Hirdetés

0.21.4103. Módosítások

0.21.4103 Változtatások

- AMX-10P PAC 90 ( és a Merc megfelelője ) nem tudja használni a célmegjelölő AFV képességet
- FV510 Warrior MILAN, M2A3 Bradley, VBL Ingwe járművek, már képesek használni a fenti tulajdonságot
- Javítva a hiányzó költségekkel kapcsolatos kimutatás a csata összesítőben
- Számos hiba javításra került, mely instabilitást okozott a kliensben

0.21.4079 Változtatások

0.21.4079 Változtatások

AMX-10P PAC 90

- A járműosztály változtatáson esik át, így LT -ből TD lesz.
- Látótáv redukálva 430m -ről 400m -re
- Álcázás növelve 27.2% ról 31.7% -ra

Központi Változtatások

- Számos hibát javítottak, ami kifagyásokat eredményezett
- PvE misszióban a csapat maximum 2 db. SPG-t vihet magával

User Interface ( UI )

- Social Media gombra rányomva és közzétéve egy képet , már figyelmeztetéssel jár a felhasználó részére
- Javítva a csata utáni összesítő ablakból küldhető barátfelkérés lehetősége
- Javítva a csata utáni összesítő ablakban megjelenő ölések száma, mely nem egyezett meg a tényleges megsemmisítésekkel
- Javítva a csatában eltöltött idő megjelenítése a csata összesítő ablakban
- Csata összesítő mutatja a PvP módját, legyen az Standrad vagy Encounter
- Csatában néha megjelenő garázs UI javítva
- Csata összesítő mutatja a Batallion jelzését a Csapat részen
- Reputáció és Credit helytelen megjelenítése a csata összesítőben javítva
- 1366x768 felbontásban helytelenül megjelenő csata ablak javítva

0.21 -es FRISSÍTÉS

Játék mechanika

Minimal garázs:

Egy új minimalisa garázsfelület került hozzáadásra, amivel a gyengébb gépekkel rendelkező játékosoknak szeretnének kedvezni.
Ez a felület a "Beállításokban" érhető el.

További Garázs frissítés:

Új jármű "Customization" ablak
Új Dealer ablak
Új "Kihívások " ablak
Új csata utáni értékelés ablak, hozzáadott közösségi oldalak megosztásán lehetőséggel
További UI átdolgozás a visszajelzések alapján

Bevétellel kapcsolatos változások:

GLOPS -ban módosították a ládák beszerzésének lehetőségét
Felderítésért járó hozam akkor is megmarad, ha felderítő és a célja között megszakad a folyamat
Mostantól csak a célpont első felderítésekor számolja a bevételt

Lövedék mechanizmus változtatások

0.21 Lőszer típus változások

A változtatások annak köszönhetőek, hogy átgondolásra kerültek az alábbi nehezményezések, anomáliák és hibák:

- Egyes esetekben nehéz ténylegesen megjósolni a sebzésnek a kimenetelét, a különböző nem teljesen megfelelő mechanizmusok miatt
- Egyes esetekben kiszámíthatatlan az egyébként egyértelmű átütési lehetőség is, mint a nagy kaliber vs vékony páncélzat okozta furcsa lepattanók esetében is
- Néha az alacsony szintű kevésbé fejlett HEAT lövedék jelentősebb kárt képes okozni mint a fejlettebb és magasabb szitű variánsaik
- Az átütés jelző számos esetben hibát produkál, nem a lehetséges megfelelő eredményt mutatja

0.20.3831

Itt az újabb frissítés, mely számos dolgot javít és optimalizál a járművek és egyéb tekintetben. Ezek mellett pedig a Global Ops és PvP játékmód is kap régi új térképet, továbbá pedig teszt jelleggel összevonásra kerül a PvP és GO játékmód várakozó listája.

Global Operation játékmódba bevezetésre került a Ghost Field map, átdolgozott változata. Az lesz az érdekessége a térképnek, hogy itt AI ellenfelekkel nem fog találkozni a játékos, illetve az utolsó fázisban megjelenik egyfajta köd is, nehezítésképpen.
Továbbá egy 7 napos tesztperiódus erejéig, összevonásra kerül a PvP és GO játékmód várakozó listája, így csökkenteni szeretnék a várakozási időt valamint növelni az esélyét hogy Global Operation játékmódba juthasson a játékos, amennyiben ez a tervezet beválik, a jövőben fixen a játék részét fogja képezni.

0.20.3814.

2017. 06. 13-án Magyar idő szerint 08 órától , 4 órás szerver karbantartás lesz. Ezen időszak alatt a játék nem lesz elérhető, valamint tölthető lesz a 0.20.3814 -es Frissítés is.

A 0.20.3814- es Frissítés számos javítást hoz a Custom match szekcióban. Ezen kívül központi és járműveket érintő változtatásokat is eszközöltek a fejlesztők. 0.20.3814 Frissítés!

Járművek:

Tűzgyorsaság a 2A70 ágyúval kapcsolatosan mely a BMD-3, és a BMD-4 -en elérhető 9 lövésre nő percenként, BMP-3M 10 lövésre nő percenként
Fegyver választás késleltetése a Sphinx, BMP-3, BMP-3M és BMD-4 -en ,csökkent 0,25 másodpercre
AP lövedék átütése Sphinx-nél nőtt 200mm-re
Lövések közötti késleltetés ATGM indításnál, Sphinx kapcsán csökkent 1,5 másodpercre
T-15, ATGM indításai közötti késleltetés csökkent 1 másodpercre
Warrior, T-15 és Bradley folyamatos tüzelés közbeni pontosságcsökkenését, redukálták
M109A6 Paladin hibája javítva, ami a kontrollálhatatlanságot okozta, amennyiben feltelepítésre került a -Improved Shock Absorbers module-

0.20 Frissítés

A 0.20-as Frissítés követi a 0.19 által meghatározottakat, de próbál azokon finomítani számos helyen, továbbá egy átdolgozott kezelőfelülettel akarja könnyedebbé tenni a játékosok eligazodását a játékban.

Az egyik leggyakoribb visszajelzés ami az elmúlt időszakban érkezett a játékosoktól, az a garázsfelület nem megfelelő átláthatósága. Ezért ez teljesen átdolgozásra került érintve a járműveket, játéklehetőségeket és minden más elemet tekintve.

A főbb jellemzői a 0.20-as frissítésnek:

Új felhasználói felület
Garázs frissítés
Balance 2.0 kiegyensúlyozása
Játékmenetet érintő módosítások
Továbbá bevezetésre kerülnek a tervezett tartalmak, mint a Közép EU AFV és TD vonal, miután a fentiek élesítésre kerültek.

Armored Warfare 0.19-es frissítés

Balance 2.0

GAMEPLAY MECHANIZMUSOK

Új ATGM Feature: Rakéta Zaj

Minden ATGM kapni fog egy úgynevezett “missile noise” -t. Ezentúl a rakéta röppályája nem lesz teljesen egyenesvonalú, mint volt megelőzőleg. Ezt követően bizonyos kilengést lehet majd tapasztalni, így megnehezítve a célon tartást.
Természetesen ennek a hatása kiküszöbölhető, ahogyan haladunk fentebb a harckocsiszinteken, és érünk el fejlettebb technológiákat!

Lőszer Mechanikai Változások

Járművek okozta sérülések már nem az osztályoktól függenek, hanem a kalibertől és az alábbiakban meghatározottaktól

– Torkolati energia
– Lövedék/Átütő súly
– Torkolati sebesség
– Anyag

Tartalom

Bevezetés a szellemek világába.

A Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands a Ghost Recon játékok 10. tagja. A Franchise 2001-ben indult útnak, akkor még a Red Storm Entertainment fejlesztő brigád által, az Ubisoft égisze alatt. Alapvetően egy katonai, taktikai lövöldéről van szó, mely az elmúlt évek során a futurisztikus hangulatáról volt nevezetes, de ez a Wildlands megjelenésével vissza tér a gyökerekhez, vagyis a jelenkor mindennapjainak harcászati formájához.

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands: Launch Trailer (Gameplay)

- Fejlesztők: Ubisoft Paris, Ubisoft Annecy, Ubisoft Bucharest, Ubisoft Kiev, Ubisoft Massive, Ubisoft Milan, Ubisoft Montpellier és Ubisoft Reflections
- Kiadó: Ubisoft
- Grafikus motor: AnvilNext 2. generáció
- Megjelenés: Március 7. 2017.
- Célplatformok : Microsoft Windows, Playstation 4, Xbox One

Csapatban Jobb!

# A játék meglehetősen a kooperatív játékmódra van kihegyezve. Fontos szerepe van a csapatnak és az összehangolt akcióknak, ez megannyi lehetőséget rejt magában a kivitelezések során. Az egyéni coop csapat létrehozására rendelkezésre áll a Task Force, ami a Ghost Recon Networkon keresztül érhető el. Ez egy ingyenes szolgáltatás mely számos eszközről elérhető, csupán Ubisoft account kell hozzá.

GhostRecon Network

# GhostReconNetwork

# A Ghost Recon Network kezdő oldala egy Dashboard. Itt megannyi általános információt, hírt találunk a profilról és a játékról. Többek között a TOP TaskForce is közölve van.