Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5087) Ariadne válasza Zirowe (#5084) üzenetére


Ariadne
őstag

Első kérdés: ha itthon vásárolta az emberke és rendes üzletben vagy szolgáltatónál, akkor a jótállás ugyanúgy érvényes. A számlával tudod igazolni, hogy ott és akkor lett vásárolva, innentől a kisker köteles intézni a jótállást. Szerviz meg ugye mindig opcionális dolog.

Egy mobil adásvétele megköthető szóban is, nem kell feltétlenül írásba foglalni, nincs ilyen kötelezettség. Azt viszont nem teljesen vágom, hogy miért a szolgáltatóknál akarod letiltatni a készüléket, őszintén szólva nem hiszem, hogy kötelesek lennének ilyet tenni. Ha veszek egy mobilt a Nokia szalonban, annak semmi köze nem lesz egyik szolgáltatóhoz sem például... Szerintem érdemesebb bemenni az adott márka márkaboltjába, és ott megkérdezni, hogy tudnak-e tenni valamit.

mod: Egyébként meg csatlakozom Gyuri27-hez... Ha ebayen vetted, akkor valszeg tényleg nem magyar, így alig van esély arra, hogy lehessen gariztatni itthon, ez az olcsó ár másik oldala.

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.