A Freelancer játékmód január 26-án ingyenes kiegészítőként került be a Hitman 3 játékmódjai közé. Ezt a kiegészítőt "rougelike"-ként jellemezte az IO Interactive, ami az egész széria számára idegen, és egy teljesen új játékélményt biztosít a Hitman: World of Assassination játékosainak.
Ennek a módnak az egyik sajátossága, hogy a küldetések helyszíneit saját bázisunkról választhatjuk ki, innen indulunk a világ különböző részeire célpontokra vadászni és ide térünk vissza a küldetések után. Kezdetben csak a bérgyilkos pincéje áll rendelkezésünkre, ahol a fegyverszekrények is üresen konganak. De a küldetések teljesítésével és tapasztalati pontok szerzésével szinteket léphetünk (Mastery), amivel új házrészek nyílnak meg, később az egész ház és az azt körülvevő külső tér is bejárhatóvá válik. Minden feloldott házrész, ahol először kartondobozok sorakoznak, teljes egészében testre szabhatóvá válik, és válogathatunk a stílusok között az egyszerű moderntől az előkelő antik eleganciáig. Funkcióját tekintve nem ezek lesznek a Hitman legizgalmasabb részei, hiszen mindegy, hogy sportkocsi vagy halottaskocsi áll a garázsunkban, azonban magunkhoz vehetünk olyan "minden háztartásban megtalálható" eszközöket, ami segítségünkre lehet az embervadászatban. Felvehetünk egy levélbontó kést a dolgozószobában, csavarkulcsot a garázsban vagy egy piszkavasat a kandalló mellől és magunkkal vihetjük azokat a küldetésekre. A házat körülvevő erdős terület is tartogat meglepetést, hiszen az utak mentén nőtt gombákból vagy a tóból kifogott halakból mérget állíthatunk elő, amivel valószínűleg élni fog a játékos, ha a felszerelése hiányt szenved különböző mérgekből.