Hirdetés

Miért lett ennyire sikeres a WoW?

Ugyan nem első MMORPG-ként jelent meg a piacon, a World of Warcraft mégis egy kitörölhetetlen nyomot hagyott ezen a területen, és a mai napig az egyik legsikeresebb játék, nyolc év után is sokmillió aktív előfizetővel világszerte. Ebben a cikkben szubjektív nézőpontból szeretném bemutatni saját tapasztalatomat, történetemet kiemelve, miért nem tudott más MMO így lekötni, pedig többet kipróbáltam utána. Jelenleg másfél-két éve nem játszom vele, legutóbbi bejelentkezésem egy éve volt, mikor az új kiegészítőben minden játékos kapott egy ingyen hetet.

Jómagam 2007 elején, 18 évesen ismerkedtem meg a WoW világával. Emlékszem: a hype ellenére teljesen kimaradt az életemből előtte, pedig mindig nagy játékos voltam. Az iskolában egy osztálytársam játszogatott néha egy tört szerveren, utána néztem meg magamnak is otthon. Hozzá kell tenni: előtte elég sokat játszottam a Warcraft 3-mal, sőt, a bónusz küldetéssel is játszottam (bár nem végig), ami egyik kapocs a WoW-hoz, egy felülnézetes, három fejezetből álló történet, ahol egy Rexxar nevű hőssel kell segíteni a Hordát a frissen betelepített Kalimdor területén.

Egy szakdolgozat nehézségei

Elérkezett az idő, ami minden egyetemista és főiskolás életében eljön: a szakdolgozat. Jelenleg elektronikus médiumok szakirányon vagyok végzősként, és a felhő alapú kommunikációból írom a szakdolgozatot. Most a kérdőívezés státuszában vagyok, és elég nehézkesen halad, ezért megkérném a tisztelt fórumtársakat, áldozzanak 3 percet az alábbi kérdőív kitöltésére a személyes alkalmazásokról, kifejtős nincs benne, nagyon gyorsan megvan. Amennyiben sikeres, a folyományokról szívesen írok még ezen oldalakon!

Köszönöm szépen, a kérdőív az alábbi linken elérhető:
[link]

Többekben felmerült, mi is az a felhő. Nos, direkt ezért nem kérdeztem meg, hogy tudják-e, mert 95% biztos nem tudja. Legalábbis eddigi tapasztalatok szerint. De az előző kérdésekben említettekre értem elsőként, tehát a 6. és 7. kérdés értelemszerűen ezekre vonatkozik.