Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kinder
senior tag
Dicséretesnek hangzik, de 1.000 km autópályán 130 kmh-val nem fog menni 150 kWh-s akksi alatt.
Az én Tesla Model3Performance-om ( ami azért 2 motoros és 470 lóerős ) 140 kmh-val max 300 km-t bír 90% ---> 10% -ra merítve nyáron, ( légkondival persze ) ez kb 60 kW, ami 20 kWh-s fogysztás.
Ezt megfelezni kb lehetetlen, legalábbis 10 éven belül.[ Szerkesztve ]
-
félisten
3 tonna lesz?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Kinder
senior tag
válasz Plazmacucci #2 üzenetére
Ha 1000 km-t akarnak, akkor tuti
-
Plug Life
senior tag
Ez még mindig nem megoldás azoknak, akik napi 1200km-t mennek megállás nélkül!!44!
-
PirosHello
senior tag
A matek amúgy csak úgy jön ki, ha min. 100kW-os akkuval jön ki a merci.
De jobb, ha a veszteségek miatt inkább kicsit nagyobb lesz az akksija (105-110kW). Ez ugye kb. 25%-al nagyobb kapacitás, mint a Tesládé. Máris csak a negyedét kell megspórolni a Tiedének.
Ezt az 1000-km-en úgy spórolják meg hogy tesztpályán, szélcsendben, fűtés-hűtés nélkül, nem valós forgalomban, egyenletes sebességen fogja tudni. Nem kell bedőlni minden "marketinges" hírnek azonnal....[ Szerkesztve ]
"Soha ne mondd, hogy tudsz ultizni, maximum ismered a játék szabályait..."
-
Noukoum
veterán
válasz Plazmacucci #2 üzenetére
13
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
vicze
félisten
Az EQS 108kW-vel 785 km, szóval a EQXX-be 130kW-t raknak és meg is van + hatékonyabb, mint az EQS(ami alapból jobb mint egy Model 3) szóval lehet 120 is elég lesz.
EQS 2,5t szóval igen EQXX 3t lesz valószínűleg.A hatótáv WLTP-ben van megadva Mercinél amúgy, szóval a szokásos lehető legnagyobb szám.
[ Szerkesztve ]
-
sBc
aktív tag
A héten olvastam:
A Mercedes bejelentette, hogy „ultramagas teljesítményű” axiális fluxusú villanymotorok gyártásába kezdenek berlini üzemükben a YASAtól szerzett technológia alapján.
A brit cég nyári felvásárlásával a Mercedes hozzájutott axiális fluxusú motortechnológiájukhoz, amely a YASA szerint 30%-kal nagyobb nyomatéksűrűséget ad a hagyományos villanymotoroknál. Ennek eredményeként az autó hatótávja akár 5%-kal is emelkedhet.
-
-
kchris78
veterán
válasz Shadowbull #12 üzenetére
hat igen szerintem a mai időkben eléggé nem foglalkoznak a cw értékekkel.. teljesítménybe fogyasztásba belefér... ha foglalkoznának vele suv nem létezne kb. pedig sokat tud főleg autópálya tempónál.
-
Shadowbull
addikt
Foglalkoznak azzal, csak éppen örök konfliktus van a dizájn meg a légellenállás között. Nem mindenkinek tetszenek a szopottgombóc formák, és szívesen elfogadják a nagyobb fogyasztást egy karakteresebb formáért. Amúgy a cw érték lehet egy SUVnál is nagyon alacsony, ott a homlokfelület a túl nagy
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Kinder
senior tag
válasz PirosHello #5 üzenetére
Elektromos autósként ( több, mint 6 éve ) én nem igazán dőlök be a marketingnek.
Azért mondtam el, hogy az enyém mennyit fogyaszt, hogy valahova ezt a hírt a valóságban is képesek legyünk belőni. -
Kinder
senior tag
Jobb az EQS?
Valós, nem labor fogysztásban nem, abban az enyém jobb.
Mondhatjuk, hogy valós körülmények között a Hyundai Ioniq ( a régi, nem az 5 ) a létező legjobban fogyasztó e-autó, utána a Tesla Model3 SR+, aztán a Model3 LR, aztán az enyém, a Model3P. Minden más csak utánuk jön.
Ezt nem én mondom, de nem is a hiperszuper újságírók, hanem a youtube tesztelők, akik több ezer km-en keresztül nyaggatják szerencsétlen autókat minden létező körülmények közepette.
Szóval nem, nem lesz elég 120 kWh-s akksi.De nem is bazi nagy akksi kell, hanem hálózat.
Ezért a legélhetőbb jelenleg ( már régóta, és még sokáig ) a Tesla, mert nagyon maximum 200, de inkább 120-150 km a következő Supercharger, ahol 6-10 perc alatt töltöm bele a következő autópályás távra bőven elég naftát. ( Nekem pl 6 perc 25 kW, 12 perc 48-50 kW, )
A többi e-autóval ezt nem tudom megcsinálni, még a hírben szereplő Mercivel sem, mert nincs megfelelő töltőhálózat. -
planbmokus
senior tag
DLC-k is jönnek?
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
vzsryl
nagyúr
Tőlem bírhat 200km-t is, vagy akár 2000-et is, csak lehessen feltölteni maximum 5 perc alatt pár km-enként, vagy legyen minden társasházi parkolóban több elektromos töltőállomás (amik bírják az extrém gyorstöltést). Ha már városi közlekedésre vannak kitalálva az elektromos autók, akkor ezeken kellene fejleszteni, nem a hatótávon.
El sem tudom képzelni, hogy milyen módon lesznek képesek a városok ellátni ennyi árammal az elektromos autókat, ha egyszer tényleg elterjednek, de rendkívül kíváncsi vagyok.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vicze
félisten
Model 3-nek 0,23-as CW-je van, az EQS-nek 0,20, ebben elve jobb.
Továbbra is a megadott WLTP-ről van szó, nem arról amit te fantáziálsz össze.
A EQS csak azért nem fogyaszt kevesebbet, mivel 1t-vel nehezebb, ezzel nem lehet mit kezdeni.
Hyundai Ioniq 1000% hogy nincs a Model 3 előtt, az Ioniq 5 már igen.
Nyilván annak hiszel, aki a te igazadat igazolja.
A megadott hatótáv értékek standardizált tesztek alapján készülnek kontrollált körülmények között pont azért hogy ne random körülmények határozzák meg. Konkrétan mindenki valós hatótávja a saját használatától függ és 100 más dologtól így értelmetlen ezt hangoztatni, mindegyik csak egyéni érték lesz semmi más.
Szóval a megadott értékeket gond nélkül elérheti az EQXX 120kW-val.Amúgy a hivatalos rekordja a Model 3-nak 1080km.
Mivel EU-ben Tesla kötelezve van a CCS használatára, és lassan megnyitják non Teslaknak, így kb. lényegtelen lesz. Ugyan úgy 150kW-val fog tölteni a legtöbb felső kategóriás elektromos egy Superchargeren mint bármelyik Tesla.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
- Nethome Plus, klíma wifi modul
- LG OLED55C12LA 2 ÉV GYÁRI GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest