Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18707) chopin42 válasza asdf_ (#18706) üzenetére


chopin42
őstag

Amúgy gyárilag csomagolt, karcmentes, új cucc volt. Dobozból kivéve nem láttam semmi hibát. tápkábel nem volt a dobozban, az maradt nálam, plusz a papírok a régi és az új cuccból is, cd-vel, mindennel együtt. Erre direkt megkért az ügyintéző. A garancia pedig az eredeti és az új cucc s/n számával és service tagjával együtt megy tovább, szóval nem hinném, hogy bárki megkapja, amit elvisznek, mivel a matrica és egyéb dolgok hozzám szólítják továbbra is. Ettől függetlenül azért rá fogok erre kérdezni, plusz nagyon megnézem, mit kapok. :R
Mellesleg hány bontott/újracsomagolt cuccot adnak el Magyarországon? Nem egy esetet olvastam itt is, hogy hetekig tartó garanciáztatásból vagy "hibátlan", de ütött kopott cucc jött, vagy nem találtak hibát, esetleg a szerviz "véletlenül" leejtette, persze tagadják.
Amit fentebb írtam mindenesetre tartom, az ügyfélszolgálat példaértékű. Az, hogy maga az anyacég mit küld, az más kérdés, de az, hogy ups express szállítással jött, az nem arra utal, hogy az ügyfél az utolsó.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.