Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
chopin42
őstag
Lehet, off, de álljon itt pozitív példaként:
Vettem egy Dell p2417h monitort apróról, jelentősen olcsóbban. Pixelhibás lett, a 3 nap pixelgarancia letelte után. Dellnél még 2020-ig garis a monitor.
Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ahol rendkívül készségesen, és végig pozitívan álltak a problémához. Fotókat kértek a hibáról, amik elég rosszak lettek, de így is belementek a cserébe, ami már másnapra itt lett volna Hollandiából!
Mára kértem a kiszállítást, Ups futárral küldték, hozta, ahogy megbeszéltük. Átlag futár tapasztalatimnál 100x jobb volt. Tehát se garanciajegy, se papír, semmi egyéb, elég volt a service tag, és hoztak egy újat.
Üröm az örömben, hogy ez a monitor sem tökéletes, de ez az én formám. Alig észrevehető hibája van. Jeleztem, és ha kell, ezt is cserélik elbírálás után!!
Szóval így kéne működnie minden ügyfél szolgálatnak és cégnek, mert ezzel szereztek egy újabb vásárlót.
Szakmai kérdések csak a fórumban...