Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18710) chopin42


chopin42
őstag

Az ügyintéző is jelezte, hogy előfordulhat, hogy javítottat kap az ember (panelcserés monitort). De akkor is az eredeti service taggel megy tovább a dolog, tehát ha bedöglik, akkor mehet nyugodtan vissza gariba. Panelcserénél amúgy is új a monitor lényegi része.
Ha valaki megszívta a dellel, az elég szomorú. Mindenesetre számomra továbbra is csillagos 5-ös a garanciáztatásuk.
Nem akartam hosszú eszmecserét, csak leírtam a pozitív tapasztalatom, remélem más is hasonló pozitív tapasztalattal gazdagodik. :R

Szakmai kérdések csak a fórumban...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.