Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
commanDOS
senior tag
Igen, ezek a régi VW-ek baromi jó gépek voltak. Igazi népautók. A mostaniak köszönő viszonyban sincsenek ezekkel. Nem mondom, hogy megbízhatatlanok, de sokkal bonyolultabbak sokszor feleslegesen, nehezebben szerelhetőek, túlzottan sok az elektronika és egész egyszerűen nem strapabíróak. Mellettük szól viszont, hogy Volkswagent nem fogsz látni rozsdásodni 10-12 évesen, ha úgy használták, ahogy egy autót kell. Ez így volt régen is, tudtommal az elsők között kezdték el a kaszni galvanizálást, amíg sok gyártó csak telibe fújta a lemezt aztán csókolom. A régiekhez az alkatrész se drága, majdnem mindegyik típusa népszerű volt Európában, sok fut az utakon, a bontók tele vannak vw cuccokkal. Egy mostanihoz próbálnál meg bármit venni, futóműben alu lengőkarok, egybeépítve minden, kap egy nagyobb ütést a futómű a gatyád is rámegy mire rendbe hozatod. Nem mintha a többi új autó különb lenne, de a vw mindig is egy olcsó, jó értelemben véve igénytelen konstrukció volt és nem csak az ára miatt volt népautó, hanem, mert fillérekből javítható volt otthon is a garázsban. Ma mást diktál a piac, ennyi.
Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
Nyilván nem ilyen régi kocsira gondoltam, bár továbbra sem értem, hogy miért kell 3 literes hobbiautó.
(#55) bambano: huh, ne is mond, örökölsz, abból már többszörösen adózott az ősöd, és neked is többszörösen kell adóznod belőle
[ Szerkesztve ]
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
Zeratul
addikt
Szívónál soha nem kapsz egyenletes teljesítmény görbét, de nyomatékgörbét se! Turbónál meg hangolástól függően van egy plató a nyomatékgörbében, mert turbóval a nyomaték növeléssel érik el a teljesítmény töbletet nem a fordulat csillagokig húzásával. A nagy köbcentik a nagy lendtömeg miat érződnek erősebbnek nyomatékosnak, de kicsin betölt a turbó akkor nincs mese, elhúz a szívótól.
-
commanDOS
senior tag
Ezt nemrég olvastam
Elég jól leír mindent.
Luxus lenne a régiautó? Ezután az lesz.
Az új BMW 330D touring emlékeim szerint v.mi 6-,6-6,8Literes kombinált átlagfogyasztást produkált 100km-en. Sok ez egy 3literes motortól? Szóval szerintem nagyon is baráti, főleg ha hozzávesszük, hogy úgy gyorsul, mint egy zuhanó bányalift. Nem luxus a fenntartása, a megvétele a maga 13milkás alapárával már az. Ettől még kéne,
pedig nem tetszenek az új bimmerek, sőt nem is vagyok bmw mániás, de nagyon megfogott ez a gép.
A boránk eszik 6,3-at ha országúton használom, klíma nélkül és kíméletesen, városban meg a 8-8,5 liter simán lemegy a torkán., autópálya megint necces, rövid az 5. így 7,9 alá menni nehézkes. Olyan 100-120 között a legoptimálisabb a fogyasztása,
mert ugye nem csak az a lényeg, hogy mennyit forog a motor, hanem mennyire kell erőlködnie.[ Szerkesztve ]
Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
bambano
titán
Sok mindenben össze lehet hasonlítani őket, a vezethetőség pont nem az, ahol a nagyobb turbós autók összemérhetők a szívó benzinessel.
Hány de hány totalcaros tesztben olvastad, hogy könnyű alapjáraton lefulladni az adott autóval? Szerintem egy-kettő kivételével minden kisturbós benzines és cr dízelnél ez ott volt.
Hmm. Szeretnék én olyan helyzetben lenni, hogy a wrx-et lefikázzam... Hogyismondjam csak, wrx-re rosszat mondani nem általános és nem életszerű, de te tudod...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Az a sok hülye, aki az év autójának választotta idénre az insigniát, meg az a másik sok hülye, aki miatt az opel meriva volt az év legmegbízhatóbb autója a 2007-es tüv felmérésben, hogy azok mennyire tájékozatlanok....
Ugye nem baj, ha ezentúl nem megyek hozzád autós tanácsért?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
És pont a világ legjobb összkerékhajtási rendszerével meg jó fékekkel meg legalacsonyabb súlypontú motorjával szerelt autóval nem lehet keresztbe menni, bezzeg a mantával lehet...
Ahha. Erre még Bessenyő Pista bácsi is csak annyit kérdezne, hogy: Nooooormáááális?
Én mentem majdnem derékszögű kanyarban kiló kilencvennel padlógázon négy keréken ívről lecsúszva sti-vel. Nyilván zárt pályán, egy reptéren árul egy cég wrc kipróbálási lehetőséget. Ezek után leköpködni egy mantáért az sti-t... hát nem tudok olyan jelzőt mondani, amit ne moderálnának ki.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Integrale
veterán
Mindkét autó jo a saját kategóriájában, de amíg a Manta 900kg és 140le a subaru pedig min 1400kg 280Le (WRX STI) és mindenbe beleszól az elektronika. Az autózás elveszti az élvezet részét, nem hagyják, hogy kicsússz, pörögj, gumit égess ...
Személyes kedvencem a névadóm
"Bad reklám is reklám too"
-
-
bambano
titán
Nekem meg az az érzésem, hogy falra hányt borsó, amit írok, mert vagy el sem olvasod, vagy elolvasod ugyan, de nem érted meg.
Fuss neki mégegyszer a topicnak, olvasd végig és gyakorolj bűnbánatot a hülyeségeid miatt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Integrale
veterán
Az S4 az 1800ccm turbó+kompresszor utcai változat 250le ugyan ebből az Abarth 480le (0-100 2.4sec )
Rally 550-600le pálya autó 1000le
(1985)És 2004 ben feltalálta a volkswagen a turbó + kompresszor töltésű motort
commanDOS: számból vetted ki a szót
ugyan az a blokk van az F40-es Ferrariban csak ott két turbóval megfújva[L:/dl/upc/2009-08/17/73668_l4zd2zmq4rofz0ha_lancia_thema_ferrari_8_32_3.jpg][IMG:/dl/upc/2009-08/17/73668_l4zd2zmq4rofz0ha_lancia_thema_ferrari_8_32_3.thumb.jpg][/IMG][/L][ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Lancia Klubtag vagyok
Volt Prismánk (Delta sedán változata)Lancia Thema 2.5D Dedra 2.0ie Dedra 1.9TDI (jelenleg)
Na most hogy egy kicsit vissza is térjek a témához: 600.000 Ért vettük a Dedrát 1995-ös
1.9TDI (klímával utánfutóval autópályán 6,2l /100)
Minden akkor elképzelhető és nem elképzelhető extra benne van.
2004 ben lett behozva németektől vezetett szervízkönyv új kora óta, összes gyári kulcs, kopó/egyébként is cserélendő alkatrészeken kívül eddig nem kellett cserélni semmit
és azt sem drágán, -> édesapám autószerelő[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
commanDOS
senior tag
Láttam már pár videót. A legutóbbi teszt előtt még régebben volt v.mi kívánságlista a belsőségen és ott említették, utánanéztem, hogy mi ez a nagy felhajtás, hát koppant az állam, gyönyörű hangja van, olyan autó amit józan ésszel nem vesz meg az ember.
Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
VR6-Fan
veterán
Egy dolgot árulj el mióta volt sirkánba VR6-at?
tudtommal a legnagyobb kiadott motor az 1,8 16V volt (KR motorkod) 139le.
Integrale
"És 2004 ben feltalálta a volkswagen a turbó + kompresszor töltésű motort" azt azért tedd hozzá hogy a piac most tette ennek a lépésnek a meglépését szükségessé, a többi gyártó is pici fújt motorokkal rukkol elő.
jaja1981: audi... rally-ban egy 80-as/copue/100-as/golf híbridetet versenyeztetek, 2.1-es feltöltös motorral, amenyjnek az utcai megfelelője a sport quattro volt.
A 100-asban 2,3-as 10 illetve késöbb 20 szelepes szívó motor volt.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz jaja1981 #107 üzenetére
az elektronika jól jön a kanyarokban is hidd el, ha kicsit rugdosod a gázt egy izmosabb autónál.
nem kell bemutatni milyen egy puritán hot hatch (pl), az enyémben is a szervo kimerül a féknél, ECU-t még hallomásból sem ismeri..
vr6-os sirkán dologra azért várok valami magyarázatot
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
mokus1
addikt
válasz jaja1981 #143 üzenetére
Na ebből vannak a balesetek, fosik hogy meghúzod?!!Miért fosna ha te vagy a hibás nem lesz belőle baj.
Tesom is csinált már ilyet megvolt karcolva a kocsija és jobb kezes utcán nem adtak neki előnyt és gondolta úgyis megvan húzva az eleje akkor nem áll meg.Ingyen új elemek...
De nem hinném hogy ez lenne a megoldás -
mokus1
addikt
válasz jaja1981 #148 üzenetére
De van a turbonak hangja amikor fütyöl végig.Tudom milyen a lefújószelep.De igazából azt is tudni kell róla hogy azt a turbo kimélése miatt tervezték meg nem a hangja miatt De szörnyen jó hangja van.Hang terén nem véletlen hogy a kedvenc kocsim a subaru impreza wrx sti.Az a hang vlami fergeteges.Üvölt ha nyomod neki és fütyöl turbo,váltasz durran egy hatalmasat és a lefújószelep sipol vagy adja a hangját.Lelépsz a gázról és durrog-pattog.Hát az nagyon el lett találva.
-
bambano
titán
válasz jaja1981 #155 üzenetére
No akkor én meg kötözködök:
Láttad a #132-es hsz-t? Így kezdődik: "Na, végigolvastam a cikket és a kommenteket". A szerzőjének másodpercekbe sem került levenni, hogy kinek milyen autója van... Nem mintha neked nem kellett volna hamarabb rájönni, de hagyjuk.
El tudnám képzelni, hogy egy-két korábbi kijelentésedet visszavonod vagy finomítasz rajta.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz jaja1981 #161 üzenetére
Abból, hogy két napja veszekszem veled, meg abból, hogy megírtam, mekkora motor van az autómban, rá kellett volna jönnöd, hogy milyen autóm van. Egész pontosan kettő darab lehetséges típus maradt. Ha ezt a kettőt téveszted csak össze, megbocsátom.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz jaja1981 #165 üzenetére
Azt írtad, minden manta után gyártott opel hulladék. Várom, hogy ezt az állításod visszavond. Ebből rájöhettél volna, hogy manta után gyártott opelem van, abból pedig csak a signumot és a c1-es vectrát gyártották 3.2-es motorral. 3.2-es vectra gts-em van.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
heihachi
addikt
válasz jaja1981 #155 üzenetére
Szerintem pont fordítva van...
Mármint, hogy gyári utcai autóban a kipufogóba fecskendezik a benyát... Hát ezt eléggé kétlem, ilyenről még nem igazán hallottam, meg ugye a fogyasztásnak sem tenne jót. Szvsz csak az a benya ég el a kipufogóban, ami a motorban nem égett el, legalábbis a széria autókban. Más kérdés, ha valaki annyira idióta hogy így "tuningol".
A rally autókban van ilyen, de ott meg nem a lángok meg a durrogás miatt van, hanem, hogy amíg visszaváltasz, és esik a fordulatszám (ezáltal csökken a kipufogóban a gáz sebessége), a turbó fordulatszámot ezzel tartják magasan (mert ugye a berobbanó benya felgyorsítja a gázt, és felpörgeti a turbót). Plusz ott direkt fecskendeznek írtózatos mennyiségű benyát a hengerekre, merthogy ezzel is hűtik, ennek is egy jó része a kipufogóban ég el.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
Új hozzászólás Aktív témák
- Hoppá! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-10875H 32/512 Quadro RTX 3000 6GB FHD
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell 7390 13,3" FULL HD/i5-8250U/DDR4 8Gb/256GB M2 SSD/HDMI/4G/CAM/BT/Wifi/Új AKKU 1 Év Gari!
- Aszta! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i9-10885H 64/512 Quadro RTX 5000 16GB! FHD
- Thrustmaster racing clamp kézifék tartó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest