Hirdetés

Felújítás - avagy atombomba robbant a konyhában

Az egész tortúrának a kedete még tavaly novemberre nyúlik vissza, amikor is elhatároztuk, hogy a konyhabútor cseréjét végrehajtjuk és az előszobával együtt kifestjük. szerencsés helyzetben voltunk, mert a család tudott valamelyest segíteni, A bútor és a tűzhely árát így legalább nem saját magunknak kellett kitermelni. Eddig tartott az örömteli rész.

Fontos még megemlíteni, hogy az épület majd' 60 éves, és hát az építők elszántsága, munkakedve és hozzáértése meglátszik rajta...

Kép: Sajnos a szolgáltatóm váratlanul (a díj befizetése után) eltűnt, az eredeti képeket meg egyszerűen nem találom...

A két kék cetlit csak viszonyításként tetem oda, a kép készítésekor szemben álltam a fallal...

A bútor kb 3 héttel korábban érkezett, mint vártuk. Az örömteli hír: a színeket felcserélték. A család győzködésére (nekik tetszett) megtartottuk...
Terveink szerint az egész művelet meglett volna két hét alatt, a ''szakembereket'' leszerveztük, mindegyik tudta - elvileg - mi a dolga. A művelet december elején kezdődött

Éljen a közszolgáltatás: Volánbusz...

Mai eset: Most a Volánbusz adott szép képet magáról. A párom és én naponta ingázunk BP és Székesfehérvár között - sajnos busszal... Az eset nem egyedi: a legtöbb járat Veszprém és BP között közlekedik. Általában két busz van, az egyik a "gyorsjárat": ez nem vesz fel utasokat Fehérvárra, a másik nekünk... Néha azonban a két járat sofőrje elfelejt egyeztetni, ilyenkor mindkettő "gyorsjárattá" van nyilvánítva, mi pedig várjuk a harmadik buszt, ami valójában a következő járat.
A mai eset azonban kakukktojás: tényleg három busz volt. Az első kettő szokás szerint no Fehérvár, és félig üresen távoztak. A harmadik busz sofőrje széttette a kezét, mivel tele volt a "szekér", és továbbment... A párom és még cirka 10 utas ott állnak a buszmegállóban.

Az én nézetemben ez:
1. Elégtelen szolgáltatás
vagy
2. Szolgáltatás megtagadása

Bármelyik is, 42000 Ft-os bérlet mellett nem tartom elfogadhatónak.