Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tzimash
őstag
Hali,
Emag.
március 6. Rendeltünk egy gyerek rollert, akciósan 4716ft + 990ft pk, ebből -3000ft kupon, a maradékot fizettük a futárnak.
Törötten érkezett persze.
Március 9. Rögzítették a visszaküldési kérelmet.
Március 13-án jóváhagyták a kérelmet.
Majd írtak egy email-t, hogy küldjük vissza a Sentexim nevű forgalmazónak Bukarestbe a terméket.
Némi levelezés és telefonálás után megegyeztünk, hogy futárt küldenek érte.
Március 20-án jött a futár a rollerért, bár az elismervény, amit adott azon március 15-i dátum szerepel.
Április 3-án és 9-én és 13-án érdeklődtünk emailben, hogy mégis mikor kapjuk vissza a vételárat, ill a felhasznált kupont visszakapjuk-e. Fogyasztóvédelmet is emlegettük, de mindannyiszor szinte ugyanazt a választ kaptuk, miszerint elnézést kérnek, és továbbítják a partnerüknek a panaszt és megkérték őket, hogy vegyék fel velünk a kapcsolatot, de ez nem történt meg a mai napig sem.
Van erre még valami remény hogy visszakapjuk a roller árát, esetleg a kupont is?
Mit lehetne még tenni az ügy érdekében?
Tudom nem nagy összeg, nem kenyérre kell, de nem akarjuk hagyni magunkat