Játék tesztek
Unreal-nál 16 bit valószínű a maximum. Itt használtam egyedül a Glide-et, ez egy gyártóspecifikus API ezért jobb eredményre képes általában. Más chip-el (ATI, Matrox stb.) rendelkező megoldáson Glide wrapper-rel egyes játékok gyorsabbak mint DirectX-el, ha sikerül működésre bírnunk persze.
Quake2 (itt szebb a TNT2 kártyákon a kép.) map.demo1.dm2-őn ment a teszt:
– TNT2: 69,4
– Voodoo 2: 56,4
– TNT2 M64: 28,3
Quake3 (itt választható lenne a 32 Bit-es szín) a Voodoo 2-őn gyengébb a képminőség alapból WickedGL-el ment.
High-res texture csomag viszont sokat javítana rajta, de a tesztben nem így futottak. Megnéztem a Four pályán is, átlag 37,6 FPS, játszható értékek így is. Hasonlóan fest vele:
– TNT2: 58,2
– Voodoo 2: 35
– TNT2 M64: 28,2
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!