Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ariadne
őstag
Első kérdés: ha itthon vásárolta az emberke és rendes üzletben vagy szolgáltatónál, akkor a jótállás ugyanúgy érvényes. A számlával tudod igazolni, hogy ott és akkor lett vásárolva, innentől a kisker köteles intézni a jótállást. Szerviz meg ugye mindig opcionális dolog.
Egy mobil adásvétele megköthető szóban is, nem kell feltétlenül írásba foglalni, nincs ilyen kötelezettség. Azt viszont nem teljesen vágom, hogy miért a szolgáltatóknál akarod letiltatni a készüléket, őszintén szólva nem hiszem, hogy kötelesek lennének ilyet tenni. Ha veszek egy mobilt a Nokia szalonban, annak semmi köze nem lesz egyik szolgáltatóhoz sem például... Szerintem érdemesebb bemenni az adott márka márkaboltjába, és ott megkérdezni, hogy tudnak-e tenni valamit.
mod: Egyébként meg csatlakozom Gyuri27-hez... Ha ebayen vetted, akkor valszeg tényleg nem magyar, így alig van esély arra, hogy lehessen gariztatni itthon, ez az olcsó ár másik oldala.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)