen sport lenne. Ez már tágasabb talán, mint a 3 ajtós 5gen. - és ugye a bringát nem hagyhatom otthon, annak is be kell férni alkalomadtán.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
A 6gen nekem a békalámpája és a szögletes részek miatt nem tetszik, bár a békalámpára már láttam egész szép változtatásokat.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
válasz xcbiker #2522 üzenetére
mi sportos a leonban?
jó a segge, ez tény, aláírom.
aztán ebben ki is merült minden sportossága.
nagy nehéz, vaskos akadó váltó, olcsójános futómű.
a fenntartási költségek meg szerintem pariban vannak, semmivel se kevesebb vagy több az üzemben tartása mint egy hondának. vagy esetleg fordítva...
de tény, nagyon nehéz 5 genből jót találni. és arra is kell költeni lakatosmelóra.
egy gyönyörű 5gen 1.5-1.8 körül áll meg felújítással és lakatosmelóval.
a lényeg hogy ne legyen agyontörve és ne legyen a padlólemez és a futómű bekötési pontok elcsúszva. és a motorra is vigyázzanak valamennyire. nehéz
tuti seatból könnyebben találsz jobbat...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
xcbiker
addikt
válasz Integra #2525 üzenetére
Én eléggé belehabarodtam a 3 ajtós és coupé 5gen-be.
Szerintem kivárom míg lesz egy jobb. És mivel annyira tetszik én a pénzt sem sajnálnám rá ha épp még rá kell költeni. Lényeg a Feel-Ing!De ha tudsz valakit aki alkalomadtán eljönne megnézni velem az épp kiszemelt áldozatot és segítene a választásban az nagyon jó lenne. - nem szeretnék nagyon mellényúlni.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Flashback
addikt
Most hogy kipucoltam a verdát rájöttem hogy el sem adom soha, úgy szívemhez nőtt
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Süti IM Luí
csendes tag
Sziasztok
Sajna engem is utolért a a kocsi csattanás
Köszönhetően az M0-lás homokszálító autóinak este mentem haza 40km/h és a csömöri felüláthajtón szépen ott volt hagyva a homok az aszfalton amit a szél szépen széthorott.
Úgy megúszott rajta a honda mint a jégen és szerencse hogy csak 40el mentem különben dobtam volna a kocsit.
Lényeg a jobb oldalát odavágtam a patkáának gumik leeresztettek az első felni kapott egy nagyot a hátsó tulélte...
Gumis egyből szerencsére szelep gumi ok kics csiszolás és oké a hátsó kapott 40es súlyt de oké az első az viszont 60 120 at kapott és üt görgőztetni kellene...
Ezen okokból lenne két kérdésem :
1. Mit nézzek meg a futóművön kormányon ami kaphatott ütést bár szerencsére nem érezni semmit.
2. Mi az a görgőzés és mennyibe kerül és tudtok e ajánlani valami jó helyet és mekkora esélyel tudják helyrerakni a felnit?
Köszi segítségek...
[ Szerkesztve ]
Luí
-
Süti IM Luí
csendes tag
majdnem kétszer irtam
[ Szerkesztve ]
Luí
-
K.N.N.
újonc
Helló!
Nekem egy 1.3-as, 3 ajtós, 5.generációs Civicre lenne szükségem, jobban mondva a kaszni érdekelne! Ha valaki tudna ajánlani, hívjon.
Előre is kösz!
06-30/3617338 -
Integra
titán
válasz Süti IM Luí #2531 üzenetére
süti, írtam honda fórumra is, ha kell a direktszűrő cuccos, akkor tied 10esért.
garázsban figyel....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Flashback
addikt
-
Rommel6600
őstag
Lenne egy kérdésem!
Adott '94es, Honda Civic esi, és egy Lámpát nem értek a műszerfalon. Ritkán világít csak, de akkor is, fúrja az oldalam, hogy pontosan mi lehet/mit jelenthet. Egy elakadásjelzőháromszög van benne, és pirosan világít.
Kézikönyvet átfutottam (1200 oldal..., és képként van elmentve szóval még keresni sem lehet a szövegben) és minden le van írva benne csak a műszerfal "jelmagyarázata" az ami hiányzik.
Viszont a műszerfal bekötését megtaláltam, és már kezdem örülni, de a kérdéses lámpa nincs használatban a US és a Kanadai modelleknél, igy cseszhetem. Kivágtam a képet, pirossal megjelöltem a helyet, hogy lássátok melyikről van szó, hátha felismeri valaki.
Szóval itt a kép, a műszerfalról, HÁTULNÉZETBEN:
Szóval az olajnyomás mellett balra lévő.
Előre is köszi a felvilágosítást.[ Szerkesztve ]
-
Rommel6600
őstag
válasz Rommel6600 #2535 üzenetére
Találtam egy jobb képet is, a pirossal megjelöltem a kérdéses lámpát.
-
xcbiker
addikt
válasz Rommel6600 #2536 üzenetére
hmm.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
válasz Rommel6600 #2535 üzenetére
a fene se tudja...
milyen erejű a led ami bele van hátul csavarozva?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Rommel6600
őstag
válasz Integra #2538 üzenetére
Pfff, nem tudom, én a vezetőülésből láttam még csak a műszerfalat, nem szedtem vagy szedem szét egy nyamvadt lámpa miatt, nem ér annyit az egész, de jó a kérdés
Azt hittem, hogy már az elakadásjelző háromszög és a piros háttér jelenteni fog majd nektek valamit.
Eddig csak egyszer vagy kétszer világított, és ha jól emlékszem akkor az egyik esetben épp egy élesebb kanyart vettem be, kicsit sportosan. Gondoltam arra is, hogy eseleg talán nagyot fékezhettem és azért (tehát a fékrendszerhez van köze), vagy hogy jobban bedőlt az autó a kanyarban. Nemtom -
Integra
titán
válasz Rommel6600 #2539 üzenetére
passz, így látatlanban fogalmam sincsen mi lehet ez
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TexT-BoY
addikt
Már egész elkötelezett voltam a mk1 GTI suzuki felé, amikor megláttam ezt itt, vélemén?
[link]
Árban nem rossz, ahogy a képeket nézem nem is rohad, ráadásul ritka állat faj: klimás...
Ha a motor rendbe lesz akkor azt hiszem bevállalom, aztán kap egy kis hátszelet meg nyárra 4 rota felnit (lehet csak replikát) stb na memegyek ennyire előre, elöször kéne az infő hátha tudtok valamit az autóról, aztán a hétvégén meg szeretném nézni.HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
DeX
tag
válasz Rommel6600 #2536 üzenetére
Lehet, hogy hülyeség: Nem lehet, hogy a fékkopásjelző villan be? Milyen állapotban vannak a fékpofák/tárcsák? Erős fékezésnél nem jön elő?
-
SaNyEe
aktív tag
válasz TexT-BoY #2541 üzenetére
Azért én elgondolkodnék azon a GTi swiften, hamár sportos vonulatot szereted, na nem mintha ez a 90 lovas civic olyan lomha lenne, csakhát 101paci meg rövidváltó eléggé vonzós sztem
Meg olyat is meg lehet játszani swiftnél, hogy megveszel egy viszonylag fiatalabbat aztán rápattintotok egy GTi hengerfejet meg járulékos dolgokat, blokk gyak. ugyanaz mint GTi-n.
Jó persze futóművel is kell mókolni, de megéri.Mondjuk van itt egy Duenen .. GTi
-- end of transmission --
-
TexT-BoY
addikt
sportos persze, de gondold végig ez a képen nem rohad, klimás, meg azért Honda is.
megáaztán ez 250, én 550böl ezt az autót ugy rendbe tudom tenni hogy ha nem is alázza de surolja a kamikaze féle civic szintjét, (ami 850ezer klima és elektormos ablak nélkül),
Ami most lenne esedékes:
250.000 az autó
100.000 a rendbetétel, kopo alaktrészek gyors cseréje
50.000 a téligumik
ez igy 400.000Ft feltételezve hogy a motor duruzsol szépen és nem kell még kipufogót cserélni
tavasszal
150.000 gumi+felni
50.000 a fényező
Szerintem ez igy nem rossz bolt, az 550es GTI-n is hasonlo mennyiségü meló van. a GTI épités meg nem olcsó móka, tudom megoldható, és betyárabb a hybrid GTI mint a sima, de akkor is.HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
DeX
tag
válasz Rommel6600 #2535 üzenetére
Most megpróbálok nem akkora hülyeséget írni .
Ha bekapcsolod, a vészvillogót, akkor nem villog/világít?Időközben egy service manualban találtam ezt:
Lehet, hogy valahol kicsit zárlatos, valami összeér, ha bizonyos irányú és erejű gyorsulás van.
[ Szerkesztve ]
-
Rommel6600
őstag
De, ha benyomom a vészvillogót ez villog, de nekem viszont folyamatosan világított amikor az események történtek.
Én is valami ilyesmire gondolok, de nem tudom mi lehet, ezért reméltem, hogy majd a szervízkönyv felvilágosít.
Mint ahogy az is kiderült már számomra belőle, hogy a motor-visszajelző folyamatos világítása a mororvezérlő egység (ECU) hibáját jelzi (a folyamatos világítást gonolom 0 villanásnak kell értelmezni, azaz 1es hibakód). Ez legutóbb most a nyáron (félmillió fok árnyékban) jött elő az autópályán 130km/h sebesség mellett, leálltam a leállósávba, leállítottam, fél perc elteltével elindultam és 100km/h tempónál nem jött elő ismét. Akkor túlmelegedésre gondolotam, ami logikus is lett volna, de most, hogy tudom mit jelentett az a hibakód nem tudom hogy mégis mi köze lenne hozzá a motorvezérlő egységnek szóval valszeg mégsem melegedett túl.
Csak '94-es már a gép, előferdülhet itt-ott egy két zárlat (lásd ECU probléma), de az is lehet hogy tényleg túlságosan nagy erőhatás érte valahol a járművet (futómű vagy lehetséges hogy akkorát fékeztem, hogy kirakta a vészvillogót (egyáltalán csinál ilyet)? De nemhiszem, akkora fékezés azért nem volt, messze volt az a satuféktől. Jöhettem vagy 60al, fék, aztán kanyar be 30-40el nem volt azért annyira komoly a helyzet)Linkelnéd vagy esetleg el- vagy átküldenéd azt a service manualt (Gondolom Civic-hez van, és lehetőleg a 94es is beleesik abba a szériába)? Priviben is bőven jó. Legalább abban feltüntetik ezt amit keresek, így arra is van esély hogy talán valahol részletezik is.
Előre is köszi.PS: Mondd hogy szöveges a manualod, és nem képként van bescannelve a tiedben is az 1200 oldal
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- War Thunder - MMO Combat Game
- eFootball
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Hálózati / IP kamera
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Horgász topik
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Motorolaj és szűrő topik
- Milyen videókártyát?
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen