Atlas Reactor
Érdekes játékra bukkantam még tavalyi év folyamán de bokros teendőim miatt leálltam a komolyabb követésével. Alfa teszten és bétán is részt vettem, így jól láttam a fejlődését.
A Trion Worlds gondozásában megjelent Atlas Reaktorról lenne szó.
Atlas Reaktor egy körökre osztott PVP játék. A megfogalmazás nem pontos de nem ismerek más hasonlót.
A lényege hogy választasz egy karaktert itt freelancert a már jól ismert damage dealer/support/frontliner kategóriákból és bedob melléd még három embert és már mehet is a 4v4 deathmeccs. Öt halálig megy a csata max húsz percig, ami ugyebár körökre osztott.
Minden kör első fázisa a tervezés amikor kiadjuk a képesség és a járás/futás parancsokat a karakterünknek. A képességek egy meghatározott sorrendbe végrehajtásra kerülnek: először a preparation fázis ahol a buffok és debuffok kerülnek végrehajtásra, majd következik a rush amikor escape abilityk kerülnek végrehajtásra de itt van a legtöbb heal is. Ezután a damage fázis majd a mozgások végrehajtása jön. Szóval húsz másodperc alatt megtervezed mit csinálsz és kis fázisok alatt végrehajtásra kerül. Nagyon jó rendszer ez, legalábbis sokat lehet agyalni kinek milyen skillje van cooldownon hogy nagy valószínűséggel a nagy ultink ne misselje el.
Van cover rendszer, hide is a játékban. Nagyon élvezetesnek találtam és a karakterek is meglehetősen
ballancoltak más játékokhoz képest.
Itt is van ranking rendszer ahol a karakterek metája alapján be vannak lőve a freelancerek különböző tier besorolásokba. Érdekes mert az alján lévővel is sok meccs hozható persze ha tudsz vele játszani plusz jól traiteltél.