2024. április 25., csütörtök

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

• Modding avagy plexizés.

Március 15=dögunalom.Munka szüneti nap de már 6.20-kor fent vagyok.Nézem a plafont és ekkor jött az isteni szikra,leplexizem a gépem oldalát.Leméreteztem a pc oldal lapját,felöltöztem és elmentem a műhelybe.Szerencsére volt még olyan plexi darab amit nem nagyon tudunk sehova sem használni ez viszont nekem pont kapóra jött.Előkészítettem a szerszámokat és mivel tuti idő van kivittem a vágó asztalt az udvarra,arra pedig az üveget.Ráméreteztem amit már itthon felírtam és a derékszög segítségével megkarcoltam a vágás helyén utána pedig leszalagoztam,hogy könnyebben lássam mikor szabom [link] .Szerencsére már évek óta a munkám egyik része a plexi és ezért is írom ha dekopírral vágjátok akkor csak is fém vagy műanyag vágó lappal szabad [link].Szabni is érdemes egy kicsit jobb géppel mert abban nem kóringyál a fűrészlap [link].Levágtam az első jelzésnél(szalagozásnál) és ez lett belőle [link]majd végül ez [link].Folytatásként szalag csiszolóval(nem rezgő,excenter) áttoltam az éleket

spartan1 12 éve 7

• A magyar posta.........

Sziasztok.Úgy döntöttem,leírom nektek a magyar postával szerzett tapasztalataimat,gondolataimat....
    Történetem több mint 1200 napja kezdődött mikor beregisztráltam és szépen lassan elkezdtem boltolgatni.
    Tisztán emlékszem az első üzletemre mikor is sikerült eladnom egy vga-t amiért eljöttek személyesen,viszont pár héttel később postázásra került sor egy alaplapom révén.Akkor még nem voltam ismeretes a postai dolgokban és szinte minden nagyobbacska dolgot standard csomagként adtam fel.Ahogy teltek a hónapok szépen felvilágosítottak a régebbi emberkék,hogy levélként is lehet feladni cuccot,ennek én megörültem és amit csak tehettem így is adtam fel,a vevő örömére mivel olcsóbb megoldás volt.A boldogságom lassacskán alábbhagyott amikor tip-top becsomagoltam egy alaplapot és a szokásos módon forintra pontosan elsétáltam a postára.Örömömre pont az a postás csaj volt akinek rá volt írva az arcára,hogy ezer éve nem voltam pasival és ezért rühellek szöveg volt címkézve a homlokára.Köszöntem ami egyoldalú volt.Kezébe adtam a becsomagolt alaplapot mire rám néz vérben forgó szemekkel és jött a válasz.
    EZTET én nem veszem át
    Mondom én-EZTET miért nem veszi át? :-)
    Válasz-Mert túl nagy

spartan1 12 éve 2

• Chuck Norris fanok ide!!!!

Chuck Norris a király gondolom ezt senki sem kérdőjelezi meg.
    Egy tuti biztos,bármilyen ramaty napja van az embernek a munkahelyén,ha valaki elereszt egy Norris-os viccet,dől mindenki a röhögéstől.
    Azért hoztam létre ezt a bejegyzést,hogy beírkáljátok a Chuck Norris-os állatságokat mert gondolom nem én vagyok az első aki a netről vadászgatja őket. -->Íme egy gyöngyszem-Chuck Norris annyira kemény,hogy összecsukott laptoppal netezik.

spartan1 12 éve 32

• Filmmánia!!

Sziasztok!Eme témát azért hozom létre mert úgy érzem,hogy egyedül vagyok a filméhségemmel.Imádom a régi klasszikusokat amik egy külön /igényes/ kultuszt alapitottak meg a filmiparban.A lista nem lenne túl hosszú de ime egy pár példa ami az én kedvenceim közé tartozna:Jaws 1-2-4,Terminátor 1,Star wars 4-5-6,Coma,Rambo,Predator 1,Ezüst pisztolygolyó és még egy pár.Szinte nincs olyan hét,hogy a cápa valamelyik részét meg ne nézzem.A családom szerint ez már nem normális de nem tudok betelni velük :-)Nincs az ismerőseim között sem olyan aki egy kicsit osztaná a véleményem igy hát itt keresek hasonló embereket akik szeretik az ilyesfajta filmeket.Tudom,elég rövidke iromány lett de remélem lesznek iró kedvű emberkék :-)

spartan1 14 éve 0

• 2009-08-23 A fogyókúra!!--2011.06.18. Új asszony,új kilók---

sziasztok ;) Eljött a végső pillanat a hizásban :D 10 éve kb mikor még nagy túrázgatós voltam a kerómmal és más nem is érdekelt,másrészt a súlyomal sem kellett foglalkoznom, vigan éltem a vékonyok életét...De 2-3 éve abbahagytam a binyózást egy balcsi úttal bezárólag..Akkor 70kg voltam és semmi gondom nem volt ha strandra mentem :K 3 év alatt közel 27 kg-ot hiztam amiből sikerült leadnom 10-et..most 88 vagyok és még mindig hanyagolom a vetkőzős helyeket mert a túlsúlyom nagyon zavar..Úgy döntöttem,hogy ebből a kötözött sonka alkat-ból elegem van igy visszatértem a tekeréshez és elindult a fogyókúra :O A kaja a fele amit eddig bevittem a hasamba és igy is elégnek bizonyul a mennyiség :) A mozgás ami kötelező része a fogyinak az maradt a keró :K Igy minden este kb 20-25km-t tekerek és ha hazaérek akkor már nincs kaja.

spartan1 15 éve 120

• ébredés 2--az összeszerelés

Augusztus 8 lészen a napja a megrendelt vázam Kona 09 Fire Mountain Deluxe megjövetelének..Már nagyon várom,hogy kezembe fogjam és nekilássak az eggyik legjobb dolognak,az összeszerelésnek :)) Úgy döntöttem a tárcsafékem visszacserélem v-fékre és azok közül is lx vagy xt-re.Ezen biztos lessz aki háborog majd :D Minap vettem egy sunrace hajtóművet mely remélem beválik majd a túrázások alatt.Most a bovdenkülső kiválasztásában agyalok,van pár régi márka ami nekem jó szolgálatot tett de nyitok más fele is,hátha jobbat találok.a váz választása volt a legnehezebb mint már több esetben,ár arány értékben,de úgy néz ki sikerült beletalálnom mert ez a váz bőven elég lessz alám.A külső választás viszont elég gyorsan ment mivel első látásra szerelem lett egy panaracer 1.75-össel.Mivel a hétfői összerakáshoz egy szerszámom/monoblokk kulcs/ hiányzik ezért ugrasztom a cimbit és összerakjuk a kecskét..A csapat a megszokott lessz,a cimbim ki arcát s nevét nem vállalja és a csapatvezető:jómagam :D A vázat futár hozza és mivel én aznap a munkahelyen leszek és várom a tag hivását igy legszivesebben felgumipókoznám a telefont a fejemre :DD hétfőn kezdődik az összerakás és mindenről informálom azokat akiket érdekel majd a sztori :K De mielőtt bármit is irnék a

spartan1 15 éve 0

• ébredés!!

2009 julius 30--a bontás előtti nap..fájó szivvel kellett rájönnöm,hogy a térdeim már nem az igaziak.sok téli,fagyban tekerés örömére többször is begyulladtak,mindez már jó pár éve de mivel vagány gyerekek voltunk,mondtuk is nem számit igy utólagosan viszont már tudom mekkora marha voltam :D abba hagytam a túrázgatást és csak rövidebb távokra mentem ezért beszereztem egy umf binyót és a saját felhasználásomra át is alakitottam.dombok közti lejtőzéshez és ha itthon vagyok az alföldön akkor az itteni viszonyokhoz is megfelelt nekem.ezt kb. 1 évig húztam de még szarabb lett a helyzet,no de semmi baj alföldi gyerek vagyok,birnom kell.,na meghát nem is beszélve arról,hogy visszasirom azt az időt mikor jártuk a városokat és mindig valami szépet,újat láttunk útközben igy az embernek egy újabb löketet ad a tekeréshez való kedvhez.már gyerekkoromban imádtam binyózni és mivel akkoriban divat volt felénk a vasgyűjtés ezért ismert látogatói voltunk a méhesnek.ott találtam rá arra ami talán megszeretette velem a kerózást..amit találtam az nem más volt mint egy versenybicikli kormány,tisztán emlékszem amit levittünk vasat azért 50 ft-ot kaptunk viszonyitás képpen akkor egy gömb fagyi 2 ft-volt a kormányt pedig 10 ft-ért vettem meg.nagy volt az öröm de mégnagyobb lett akkor amikor beszereltem az ütött-kopott 24-es ruszki kerómba és az addigi bicikli király szomszédom kinek tacskó kerékpárja volt trónfosztott lett

spartan1 15 éve 8

• sátorozás bringásoknak!

sziasztok!hol is kezdjem :F na de belevágok.jövő tavasszal leköltözöm a balcsira,eladom az itteni házam és veszek egy másikat balatonbogláron.arra gondolta,hogy ha már egyszer lent vagyok miért ne segitenék a bringásoknak avval,hogy sátorozási lehetőséget nyújtok nekik az udvaromban,persze fürdési és étkezési helyet biztositanék.az árak jóval a megszokott alatt volnának és a befolyt összeget az ő javukra forditanám.például egy zárható faházokóra amiben este mig alszank tárolhatják a kerékpárt vagy egy kinti étkező asztal .lehetsőség volna kerti grillezésre vagy szalonna sütésre.szóval egy igazi sátoros móka azoknak akik szeretik a természetet és azoknak is akik nem engedhetik meg a panziók árait..a végső célom álmom az lenne,hogy nyitni egy vállalkozást ha ez kötelező amiben kerékpártúrákat szerveznék.gyerekkorom óta imádom a bringázást és sok helyen megfordultam már igy tudom néha nem egyszerű a szállás megoldása.ez csak egy ötlet és ehhez kérnék szóbeli segitséget ötletet,hogy érdemes-e belekezdeni,vagy hadjam a fenébe az egészet és maradjon parlagon az udvar.ismétlem ez nem haszonszerzés,csak az én remélhetőleg nem hülye ötletem.ha van valakinek jó ötlete elfogadom