Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18703) chopin42


chopin42
őstag

Lehet, off, de álljon itt pozitív példaként:
Vettem egy Dell p2417h monitort apróról, jelentősen olcsóbban. Pixelhibás lett, a 3 nap pixelgarancia letelte után. Dellnél még 2020-ig garis a monitor.
Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ahol rendkívül készségesen, és végig pozitívan álltak a problémához. Fotókat kértek a hibáról, amik elég rosszak lettek, de így is belementek a cserébe, ami már másnapra itt lett volna Hollandiából! :Y
Mára kértem a kiszállítást, Ups futárral küldték, hozta, ahogy megbeszéltük. Átlag futár tapasztalatimnál 100x jobb volt. Tehát se garanciajegy, se papír, semmi egyéb, elég volt a service tag, és hoztak egy újat.
Üröm az örömben, hogy ez a monitor sem tökéletes, de ez az én formám. Alig észrevehető hibája van. Jeleztem, és ha kell, ezt is cserélik elbírálás után!!
Szóval így kéne működnie minden ügyfél szolgálatnak és cégnek, mert ezzel szereztek egy újabb vásárlót. :R

Szakmai kérdések csak a fórumban...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.