Hirdetés

Telemaxos sikersztori.

Új készülék vásárlásakor a régi készüléket eladom, amennyiben az "asszony" nem tart rá igényt. Tettem ezt a legutolsó cserénél is, egy rövid kitérővel.
A történet alanya egy Samsung Galaxy Note 9 512GB/8GB készülék. Probléma volt az USB paneljével. Nem ment a gyors töltés és ha kábelen volt, a legkisebb mozdításra is megszakadt a kapcsolat.
Hibásan nem szerettem volna eladni. Gyári garancia volt a készülékre, ezért a javíttatás mellett döntöttem.

Kényelmi szempontból és időhiány miatt a legegyszerűbb megoldásnak tűnt beadni a legközelebb lévő T-partner üzletbe.
Mivel rengeteg negatívumot olvastam a TMX szervizéről, felkészültem az esetleges kellemetlenségekre.
Minden szögből lefotóztam a készüléket, úgy, hogy minden fotón látszódjon a jegyzőkönyv száma és dátuma, valamint az ügyintézőt megkértem, hogy alapos szemrevételezés után írja bele a jegyzőkönyve, hogy a készülék karc és sérülésmentes!

A készülék elkészült, hurrá! Átvételkor jött a fekete leves. A készülékház három sarkán sérült, eléggé látható módon. Informálódás után autóba ültem, irány Budaörs. A Telemax a budaörsi Tesco mögött, egy eldugott kis utcában található. Onnan a biztonsági szolgálat kitessékelt. Átirányítottak a Tesco parkolójában található Samsungos konténerhez, mondván ott van az ügyfélszolgálat.
Bementem, elmondtam a problémámat, megmutattam a bejegyzést és szóltam, hogy fotók is készültek a készülékről. Ideges voltam és erélyes, de nem voltam bunkó, legalább is megpróbáltam nem az lenni...
A készüléket munkalappal átvették, 3 munkanapon belül jelentkeznek.