Előkészítés
Három hónappal ezelőtt készítettünk két vízhűtéses tesztet Bacsissal, ahol a Balaton és a Duna hűtési képességeit vetettük össze. Ezt a cikket is közösen hoztuk össze, Bacsis része dőlt betűkkel emeltük ki.
A gyönyörű napsütés meghozta a kedvünket, hogy a régóta dédelgetett léghűtéses bemutatót is összeüssük. Mielőtt belemennénk a részletekbe mindenkit megkérnék, hogy Ne ismételje meg a tesztet, ha nem tudja pontosan mit miért csinál:
- Megsérülhet a gép
- Megrázhat az áram
- Elrepülhet az egész cucc sérülést, balesetet okozva
Aki pedig valami oknál fogva mégiscsak ki szeretné próbálni az ötletünket, az a következő dolog miatt teheti:
- Mert óriási feeling, és bazi jó poén
- Mert elmentek nála otthonról
- Imádja az extrém hűtési kísérleteket
Az tápot gyorsan kihurcoltuk a csomagtartóba, a gyerekülésbe egy CRT-t suvasztottunk. A gép az autó tetejére került. A fényezést kímélendő puha alátétek (párna, pokróc) és a spanifer segítségével felkerült az alaplap-CPU-hűtő-VGA quartett az autó tetejére. Az igazi egy tetőcsomagtartó lett volna, de akkor nem tudtuk volna kiélni kreatív barkácsolási hajlamunkat.
Ezúttal is majd leszakadt a tök*m, mire frescho-val kicipeltük a majd "80kilós" szünetmentest, persze itt még nem ért véget a megpróbáltatásaink, küzdenünk kellett a sok arra felé haladó ostorozó tekintetével is, amikor néztek ránk értetlenül, hogy egy számítógépet miért is akarunk az autó tetejére rögzíteni
A beltérből még hiányzott pár apróság. Táp, merevlemez az ablakot védő polifoam és a beviteli eszközök társultak a meglévő hardver elemek mellé. A monitort rögzítettük az első üléssel, majd elfoglalta helyét a vezető operátor. Jómagam innentől szó szerint vezető pozíciót töltöttem be, a tesztelést Bacsis végezte.
Én beficcentem hátra, és sátáni kacajjal adtam tudtára frescho-nak, hogy a cucc frankón üzemképes, töltődik a Windows, lassan indulhatunk, hogy megnézzük, a menetszél mennyire fogja hűteni a CPU-t illetve a hűtőbordát
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!