Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15149) asdf_ válasza Hurkafej (#15148) üzenetére


asdf_
veterán

Rakerdezel, hogy az atveteli lapon hol szerepel az, hogy foltos volt a kijelzo atadaskor. Ha pedig azzal vedekeznek, hogy nem kapcsoltak be a telefont atvetelkor, akkor arra vallat rantasz, es kozlod, hogy sajnalod, a dolguk lett volna. Tovabbi szkanderezes eseten kered a vasarlok konyvet (ami sufniszervizben kerdes, hogy lesz-e).

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.