Leírom a teljes történetemet a T-mobile-lal. Ez 100%-ig igaz.
2004. Februárjában vettem a Westelnél a SIM kártyámat készülékkel együtt, Domino csomagban. Akkor még minden tökéletesen működött, csak kicsit drágáltam az árakat, de gondoltam, hogy a többi se lehet olcsobb, mert a Westel magyarország piacvezető szolgáltatója. Sajnos nem így volt. Aztán jött a május, márkaváltás, új szín, új szolgáltatások, stb. Már a hónap elején egyszer telefonálni akartam, de nem tudtam! Gondoltam, sebaj biztos sokan használják a hálózatot. Júliusban nyaralni voltam Horvátországban. Elötte nap este megnéztem melyik szolgáltatót válasszam. Átérek a határon, kapom az SMS-t, hogyon tudom aktiválni a romaingot. Aktiválom és válsztom a HR CRONET nevű szolgáltatót. Reggel telefoálni próbálok, de se kép, se hang. Engem se tudott senki hívni. Újraindítom a mobilom, hátha segít, de nem. Akkor ráváltok a HR VIP hálózatára, hátha a CRONET-nél van valami probléma. Úgy se működött. Már nagyon dühös voltam, amikor hazamentem megkérdeztem, hogy mi lehetett az oka. A bolta az eladó azt mondja: biztos elfelejtette bekapcsolni a roamingot. Hiába mondtam, hogy bekapcsoltam, nem tudtak segíteni.