Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15342) Wanderlust


Wanderlust
tag

Üdv,

A következő lett a vége a több hete húzódó történetemnek: az eladó közölte, hogy jóváírja a termék árát mivel nem tudják megjavítani. Viszont én a harmadik tulaj vagyok, nekem is visszaadja a pénzt, vagy meg kell keresnem az első tulajt akinek a neve a számlán szerepel, hogy fáradjon már be és intézkedjen? Ja, a számla…A termék akkori új árának kb. 1/4-e (!) szerepel rajta mivel állítólag épp akciós volt... Szerintetek megoldották okosba’ és ezért csak ennyi az összeg vagy hogy van ez? Számomra egy kicsit hihetetlennek tűnik. Szóval ha visszakapnám a számlán lévő összeget akkor is bőven mínuszba lennék. Lehet hülyeség, de van valamilyen megoldás, hogy az akkor új árat kapjam vissza?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.