Hirdetés

2024. június 13., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Fallout 4

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-08-13 17:05:15

LOGOUT.hu

A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6651) Desy válasza Warton (#6647) üzenetére


Desy
tag

... nos, nem vagyok a téma őrültje. Számomra összefüggéstelen a valóság történet [ez persze nem a kitalált fő vonalat jelenti mivel az önmagában is csak cseresznyevirág szirom], nagyon zavaros és gyakorta iszapos. Ebben a részben kiderül, hogy az intézetben fejlesztett a tudóscsoport egy ellenanyagot.... a zöldségek visszatranszformálására. A testvériség orvos-kutató csoportja meg a dologról semmit nem tud. Az egész társulat leginkább a kutatásra és kiirtásra épül. Ez már eleve egymással szemben áll. A játék megmarad teljesen értelmetlennek hiszen nem az a célja hogy a rendet helyre- vissza állítsa és a menthetetlen rendbontókat, gonoszokat és azok segédeit kiirtsa, hanem az, hogy szinte mindenkit kiirtson és a magányos hős .... játszhassa a G. I. Joe szerepet.
Az ilyen világ, csak meg illetve elvadítja az embereket a realitás helyzetétől és az instabil lelkületűeket meggondolatlan cselekedetre buzdítja. A társadalomra veszélyessége az ilyen alkotásoknak megkérdőjelezhetetlen. A történet kitalálója a felelős minden olyan tevőlegességért, amit a játék világától elszakadni képtelen szerencsétlenek a valóságban művelnek ... és ez minden erőszak játékra igaz. Ahol nincsen fegyveres vagy katonai szolgálatra kötelezés, önfegyelemre nevelés ott nem is értik ennek a roppant súlyát.
Az ilyen képzelt veszélyes és rémségekkel teli valótlanságokkal tűzdelt világ nem segíti a tinédzser helyes társadalmi integritását még akkor sem, ha lehetőségek sokaságát kapja a képzelt világ jobbá tételére.
Jó, hogy a szúnyog nagyobb mint a kutya és szinte elpusztulni sem akar ... meg a többi.... de akkor is. Több száz év... és az emberek ez alatt az idő alatt a romok közt vegetáltak, malmoztak, meg egymást irtották tovább? Sehol nem látszik az időtartam a kialakított játék gondolkodásmenetében. Mindent csak pusztítani semmit se [újra]felhasználni ez szinte képtelenség.
Lehet, hogy egyedül vagyok a gondolatommal, de ha elfoglalok egy égen úszó bárkát vagy egy pincét.... nem az jut eszembe először, hogy elpusztítom. Hanem az, hogy felhasználom és általa kezdem újra építeni a romos világomat olyanokkal, akik ebben részt akarnak vállalni. .... a többi és minden torz a vegetációval ellentétes életforma [flóra és fauna] meg mehet a vágóhídra. Legyen biztonság, rend és ne kelljen félnie vagy fegyverrel járkálnia senkinek... [a legtöbben úgy sem képesek megvédeni önmagukat vele, csak legfeljebb okot, eszközt ad a támadónak] :K

Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....

(#6652) pulffy


pulffy
őstag

Sziasztok, a "Mods" az mi akar lenni? Es szerintettek a szintlepeseknel elosszor csak a S.P.E.C.I.A.L. pontokat novelem? Az jo?

Why? Because we fucking can! Because we fucking can, and if we can, we do.

(#6653) esikl012 válasza pulffy (#6652) üzenetére


esikl012
tag

Szia!
Egy kis segítség.
Perkek

Sok munka van abba' ám, hogy ennyire félősek, Halottak vezetnek itt riadt kis élőket.

(#6654) pulffy válasza esikl012 (#6653) üzenetére


pulffy
őstag

Koszi, ps4-re par hasznos modot tudnatok mondani?

Why? Because we fucking can! Because we fucking can, and if we can, we do.

(#6655) Desy válasza Warton (#6602) üzenetére


Desy
tag

... igen, tényleg. Mindenki sajnál valamit amikor alkot és hiba történik. A Parsons Asylum. Jó hely. Nem egyszer jártam ott, de csak egyszer tudtam gördülékenyen végignyomni akkor, amikor a játék verzió száma még 1.1.30 volt. Azóta, mindig többé-kevésbé vagy teljesen elakadt valahol. [Akkor dömpingben voltak a halni vágyók és erős, "némileg rámenős meg ravasz" volt a harcmodor.] Akár a hozzá kapcsolódó téma...
És ez most a "Vault 59" küldetésnél jutott szembe. Először, amikor toltam, akkor egyszerűen nem akartak elfogyni a kuncsaftok. Csak jöttek... jöttek... és jöttek...

A végén, csak a kés maradt. Most, harmadikra alig volt néhány elhalálozni akaró. Unalmas lett.... de a játék, az csak játék.

Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....

(#6656) prolad


prolad
őstag

Pár napja ismét nekiálltam, jöhetnek majd a dlc-k, meg hátha találok még pár dolgot. Amit változtattam, hogy Prestont messzire kerülöm (de csak meg talált, amikor fegyvert moddoltam, adott is egyből 3 küldetést), nem építkezem (szerintem hatalmas hülyeség volt betenni a játékba) és nincsenek követőim (egyrészt mert buták, másrészt mert lopakodós karakterem van, harmadrészt a lone wanderer perk miatt), így sok bosszantó apróságot megspóroltam. Ami szinte kötelező (ha valaki még nem ismerné) az Idiot savant nevű perk, egy közepesen buta karakterrel, garantált a gyors fejlődés, könnyű túljutni a kezdeti nehézségeken . Ami pozití, hogy 13 és fél óra alatt egy buggal sem találkoztam (talán egy-két felvillanó textúra), most végeztem a 3mal, az akár óránként le tudott fagyni. Sajnos a dialógus rendszer nagyon gyenge és a játék még mindig buta elég sok szempontból (főleg egy new vegashoz viszonyítva), Obsidian csinálhatna megint egy igazán jó Falloutot.

(#6657) woryz válasza prolad (#6656) üzenetére


woryz
senior tag

A kutyát se viszed / vitted magaddal? Engem idegesít nagyon, és mivel nem tudtam kikerülni (hála a Bethesdának), nem is sokáig játszottam vele...

(#6658) prolad válasza woryz (#6657) üzenetére


prolad
őstag

Nem, mert akkor nem jár az egyedülutazós bónusz. Meg annyira sokat nem segít. De legalább az utadban van, észreveszik, meg a kisebb ellenfelekek megöli, és elveszi az xp-t. 3ban jó volt a kutya, mert ott nem számïtott követőnek, vihettél magaddal még egyet.

(#6659) Desy válasza prolad (#6658) üzenetére


Desy
tag

... a gondolatmenetednek látszólag ellentmond. De itt a valóság.... Ha csinálsz valamit akkor is kapod a bónuszokat és na nem, akkor is. [elég ha más, mások, eszközök teszik a dolgukat] Valamilyen mindig leesik. A lényeg, hogy az kell e vagy tudod e értékelni...?! Itt bármiféle stílus tolható és akármikor változtatható igény, alkalom szükség vagy éppen kedv szerint.

Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....

(#6660) prolad válasza Desy (#6659) üzenetére


prolad
őstag

Nem teljesen értem, mire gondolsz. Ha egyedül vagyok kapok +100 kiló teherbírást, 30százalék sebzésellenállást, 25 százalék plusz sebzést, meg 25 AP-t. Kutyával nem. Ha a kutya megöl egy olyan ellenfelet, amihez hozzá se nyúltam (vagy ő vitt be több sebzést, ez nem teljesen tiszta), akkor semmit se kapok. Ez egy csoport ghoulnál számít (főleg idiot savant 5x XP bónuszával).

(#6661) woryz válasza prolad (#6658) üzenetére


woryz
senior tag

Engem az zavar, hogy mi van akkor, ha az én karakterem utálja a kutyákat? Miért akarom mindenáron felvenni, elvinni magammal? Miért nincsen egy olyan opció, hogy én NEM akarok egy bolhafészekkel utazni. :)

(#6662) Chabe89 válasza woryz (#6661) üzenetére


Chabe89
addikt

Felveszed majd elküldöd, ennyi az egész. Miért kell ebből ekkora problémát csinálni? :U

(#6663) woryz válasza Chabe89 (#6662) üzenetére


woryz
senior tag

Nem tudom, túl bonyolítom... :))
Karakter szemszögéből:
Miért veszem fel, ha mindjárt elküldöm? :) Ha meg visszaviszem a városba / faluba és ott hagyom, akkor sincsen nagyobb "biztonságban", mit a kamijonos szervízben. :) Már ott tartok, hogy kikerülöm az egész helyet, de azt se tudom magamnak megmagyarázni, hogy miért megyek le az útról be a dzsindzsásba... :/ Szal én itt elakadtam, és el szontyolított a dolog... Nincsen valami mod a nexuson, amivel ki lehet kapcsolni a kutyát? :)

(#6664) prolad válasza woryz (#6661) üzenetére


prolad
őstag

Semmi, talán fel se kell venned. Vagy elkerülöd. Vagy mész mással. Vagy moddolsz magadnak rgy macskát, biztos létezik már ilyen mod :D

Szerk:
Ha már ki kéne kapcsolni valamit, az Preston a settlementjeivel. :D

[ Szerkesztve ]

(#6665) woryz válasza prolad (#6664) üzenetére


woryz
senior tag

Azt nem tudom, odáig még nem jutottam el a storiban. :)

(#6666) Chabe89 válasza woryz (#6663) üzenetére


Chabe89
addikt

Hát kikapcsolni nem lehet szerintem, de vannak itt alternatívák. :D

Cat Dogmeat Model Swap A cicákat mindenki szereti! :))

vagy esetleg ez:
Dogmeat as a Human Female ;)

(#6667) Desy válasza prolad (#6660) üzenetére


Desy
tag

...yep. A kutya felejtendő. A társ viszont cipekedhet ... Találtam olyan társat, aki képes a szinte lehetetlenre. Ráadásul mindnek meg van a specializáló bónusza. És mert a feljavítás marad és a társ megy... jön az újabb és következő kihívás. Ez röviden játék menedzselésnek lehet hívni. A játék persze attól is az, hogy a húzd és erezd megoldást követi belátása szerint.
Mindenki úgy élvezi ahogyan neki tetszik és amiként gondolja. A lehetőségek eléggé tágak ahhoz, hogy a játékos ne ragadjon be egy folyamatba...

Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....

(#6668) Desy válasza woryz (#6663) üzenetére


Desy
tag

...upsz...
Nekem valamiért azaz érzésem, hogy van némi probléma a dialógusokkal....?
Ami nem kötelező azt miért tenni? ....szórakozásból? Részben. Azt veszek fel, aki nekem tetszik és addig, amíg szükségesnek érzem. "Dialógus" menü... teljesnek látszó akció menedzselés. Nem kell mindenkit futtatni! ...yep. Döntések... döntések.

Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....

(#6669) Hunbeast87 válasza Desy (#6668) üzenetére


Hunbeast87
senior tag

Gyönyörű ez a magyar fordítás. Egyik pillanatban magázódik, utána meg már tegeződik. :D

http://steamcommunity.com/id/mapkoo87/

(#6670) prolad válasza Desy (#6667) üzenetére


prolad
őstag

Nem bízok a falloutos társakban (illetve akkor, ha a Bethesda fejleszti), többször előfordult, hogy elhagytam a társam a korábbi részekben (de ugyanígy a Skyrimban is), meg itt is. Elakadnak valamiben, egyszer csak nem követnek, stb. New Vegasban mindegyiknek volt egy érdekes sztotija, külön questekkel, meg ott valahogy annyira nem voltak az utadban.

Magyaritáson lenne mit javítani, olyan kéne, mint a 3hoz volt, ami a textúrákon lrvő szövegeket is magyarra cserélte. Az se volt tökéletes (ennyi szövegnél nem is lehet), de nagyon hangulatos volt.

(#6671) Desy válasza Hunbeast87 (#6669) üzenetére


Desy
tag

Minden olyan, amilyen. Az élet is. Számtalan helyzetet tapasztaltam hasonlón. Nekem speciel ez így eléggé természetes szerű... bár igaz, egy másik szemszögből nézve a dolog.

Az életben sokak egyáltalán nem veszik ezt észre... mert nekik természetes. :K

Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....

(#6672) Desy válasza prolad (#6670) üzenetére


Desy
tag

... nem a bizalom hajtja ezt a futást... hanem az "egyetlen túlélő". Annak a leleményessége és ügyessége. A társ... csak egy segédeszköz a vég cél elérésére. Másként nem is érdemes a dolgot kezelni. Ez itt egy játék... nem a való világ. Itt akármikor vissza lehet menni egy... sok mentést hogy a döntést megváltoztasd.
Az élet, a való világ erre nem ad módot, lehetőséget, esélyt.

Szerintem a világ még eddig nem gyártott olyan világító testet, lámpaizzót... vagy valamit, ami világít... és két évszázad múlva is folyamatosan az első pillanathoz hasonló fényleadási teljesítményt produkál.

...yep. Tehát nincsen olyan alkotás, ami minden igényt teljes mértéken képes kielégíteni és kiszolgálni úgy, hogy a felhasználónak ne kelljen gondolkodni vagy kudarcot megélni....

Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....

(#6673) Ryder62


Ryder62
őstag

A játékhoz készült Concept Art könyvet belehet szerezni valahol legálisan (digitálisan)?

(#6674) Chabe89 válasza Ryder62 (#6673) üzenetére


Chabe89
addikt

(#6675) micafighter válasza prolad (#6658) üzenetére


micafighter
nagyúr

Biztos vagy benne? Mikor kijött a játék a kutyával is müködött a lone wanderer emlékeim szerint :)

(#6676) prolad válasza micafighter (#6675) üzenetére


prolad
őstag

Tényleg? Azt hittem pont úgy kezeli a játék, mint a többi követőt. Akkor lehet teszek vele egy próbát, hátha jó lesz valamire.

Más:
Végre megvan a tökéletes puska, amivel szinte bármi egy lövés és észre se vesznek. Éljen a 4szeres sneak attack critical :D

(#6677) Shadowguard válasza prolad (#6676) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Azt te csak hiszed :D Próbálkozz vele Far Harborban, ajánlom a kocsirákokat és az imádkozó sáskát. Utóbbiból találkoztam egy legendaryval egyszer. Már nem volt se keze, se lába és még csak 50%-on volt :D

(#6678) prolad válasza Shadowguard (#6677) üzenetére


prolad
őstag

Azokkal még nem találkoztam. Próbáltam Far harborban, most értem a végére :D
Lehet az a gone, hogy még csak 60as szinten vagyok és az igazán kemény ellenfelek még nem jelentek meg a játékban. Az feltűnt, hogy megjelentek új típusú ellenfelek, amik egyre erősebbek, de eddig nincs gond. Mire észrevenne a teljes tárat beleüríteném, talán kettőtt is (ha elég nagy és nem kell komolyabban célozni). Az meg 6-12 ezer damage. Megnézném, mi az, ami annyit kibír. Aztán lehet egyszer csak meglepődök és futni kényszerülök :D

(#6679) Desy válasza prolad (#6678) üzenetére


Desy
tag

... ami azt illeti már volt olyannal is dolog, ahol a "relatív 25 ezer" is alig okozott némi karcolást! Bírom amikor a gép maga alkotja a véletlen szerű npc-t és a sorozatokat.
Volt olyan támadás ahol a jövevények majd 10 percen keresztül jöttek és jöttek ... kilenc faj képviseleteként ám még is jól megférve egy más mellett a csatamezőn. Az automata elhárítás meg szinte folyamatosan tömte őket mindennel. Éppen befejeztem a védelem felállítását amikor bejelentette a gép a várható támadást. Így legalább nem kellett jönni-menni a helyszínek között.
... egyedül a rakétákat nem nagyon használom mivel azok nagyon szétszórják a feleket és nehéz összeszedni utána a jutalékot. :K

Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....

(#6680) prolad válasza Desy (#6679) üzenetére


prolad
őstag

Most már kezdenek jönni az érezhezően keményebb ellenfelek, de még mindig nem jelentenek túl nagy kihívást. Eddig csak egyszer haltam meg, amikor véletlenül leestem a Brotherhood léghajóról :D

De ezek után kíváncsian várom, miket tartogat a játék.

(#6681) Desy válasza prolad (#6680) üzenetére


Desy
tag

Aki még épp csak elkezdett evvel bohóckodni... attól távoli a fantázia élet sava-borsa. Tudod ha bejön egy röpcsi három halálfejjel és szinte [illetve ténylegesen] sérthetetlen ... akkor rájössz, hogy vissza kell menni az előző mentésre, mivel más megoldás nincs. :))

Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....

(#6682) pulffy válasza Desy (#6681) üzenetére


pulffy
őstag

Nekem altalaban a Deathclaw randevuk utan is vissza kell menni az elozo menteshez... :B

Why? Because we fucking can! Because we fucking can, and if we can, we do.

(#6683) Shadowguard válasza Desy (#6679) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Nem csak a rakéták :) Én Far Harborban építgettem a bázisom, bejött egy legendary mackó, akkor még nem volt lent csak két fejlesztett gépágyú. Kicsit besegítettem nekik én is és a végén a mackó elrepült a francba. :Y

(#6684) Desy válasza pulffy (#6682) üzenetére


Desy
tag

... tudod, az ilyesmit most zsitty zsutty szétszedik a *kutyáim.... :))

Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....

(#6685) pulffy válasza Desy (#6684) üzenetére


pulffy
őstag

Nem tudom.... :(

Why? Because we fucking can! Because we fucking can, and if we can, we do.

(#6686) horvathkrisz


horvathkrisz
addikt

Szisztok,
Ha maxon van az intelligencia, akkor már nem is érdemes az idiot savat-ra pakolni, hogy gyorsbbn fejlődjön?

(#6687) Shadowguard válasza horvathkrisz (#6686) üzenetére


Shadowguard
senior tag

A kisokos szerint (és egyébként is) végső soron érdemes. Én nyolcas inttel és kettes savanttal tolom most, nem éppen ideális, de valamelyik perkhez kellett. És ahhoz képest azért elég sokat beadja, múltkor csak bázisépítéssel léptem két szintet annyiszor proccolt (pedig én nem is építek olyan településeket, mint itt sokan).

[ Szerkesztve ]

(#6688) horvathkrisz válasza Shadowguard (#6687) üzenetére


horvathkrisz
addikt

Akkor kimaxolom ezt is, most lvl 17 vagyok, 10-es int. Nemrég kezdtem játékot amúgy.
Köszi a segítséget!

(#6689) prolad


prolad
őstag

Hol lehet a játékban igazán kemény ellenfelekkel összeakadni? Most értem a főszál végére, megcsináltam a lényegesebb mellékküldetéseket (talán már csak az ismétlődőek maradtak ki, meg a sörrobotos), elértem a 100-as szintet (itt mondjuk előjött egy bug, ami miatt 8 szintnyi xp-t kaptam :D ), az eddigi szuper fegyvereimet még jobbakra cseréltem, úgyhogy semmi sem állíthat meg viszont még csak 46 óránál járok, valamit még kéne csinálni.Sok felfedeznivaló nem maradt, DLC-k pipa, kéne valami nagyvadat találni.

(#6690) horvathkrisz válasza prolad (#6689) üzenetére


horvathkrisz
addikt

[link] ez megvolt?

(#6691) prolad válasza horvathkrisz (#6690) üzenetére


prolad
őstag

Igen.

(#6692) vvega30 válasza prolad (#6689) üzenetére


vvega30
senior tag

Milyen buildel játszol? Nekem azért kihívást jelentenek sniperrel a legendary ellenfelek. Főleg magasabb szinten, de nyílván el van ... a karim:)

NEE NED ZB 6TNN DEIBEDH SIEFI EBEEE SSIEI ESEE SEEE !!

(#6693) prolad válasza vvega30 (#6692) üzenetére


prolad
őstag

Éjjel teljesen lopakodó, elsődlegesesen sniper (gauss rifle, psychoval 1000 körül sebez,de anélkül is bőven erős) meg néhány hangtompítós fegyver (mostmár csak egy felextrázott automata handmade rifle). Szinte sose vesznek észre, sneak képességek, sneak bobblehead, meg még egy skill, amitől sötétben plusz 10 százalék rejtőzködés jár. Emellé night person, plusz sebzés, meg perception.

Nappal könnyebben észrevesznek, úgyhogy melee build, solar powered+ life giver miatt gyakorlatilag mindig maxon van az életem, van külön perk, ha egy helyben állok (talán rooted a neve), meg van egy, ha sprintelek. Emellé 12 strenght, endurance, 13 agility, meg egy egyedi super sledge (far harboros dlcben szereztem).

(#6694) prolad válasza prolad (#6693) üzenetére


prolad
őstag

Na jó, kicsit túltoltam az erősködést, kíváncsi voltam, mit tudok kezdeni Liberty Primemal (úgyhogy mostmár a Brotherhood is ellenfél, pedig velük fejeztem be a sztorit), persze akármit csinálok, nem úgy tűnik, mintha fogyna az élete. Viszont annyira nem erős, azt hittem pusztítóbbak a bombái.

[ Szerkesztve ]

(#6695) Desy válasza prolad (#6694) üzenetére


Desy
tag

... és ezt a keresztet hogy sikerült felkapni? :))

Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....

(#6696) Rick3D


Rick3D
senior tag

Sziasztok !

Érdemes megvenni a Season Pass-t ? Megvárnám a Steam summer salet esetleg miatta. Még megjelenéskor megvettem a játékot viszont nem igazán volt időm kijátszani , mire lett volna pedig láttam hogy jöttek a DLC-k és nem foglalkoztam vele. Szempont hogy teljes élményt szeretnék kapni viszont azt is olvastam hogy moddolással ( amihez egyébként értek ) eltudom azt a szintet érni mint ami a DLC-k nyújtanak. Mit szóltok hozzá?

:R

[ Szerkesztve ]

(#6697) prolad válasza Desy (#6695) üzenetére


prolad
őstag

Milyen keresztet?

(#6698) Desy válasza Rick3D (#6696) üzenetére


Desy
tag

... neked most a játék az élmény vagy a szint a fontos? [ :F ]
Érdekes a megfogalmazás...

Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....

(#6699) Rick3D válasza Desy (#6698) üzenetére


Rick3D
senior tag

A játékélmény fontos főleg abból a szempontból hogy teljes " experiencet " kapjak. Ezért tettem fel a kérdést hogy mennyire érdemes megvásárolni a Season passt ? Ugyanis azt olvastam pár helyen hogy moddolással közel azt a tartalmi szintet el lehet érni mint amit a Seaon pass nyújtani tud. Nyilván nem dobnék ki az ablakon fölöslegesen pénzt hogy ha moddolással el el tudom érni "közel" azt a szintet. Remélem sikerült másodjára érthetően írnom :DD

(#6700) morfondőr válasza Rick3D (#6699) üzenetére


morfondőr
őstag

A season pass tartalmaz több sztori dlc-t is, azokat biztos nem tudod craftolni! :) Egyébként írnak róla hideget és meleget is, én még nem játszottam végig őket, de ha teljes élményt akarsz, akkor gondolom azok is bele kellenének, hogy tartozzanak!

Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Fallout 4
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.