Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - 23/Július I
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Surda-
őstag
Interneten vásároltam egy LG Tv-t az Av Planettől.
Hazahoz,összerak,mindenjó, csatlakozik a wifihez, majd elkezdi hangolni a csatornákat.
Közben jövök megyek, ránézek,kikapcsolva áll,azóta meg sem nyekken..
Led se ég, semmire sem reagál,konnektor pedig jó.
Av Planet még vásárláskor azt mondta,ha 3 napon belül elromlik,akkor is bevizsgáltatják a szervizükkel.
Én ezt nem szeretném végigvárni.
Holnap viszem vissza.
Ilyenkor el tudok állni a vásárlástól,visszakérhetem a pénzem vagy mi a teendő?
"Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!"