2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Játékok rovat

Unreal Engine 4 Fejlesztői napló III. rész

Moduláris pálya, animációk, alap funkciók bemutatása, + Blueprintek, hangok, modellezés, UV-k és a világítás.

[ ÚJ TESZT ]

Hangok és új programok/ források

 
A játékba egyedi hangokat is szánok, ez még folyamatban van, de saját lépés és effekthangok lesznek.
 
A maradék hangok pedig Videocopilot és egyéb hangok lesznek, nagyon jó minőségűek, és eszméletlenek. Zenék, effektek, minden lesz.
 
A játék fő menüjébe pedig Joccc07 kolléga komponálja a muzsikát, ez úton is köszönöm neki!
 
A legtöbb hang Blueprint - esemény vezérelt lesz, egy trigger fogja aktiválni a többséget, illetve a zene is dinamikusan fog változni. A lépéshang egyféle lesz, jelenleg nem tudom megoldani a variált hangokat, nem is feltétlen szükséges, alig észrevehető a különbség. Szóval egy univerzális lépéshangunk lesz, de abból vagy 10-10 variáció lábanként. Véletlenszerűen lesz x másodpercenként egy lépés, de erről a rendszerről is csak később, még nincsen implementálva, és a hangok sincsenek meg.
 
Idővel új programokra tettem szert, név szerint:
 
Substance Painter 2
Marmoset Toolbag 2
Quixel Suite 2
 

 
Substance Painterben egyedileg 3D festem a modelleket, Quixel 2-ben pedig a hatalmas material könyvtárat használom. Marmoset Toolbaget pedig modellek beállítására és renderelésére fogom használni, hogy megmutathassam a nagyérdeműnek a legközelebbi modelleket.
 

 
 
 
 
 

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.