Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18733) tzimash


tzimash
őstag

Hali,

Emag.
március 6. Rendeltünk egy gyerek rollert, akciósan 4716ft + 990ft pk, ebből -3000ft kupon, a maradékot fizettük a futárnak.
Törötten érkezett persze.
Március 9. Rögzítették a visszaküldési kérelmet.
Március 13-án jóváhagyták a kérelmet.
Majd írtak egy email-t, hogy küldjük vissza a Sentexim nevű forgalmazónak Bukarestbe a terméket.
Némi levelezés és telefonálás után megegyeztünk, hogy futárt küldenek érte.
Március 20-án jött a futár a rollerért, bár az elismervény, amit adott azon március 15-i dátum szerepel.
Április 3-án és 9-én és 13-án érdeklődtünk emailben, hogy mégis mikor kapjuk vissza a vételárat, ill a felhasznált kupont visszakapjuk-e. Fogyasztóvédelmet is emlegettük, de mindannyiszor szinte ugyanazt a választ kaptuk, miszerint elnézést kérnek, és továbbítják a partnerüknek a panaszt és megkérték őket, hogy vegyék fel velünk a kapcsolatot, de ez nem történt meg a mai napig sem.

Van erre még valami remény hogy visszakapjuk a roller árát, esetleg a kupont is?
Mit lehetne még tenni az ügy érdekében?

Tudom nem nagy összeg, nem kenyérre kell, de nem akarjuk hagyni magunkat :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.